2017/11/15

Fiolet - nie taki straszny


Witajcie! Od dzisiaj ta seria postów będzie pojawiać się w środy :) Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje z czerwonym akcentem, mam nadzieję, że Wam się spodobają.


1. ubrania za starmonety: kapelusz - Vinyl, szalik - Bonjour Bizou, bluzka - Basics, płaszcz - It Girls + Basics, pasek - Evil Panda, spodnie - Pearls, torebka - Museum Mile, buty - 5 Stardoll, bransoletka - Velvet Orchid
2. bluzka - Pearls, naszyjnik - The JetSet, kurtka - It Girls, torebka - It Girls, spodnie - Callie's Picks, pasek - Rio, buty - Special Offer

14 komentarzy:

  1. Te buty w pierwszej feee,reszta okej

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo mi się podobają. W obu najbardziej podobają mi się spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wyglądają bardzo dobrze, najbardziej podobają mi się buty w pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie super, ale pierwsza bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. druga bardzo mi się podoba :) w pierwszej nie podobają mi się buty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza mi się nie podoba, druga okej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dwie są świetne, pierwsza moim zdaniem troche lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony zawsze na propsie ;) Obie stylizacje mi się podobają, ale to nie dziwne, bo uwielbiam połączenia czerni z czerwienią xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest świetna, druga podoba mi się trochę mniej

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja jest bardzo dobra :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, lecz druga lepsza.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizacje. Jak juz mam wybierać to wybiorę 1

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza bardzo fajna ! :) nie spodziewałam się że można stworzyć coś tak ciekawego za same sm :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń