2017/11/27

hot or not





Mmichal12

   Najka.:
Według mnie jest fajnie, ale bez rewelacji. Lubię połączenie pomarańczowego i czarnego. Jedynym mankamentem jest fryzura, wygląda tragicznie. HOT-

   Rihanna-lalka:
Dosyć prosta stylizacja. Wszystko do siebie pasuje i gra spójną całość. HOT  

   Soxo:
Nie znam się na męskich stylizacjach, ale wg mnie jest zbyt prosto. WspanialyNick pokazał w swoich postach, że męskie stylizacje mogą być bardzo ciekawe. Jest poprawnie i tyle. I zgadzam się z Najką. - fryzura fatalna. HOT/NOT.




  



rockarolla_

   Najka.:
Pięknie Tobie w tych włosach! Jest okej, ale nie podoba mi się użycie spodni i rajstop. Mam wrażenie, że skracają nogi. HOT=  

   Rihanna-lalka:
Najlepsza stylizacja dzisiejszego wydania HoN. Podoba mi się połączenie rajstop ze spodniami i niebieskimi butami. Cała stylizacja gra spójną całość HOT!

   Soxo_:
Zgadzam się z Rihanną - jest to dzisiaj najlepsza stylizacja. Jestem zachwycona. Świetnie wykorzystałaś tę tunikę. HOT.




 
 




Aguuniek

   Najka.:
Chyba najlepsza z całej trójki. Mimo, że podobna do poprzedniej, to jednak wygląda lepiej, dzwony odgrywają tu fajną rolę. HOT

   Rihanna-lalka:
Nie podobają mi się spodnie, które zostały użyte do twojego outfitu. Ogólnie stylizacja nie jest zła. Wszystko do siebie pasuje. HOT-

   Soxo_:
Uważam tę stylizację za udaną, choć nie podoba mi się tak bardzo jak poprzednia. Myślę, że włożyłabym jeszcze jakiś srebrny kolczyk na odsłonięte ucho. HOT.



 Za tydzień ocenimy: karola8971, Girlewelina, ladyulla





 PRZYPOMINAMY, ŻE SZUKAMY REDAKTORÓW DO HOT OR NOT! 
SZCZEGÓŁY >TUTAJ<

Wyniki castingu już niedługo.




14 komentarzy:

  1. ojaaa, faktycznie się zdziwiłam podobieństwem mojej stylizacji do tej od rockarolla :D dzięki za ocenę, jest mi mega miło!
    pozostałe stylizacje podobają mi się obie, ale jednak druga jest zdecydowanie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaaa!!!! 2 ostatnie milosc!

    1 mi sie nie podoba nudaaa, wg mnie not totalnexd

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobieństwo 2 i 3 jest ogromne ale mi to nie przeszkadza, wyglądają świetnie, w 1 to coś na glowie wygląda strasznie. Zapomniałem że się zgłosiłem, muszę coś przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguuniek chyba się w Tobie zakochałam! Super stylizacja. 💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ocenę, bardzo się cieszę, że stylizacja się spodobała :))
    Natomiast jeśli chodzi o podobieństwo do trzeciej stylki to powiem tyle, że ja swoją zrobiłam tuż po wejściu Antidote i nie zmieniałam jej aż do tej pory, więc nie ma mowy o odgapianiu z mojej strony. Myślę, że problemem jest tu nowa kolekcja Antidote. Tę torebkę wiele osób łączy z tą tuniką, bo tak były zestawione na manekinie po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam o nic Ciebie nie posądzam, swoją zrobiłam też dawno, jeszcze wysyłałam ją na konkurs na innym blogu wtedy co weszła kolekcja Antidote :P Ale mega śmiesznie wyszło, że mamy podobne stylizacje i jeszcze w tym samym hot or not haha :D mnie to mega rozbawiło w sumie, a jeszcze lepsze jest to, że chciałam te same okulary dobrać, ale w koncu odpusciłam XD
      poza tym Twoja podoba mi się bardziej niż moja, bo mega dobrałaś buty do torebki i w ogóle miłość <3

      Usuń
    2. Też wysyłałam ją na konkurs, chyba nawet myślimy o tym samym blogu w tym momencie;D Oj tam, tylko tunika z torebką się zgadza, a tak to dwie zupełnie różne stylki, bo Ty dobrałaś czarne dodatki, a ja białe;D Mi się Twoja propozycja mega podoba, ta koronka na dole i naszyjnik - perfekto zestawienie i jeszcze te spodnie <3

      Usuń
    3. haha, pewnie faktycznie mowimy o tym samym blogu :P
      dzieki <3

      Usuń
  6. Mnie najbardziej spodobała się stylizacja nr.3, zmieniłabym jedynie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wygrywa środkowa *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Stylizacja jest nudna NOT+
    2. Podoba mi się, ale zdjęłabym rajstopy HOT
    3. Według mnie dzwony średnio pasują do tak ciężkiej góry HOT= ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste, że Aguuniek najlepsza :D
    zamisa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłosiłam się. Czy e-mail doszedł?
    Popstarka

    OdpowiedzUsuń