2017/11/20

Hot or Not

NA KOŃCU POSTA ZNAJDUJE SIĘ WAŻNA INFORMACJA, PROSIMY O PRZECZYTANIE. :)




Soxo_


   cherry9713:
Bardzo fajne zestawienie płaszcza z marynarką. Do tego świetny dobór dodatków i butów. Wszystko idealnie do siebie pasuje. HOT.


   Soxo_:
Świetna stylizacja. Oczywiście HOT.











ola4077


   cherry9713:
Baza jest dobra, ale dodatki kompletnie położyły tę stylizację. Torebka pod swetrem wygląda głupio, beret nie zgrywa się z włosami, buty są kompletnie z innej bajki, a także brakuje mi paska. NOT+. 


  Soxo_:
Faktycznie, dodatki całkiem psują stylizację. Swetre+spodnie+bluzka to dobre połączenie, ale cała reszta musi być koniecznie zmieniona. Nie wiem też skąd pomysł na takie włożenie torebki - o wiele lepiej wyglądałaby założona normalnie. Przeszkadza mi beret niedopasowany do włosów. Plus za zadbanie o podszewkę. NOT.




  

Karolinnaaa2222


   cherry9713:
Wzorzysta bluzka i spodnie mogły przytłoczyć cały look, ale przytłumienie tego zestawu jednolitym płaszczem, torebką i butami to strzał w dziesiątkę. Stylizacja prezentuje się naprawdę dobrze. HOT.


   Soxo_:
Gdy pierwszy raz zobaczyłam stylizację, nie wiedziałam co o niej myśleć, ale ostatecznie stwierdziłam, że jest udana. Fajnie zgranie kolorystycznie. Dzięki wzorom nie ma nudy. Brakuje mi jedynie podszewki. HOT.



 Za tydzień ocenimy: Mmichal12, rockarolla_, aguuniek



__________________________________________________________________________________________________

   POSZUKUJEMY JURORÓW DO HOT OR NOT!

Jeśli chcesz zostać jurorem, oceń stylizacje, które znajdziesz pod poniższym linkiem. Swoje oceny wyślij na: sdimy.kontakt@gmail.com


stylizacje do oceny

26 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja - mistrz, jest piękna, zdecydowanie HOT!
    druga - wymiana butów, zmiana położenia torebki i lepsze dopasowanie beretu - byłoby o niebo lepiej. NOT+
    trzecia - jest fajna, dobrze wykonana, mimo wzorzystości i spodni i bluzki nie jest jakaś nachalna, bardzo ratuje to czerwona marynarka. HOT

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i trzecia są świetne, druga jest trochę gorsza ale nie ma tragedii, podoba mi się torebka pod swetrem i beret(źle założony) al buty koniecznie do wymiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobało mi się ocenianie, wysłałem swoje zgłoszenie.

      Usuń
    2. Bardzo proszę o ponowne wysłanie - w poście podałam zły e-mail

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czemu ty liżesz każdemu dupe? Matko moja droga to widać na odległość. A no i to akurat to nie moje słowa i usłyszałem taką opinie już od kilku osób. Zapewne tych, które się ze mnie śmieją. Bo śmieją się ze mnie, racja? Miłego wieczoru

      Usuń
    2. A Ty czemu komentujesz stary dworzec PKP?

      Usuń
    3. Ty jesteś nienormalny, nie lubisz naszego bloga, a śledzisz nasz każdy post XD Krypto fan :*

      Usuń
    4. nie da się jakoś zablokować komentowania dla danej osoby?

      Usuń
    5. Na standardowym komentowaniu na bloggerze niestety nie.

      Usuń
    6. Powiem coś dziwnego, ale mi się podobają takie docinki z jego strony, jest bardzo ciekawiei nawet śmiesznie, a jak nie chcecie to nie komentujcie wszystkiego co on powie.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Hahahaha skoro Pan Ekskluzywny tak dobrze zna mnie i bloga, powinien wiedzieć ile razy krytykowałam stylizacje Soxo, Cherry, posty redaktorów czy posty od czytelników, a nawet ich wypowiedzi. A jeśli mnie ktoś nie lubi niech powie mi to w oczy. Póki co Ekskluzywny jest pośmiewiskiem, a osoby, które z nim przystają, to robią to dla zabawy i śmiechu. Polecam zapoznać się z blogiem, a potem komentować. To, że bardzo lubię styl Cherry nie jest tajemnicą, Soxo też i to przez to właśnie zaczęłam się interesować tym blogiem, ale co może wiedzieć osoba, która mnie nie zna.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Olek, załóż swoje buty Chanel, owiń się szalem Burberry i z wdziękiem jaki prezentujesz-usuń się stąd. :)

      Usuń
    11. Girlewelina, mamy podkulić ogony i pozwalać na to, żeby obrażał nas i naszych czytelników? Nie będziemy ignorować takiego zachowania na blogu, bo ignorowanie w tym wypadku będzie się równać z przyzwoleniem.

      Usuń
    12. On pisząc komentarze robi z siebie idiote i daje powód żeby się z niego śmiać a wy odpowiadając robicie się jak on. Wszyscy wiedzą jak jest i to że zaczniecie ignorować jego komentarze wszyscy zrozumieją jako zostawienie tego za sobą i pójście dalej a nie jako podkulenie ogona. Trzeba nauczyć się jak nie przejmować się bezpodstawną krytyka i jakimiś głupimi komentarzami.

      Usuń
    13. Nie wiem skąd się wzięła moda na ignorowanie hejtów. Owszem, jak dotyczy bezpośrednio Ciebie, rób z tym co chcesz, ale w momencie, kiedy chodzi o większą grupę odbiorców, wypadałoby coś z tym zrobić. Każdy z nas jest inny, i każdy z nas krytykę odbiera w inny sposób. :) "Trzeba nauczyć się jak nie przejmować się bezpodstawną krytyka" co? XD Odpieranie ataku, według Ciebie to brak wiedzy na temat przyjmowania krytyki? God, damn it. Co gorsza, jak można napisać, że to zabawne. :O

      Usuń
    14. Co najmnuej zalosne a nie zabawneZXDXDDDXXDD

      Usuń
    15. Może jestem już przyzwyczajony do krytyki i dziwnie to znoszę ale pisanie do kogoś kto pisze bzdury bo mu się nudzi jest dla mnie nie potrzebne. Odpisując dajesz mu motywację do kolejnych komentarzy i do obrażania ciebie. A nazwanie bloga starym dworcem PKP jest tak głupie że aż śmieszne.

      Usuń
    16. Ja się zgadzam z GirlEweliną, Olek specjalnie Was prowokuje do tego, żeby wywołać dyskusje, a Wy dajecie się mu podpuścić. Na takie komentarze się nie odpisuje, a najlepiej jakby admin je po prostu usuwał. Oluś to typowy troll, więc lepiej go ignorować, aż w końcu znudzi mu się komentowanie.

      Usuń
  4. Stylizacja Soxo sztos! Do oceniania napewno sie zglosze;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja Soxo najlepsza, o dziwo ostatnia nie przypadła mi do gustu-kompletnie nie podoba mi się wzór.

    OdpowiedzUsuń
  6. GIRLEWELINA a ja ci powiem że docinki i krytyka mogą być śmieszne i motywujące, ale ich nadmiar i sposób wyrażenia nie powinien nikogo obrażać (możemy to przedyskutować na kolejnym czacie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja to tragedia.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń