2017/11/03

Jedna rzecz, trzy sposoby

 
Jak widzicie, bohaterem dzisiejszego posta jest szary golf z Vinyl. Można go nabyć w dwóch wersjach kolorystycznych: szary i czerwony. Ja mam oba, jednak postanowiłam zrobić stylizacje z szarym, ponieważ uwielbiam ten kolor zarówno realnie, jak i na Stardoll.
Oprócz koloru, w sweterku podoba mi się także fason. Dzięki temu, że jest uniwersalny, możemy go dopasować do większości stylizacji. Minusem może być to, że jest krótki i raczej nadaje się do spodni z wysokim stanem. 
Według mnie, golf bardzo dobrze prezentuje się w połączeniu z dżinsem, a także z  "żywymi" kolorami - dlatego, tak jak widać w środkowej stylizacji, postanowiłam połączyć go z czerwienią.



15 komentarzy:

  1. piękne stylizacje, ciężko mi wybrać najlepszą :D podoba mi się połączenie z czerwienią!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza i druga stylizacja podoba mi się :) bardzo fajny ten golf jest,ale jeszcze go nie kupiłam xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie sa swietne! nie umiem wybrac lepszej, mam go ale jeszcze nie robilam z nim stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje, również nie potrafię wybrać najlepszej ;D
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są świetne, ale uważam, że trzecia jest IDEALNA ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga i trzecia wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, najbardziej podoba mi się 1

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek również uważam za must have, jednak odnosząc się do stylizacji 1 i 3 jakoś mi nie odpowiada, nie pasuje mi coś w nich. Odnoszę wrażenie, iż są takie jakieś, no dziwne. W drugiej natomiast zastąpiła bym tą kurtkę innym modelem. :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne stylki, nic dodać, nic ująć!
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, golf jest wart zakupu, a stylizacje są fenomenalne

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się, golf jest bardzo ładny. Dla mnie nr 1 i 3 są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. trzecia jedynie mi sie podoba, ale nadrabia bo jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  14. ayyyyy, trzecia jest cudowna! ♥

    OdpowiedzUsuń