2017/11/24

Czarny piątek na Stardoll, czyli śmiech na sali

Podczas zeszłorocznego Czarnego Piątku uśmiałam się do łez, czego powodem była przezabawna oferta adminów - zaoferowali nam mianowicie obniżkę na najstarsze części niektórych kolekcji. Myślałam, że nic zabawniejszego nie mogą wymyślić, ale jednak, myliłam się. W tym roku promocją objęte zostały następujące sklepy: Mr., Riviera, Voile, Bod Mod, Windows On The World oraz MSW, Polished, czy Fashion Furniture. Warto dodać, że promocje nie obejmują całych sklepów, a tylko niektóre piętra. Ponadto kupując SS na pół roku lub rok otrzymamy dodatkowy miesiąc za darmo.
Cóż, dla mnie te obniżki - zresztą jak wszystkie inne przedsięwzięcia "wspaniałej" administracji w ostatnim okresie -  są niczym kiepski żart niszowego kabaretu.
Niezwykle "ekskluzywna"oferta. 



40 komentarzy:

  1. W sumie to żenujące...
    Ze zniżek w starplazie pewnie skorzystam, ale sama oferta na Superstar jest śmieszna

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHHAHAHAHAHAHAHA czytam to i sie smieje, sie tak jak roku temu, czy nawetdzua patrzac na sklepy, ktore sa obwjte promcoja. SMIECH NA SALI!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie i tak istnieje przepaść pomiędzy polskim, a zagranicznym Black Friday. Admini wczuli się w klimat przecen ;) cobyśmy nie zwariowali :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale np. 3 lata temu na sd promocje były bardzo fajne :)

      Usuń
    2. Zakładam, że ludzie w pracy się zmieniają. ;) Kiedyś było "Stardoll dla Was", dziś jest "wytrzepmy z użytkowników ostatnie kieszonkowe".

      Usuń
  4. Zgadzam się. Żart i to słaby, te promocje.

    OdpowiedzUsuń
  5. O TAK, CZEKAŁAM NA TEN WPIS
    uśmiałam się dzisiaj czytając o SS, a przecenionych ubrań jak na lekarstwo
    powiem tak A ZAAPLIKUJCIE IM OGÓRKA

    OdpowiedzUsuń
  6. "Promocja" na superstar jest tragiczna, zastanawia mnie ile osób z tego skorzysta.
    Promocje w sklepach są marne ale jakieś małe zakupy zrobiłem, kupiłem głownie meble

    OdpowiedzUsuń
  7. XD
    Aż nie wiem, jak to skomentować

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Debilizm to jest, ciekawe kto jeszcze nie ma tych rzeczy -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Gniję z tej "ekskluzywnej" oferty XD

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ta oferta pasuje do mojego "Black Friday". Wybrałam się na zakupy i nic nie kupiłam takie były obniżki w sklepach... ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. żałosne,coraz gorzej robią....jeśli chodzi o promocje to kupiłam tylko kilka rzeczy z Voile i to by było na tyle,kiedyś pamiętam z okazji Black Friday admini dali wyprzedaże we wszystkich sklepach i to nawet -40%,-50% a teraz -30% czy tam -20% i to tylko w kilku sklepach na dodatek wybrane tylko artykuły,też mi wyprzedaż....

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, kiedyś czarny piątek był z prawdziwego zdarzenia

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż taką stronę trzeba utrzymywać z taka ilością użytkowników i przede wszystkim fejków rośnie sami użytkownicy do tego dopuścili więc dla mnie to nic dziwnego ze kuszą jakimiś ofertami i promocjami niekoniecznie chojnymi wszystko jest biznesem a stardoll nie jest organizacja charytatywną. Gdyby każdy użytkownik musiał by raz na jakiś czas poświęcić chociaż te 11 zł to nie było by problemu. Szczerze to każdy kto płaci utrzymuje przepraszam za to wyrażenie niektórych "sępów" na stardoll (i tu pewnie padną bluzgi) taka prawda stardoll rośnie wraz z nami i nie jest tak słodko jak kiedyś. To jest moje osobiste zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale stardollary to wymyślona przez nich waluta w grze, więc to nie ma nic wspólnego z charytatywnością. Do tego myślę, że gdyby rzucili tak jak kiedyś promocję 50% na niemalże wszystko to o wiele, wiele więcej osób skorzystałoby z oferty doładowania. Nawet ja bym się o to pokusiła, kiedyś zawsze doładowywałam na czas black friday i wykupywałam połowę plazy.

      Usuń
    2. Dokładnie, poniekąd się zgodzę, że musza z czegoś zarabiać, ale robienie tak bezsensownych promocji ma zachęcić ludzi do kupowania stardollarów? No nie. Gdyby dali np. -50% na każdy sklep (no oprócz limitowanych i tribtute jeśli takie akurat są) to jestem pewna, że wiele osob by się pokusiło. W tym ja.

      Usuń
  16. Żenujące ;// Zniżki powinny być o wiele większe.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo na normalne sklepy :)

      Usuń
    2. Nie to żeby coś ale te sklepy to są według Ciebie jakieś nienormalne? Co przecenione nawet jedne z nowszych kolekcji chociażby te w VOILE są i stare ale i ta ostatnia xd Nie to żeby mi taka przecena pasowała, spodziewałam się lepszej, no ale..

      Usuń
    3. Może źle się wyraziłam, w każdym razie miałam na myśli sklepy z uniwersalnymi ciuchami :)

      Usuń
  17. Jestem darmozjadem xd mam ze 400 fejkow i zgadnijcie ile razy kupowalam sd, aż zero. Tak chwale sie bo malo kto ma ochote pekac akademie 400 razy a znam juz na pamiec to taki mini skutek uboczny. Wiec thanks stardoll ale na mnie nie zarobicie az tak, chyba ze ss ktore i tak darmo dostawalam :p znow inna historia. I pewnym sensie to bunt i chec zrobienia na troszke zlosc za to ze ida w ilosc a nie jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wy serio jesteście tacy zdziwieni czy udajecie żeby mieć clout? Proszę Was, to było do przewidzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się śmiejemy, a nie dziwimy. To chyba nietrudno zauważyć. ;)

      Usuń
  19. Liczą pewnie, że ludzie nie doczytają, o co chodzi i kupią SS myśląc, że dostaną miesiąc gratis..
    dobrapogoda

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wszystkie obniżki to tylko reklama żeby się sprzedało cokolwiek, nie sądzę żeby pojawiły się jeszcze kiedyś tak duże rabaty jak przed laty, wiadomo że chodzi o to żeby zarobić na uczestnikach gry jak najwięcej, dlatego kupiłam tylko parę rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złą politykę obrali :D mnie to w ogóle nie zachęca do kupowania ss

      Usuń
  21. No cóż... może lepiej byłoby tego nie komentować :D Kiedyś było o wiele lepiej jeśli chodzi o promocje itp :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń