2017/11/30

Sposób na Weekly Superstar Gift




Nie wiem jak Wam, ale mi ten tydzień minął naprawdę szybko. Niedawno wstawiałam Sposób na Weekly SS Gift, a tutaj już kolejny post z tej serii. 
Jak już zapewne wszyscy wiecie, prezentem była sukienka, która mnie i Soxo zupełnie nie przypadła do gustu. Zawiodło nas w niej wszystko, od wykonania, poprzez materiał i aż do kroju, doll wygląda po prostu dziwnie. Dlatego zgodnie stwierdziłyśmy, że aby stylizacja się jako tako trzymała musimy zakryć sporą część tej kreacji, co mam nadzieję nie będziecie mieli nam za złe :D 
Standardowo zapraszamy Was do wyrażenia własnej opinii o naszych outfitach w komentarzach :)











Soxo_: kapelusz - killah, kolczyki - Fendi, futro - Nelly, sukienka - Bonjour Bizou + Fudge, pasek - It Girls+Mark Fast, torebka - Windows On The World, skarpetki - Bonjour Bizou, futro - Antidote, buty - Bonjour Bizou

cherry9713: bluzka (sukienka) - Bonjour Bizou, kolczyki - Hot Hot Buys, choker - Saint Laurent, płaszcz - Saint Laurent, spódnica - Rio, pasek - It Girls, rajstopy - Stardoll Academy + Voile, buty - Balmain

22 komentarze:

  1. stylizacje są piękne, obie! jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka jest okropna,pogrubia doll xd jeśli chodzi o stylizacje to spodobała mi się propozycja Soxo :) choć i druga stylizacja też jest bardzo fajna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. w pierwszej nie podoba mi sie nic od pasa w dol, a w drugiej jest wszytko okej, ale nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że nie da się stworzyć dobrej stylizacji z tą sukienka, Wy pokazałyście, że się myliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja Soxo jest świetna! Cherry tym razem jakoś mniej mi przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, pierwszy raz od dawna nie podobają mi się stylizacje. U Soxo irytuje mnie te futerko i wystająca część sukienki od dołu. U Cherry spódnica jest w ogóle z kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, (wygląd bloga jest cudowny)

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej nie podobają mi się buty a druga jest taka okej

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak by to ując... Brdzo sprytnie ;) Druga wersja bardziej mi się podoba, ale raczej tylko dlatego, że uwielbian płaszcze, a tym bardziej te czarne. W pierwszj futerko odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  11. obie stylizacje jak dla mnie są cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka nie jest najładniejsza ale cherry i soxo całkiem nieźle poradziły sobie z wykorzystaniem prezentu od adminów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stylizacje jednak moje serce już chyba od zawsze należy do Soxo /iimagicQ

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest niestety totalnie nieudana, natomiast stylizacje- piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ograłyście tę sukienkę ! w życiu bym nie pomyślała, że można stworzyć coś tak ciekawego z tą rzeczą ! :) cudnie !

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry był ten pomysł z zakryciem sukienki w obu stylkach. Mi także ona nie przypadła do gustu i nie widzę innego sposobu na jej wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza stylizacja perfekcyjna!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie sądziłam, że można je w tak ciekawy sposób wystylizować. Bardziej podoba mi się ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja aż tak bardzo nie narzekam na ten gift, jest specyficzny, ale nie brzydki. W każdym razie nie jest trudno go wykorzystać wg. mnie. W dzisiejszym wydaniu żadna z Waszych propozycji mi się nie podoba. W każdej mi coś przeszkadza, jednak bliższa mojemu sercu jest już ta Soxo.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne! sukienka nie jest tragiczna, ale nie powiem że mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń