2017/11/28

Velvet Orchid

W Starplazie pojawiła się nowa dostawa do sklepu Velvet Orchid, która podobnie jak ostatnim razem nie obejmuje nawet całego piętra. Znajdziemy tam rzeczy w cenach od 6 do 24sd, oraz dwa artykuły za sm. Uważam, że jest to chyba jedna z najgorszych dostaw od dłuższego czasu. Jakbym miała wskazać najlepszą rzecz z tej kolekcji, wybrałabym dzwony za sm, fioletowe kozaki mają jeszcze w sobie potencjał, ale kompletnie położyło je wykonanie. Najbardziej śmieszy mnie gotowy makijaż, który z daleka na jasnej karnacji wygląda jak... pryszcze.
Podoba się Wam? Kupicie coś?


18 komentarzy:

  1. Ta kolekcja to maskara, kupiłem fioletowe kozaki ale nie jestem z nich zadowolony, może ewentualnie jeszcze czarne futrzane botki wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. kupię pewnie dzwony i być może fioletowe kozaki.... chociaż nie wyglądają zbyt zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekvja wyglada niezle jeszcze poprzymiwrzam wszystki na doll

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie śmieszy cała kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  5. No ta kolekcja jest faktycznie straszna. Chciałam kupić kozaki ale to jak są wykonane to jakaś porażka.Kupię tylko kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. To nawet nie jest pełna kolekcja xD szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie faktycznie są ładne i cieszy mnie fakt, że dostępne będą za starmonety, bo tak naprawdę nie wiem na co je właściwie wydawać :) Reszta niestety słabo, smuci mnie brak jakiejś wyjściowej torebki
    Popstarka

    OdpowiedzUsuń
  8. beznadziejna dostawa,kupiłam spodnie za sm i jeszcze może dokupię te kolczyki bo nawet ładne są

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypuszczam że kupię rzeczy za starmonety i na tym się skończy. Ten sklep zupełnie nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje słów, aby opisać moje myśli na temat ten "kolekcji"...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam fioletowe kozaki i futrzane botki, poza tym kupiłam też bordową sukienkę, bo myślę, że można ją wykorzystać do wielu stylizacji, świecący krawat, bo może się przydać, a także fioletowe body.

    OdpowiedzUsuń
  12. Admini chyba nie chcą na nas zarabiać XDD Masakra

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedynie trzy ubrania mi się podobają, reszta kompletnie nie w moim stylu..
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie wiem :/ Jakoś to do mnie nie przemawia :/ Jakieś takie te rzeczy dziwne :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy cokolwiek kupię ;p
    Myślę tylko czy wykonanie kozaków nie zniechęci mnie do nich po czasie :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam fioletowe kozaki, oraz rzeczy za SM, oczywiście z powodu ich nadmiaru. Dodatkowo zainwestowałam w makijaż, bo mam ochotę popróbować go jakoś wykorzystać, aby się w miarę dobrze prezentował. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Srebrne spodnie w pytkę, ale w sumie tylko one

    OdpowiedzUsuń