2017/11/23

Sposób na Weekly Superstar Gift & darmówki

Skłamałabym jeśli powiedziałabym, że razem z Soxo byłyśmy jakoś bardzo zadowolone z prezentu w tym tygodniu. Cóż, bluzka nie jest najgorsza i to chyba tyle co da się o niej powiedzieć. Stylizacje mimo to nie sprawiły nam większej trudności, ponieważ T-shirt ma prosty krój, a jego wzorki nie okazały się zbyt kłopotliwe.
Postanowiłyśmy także wystylizować darmowe bluzki, które dostaliśmy z okazji Dnia Dziękczynienia. Mi osobiście przypadły do gustu nawet bardziej niż koszulka z ss giftu. Na szczęście i one nie okazały się problematyczne. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o naszych stylizacjach :)










soxo_
 
1. kapelusz - Killah, kolczyki - Rio, t-shirt - Active, spodnie - Nelly, torba - DKNY, buty - Nelly

2. beret - Pearls, kolczyki - Epiphany, marynarka - Archive, top - Special Offer, spódnica - Marc Jacobs, buty - Nelly, brelok - Fever, torebka - Special Offer, okulary - LE
cherry9713 

1. kolczyki - Callie's Picks, marynarka - Callie's Picks, t-shirt - Active, spodnie - Fendi, torebka - Callie's Picks, buty - Dior

2. kolczyki - Fallen Angel, top - Special Offer, spodnie - Saint Laurent, marynarka - Callie's Picks, torebka - no name, buty - Young Hollywood

3. kolczyk - Special Offer, kombinezon - Vinyl, top - Special Offer, płaszcz - SAP, spódniczka - Marc Jacobs, buty - Bonjour Bizou

13 komentarzy:

  1. Bardzo podobaja mi sie 1 stylizacja od Soxo, 3 od Cherry, osobiscie w 2 sie zakochalam bardzo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja Soxo jest super, zwłaszcza połączenie spodni z butami mi się podoba. Od Cherry podoba mi się 3, po prostu jest lekka i ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 stylizacja cherry to życie *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza Soxo..... miłość!! a cherry dwie ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w drugiej stylizacji soxo_ i trzeciej od cherry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cherry jak zwykle najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się obie stylizacje Soxo i trzecia Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszytkie są śliczne, ale pierwsza stylizacja cherry i druga soxo, są przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie bardzo ładne, ale mój faworyt to pierwsza od cherry.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się kompletnie nie podoba ta darmówka. ;o Druga stylizacja od Soxo jest bardzo fajna i pierwsza Wisienki.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zobaczyłam bluzeczki, uznałam, że wcale nie są najgorsze i Soxo jeszcze mi to potwierdziła!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się 2 i 5 stylizacja ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja SOXO jest przecudowna ! :) Ale ta koszulka 'od indyków' jakoś średnio mi się podoba, więc i stylizacje nie bardzo do mnie przemawiają :D No ale mimo wszystko całokształt prezentuje się całkiem całkiem :D

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń