2017/11/17

Jedna rzecz, trzy sposoby




Dzisiaj głównym bohaterem moich trzech stylizacji są bordowe buty, które możecie kupić w Vinyl za nizutką kwotę - 8 sd. Warto mieć je w szafie. Są tanie, a mogą ciekawie uzupełnić wiele stylizacji. Uważam, że niewiele jest ładnych butów na Stardoll na płaskiej podeszwie. Te z Vinyla urzekły mnie przede wszystkim kolorem, ale nie da się ukryć, że ogólnie wyglądają bardzo dobrze. 
Moje dzisiejsze stylizacje utrzymane są raczej w podobnej kolorystyce, ale robiąc je, miałam "nastrój" na takie barwy i inne połączenia po prostu nie wychodziły dobrze. Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe.


17 komentarzy:

  1. Sa okej, ale jakos mnie szczegolnie nie urzekly

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie mi się nie podobają te buty ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza i trzecia stylizacja najlepsza :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stylizacje ale buty okropne

    OdpowiedzUsuń
  6. Outfity są ok aczkolwiek lepsze buty za darmo rozdaje nawet Caritas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje są bardzo ładne, kolory są super. Buty... moim zdaniem są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie te buty są super :D Stylizacje jak najbardziej udane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nigdy nie zwróciłam na nie uwagi, a ze stylizacji podoba mi się tylko pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak w ogóle to te buty jakoś średnio mi się podobają, ale stylizacje bardzo ładne, szczególnie pierwsza!
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna ze stylizacji mi się nie spodobała, zresztą buty też specjalnie ładne nie są.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe wyglądają :) bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja !

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe styklizacje :). Butki też udały się adminom.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń