2017/11/09

Sposób na Weekly Superstar Gift & Royalty Gift




Najnowszym prezentem dla osób s SuperStar jest czarna torebka, którą inni użytkownicy mogą nabyć w sklepie Vinyl za 9 sd. Po zobaczeniu prezentu, zarówno ja jak i cherry9713, byłyśmy rozczarowane. Obawiałyśmy się także, że stworzenie stylizacji okaże się trudne. Stwierdziłyśmy również, że gdyby torebka nie była ozdobiona kwiatkiem, podobałaby się nam o wiele bardziej.
Wbrew pozorom, stylizację udało mi się zrobić dosyć szybko. Na szczęście przy odpowiednim ułożeniu torebki, da się zasłonić nieszczęsnego kwiatka.
W tym tygodniu prezent dostały także osoby ze statusem royalty. Cherry od początku była nastawiona sceptycznie do swetra. Ja przeciwnie - spodobał mi się, jednak stworzenie z nim stylizacji okazało się problematyczne. Minusem jest też to, że sweter jest tak wykonany, że bardzo trudno jest go równo włożyć.





Soxo_:
kolczyki – Nelly | golf – Apres Ski | marynarka – Royalty | okulary – LE | torebka – Vinyl | spodnie – Nelly | buty - Nelly

Cherry9713:
beret – Pearls | kolczyki – Subcouture | golf - Apres Ski | futro – Royalty | spodnie - Young Hollywood | pasek (naszyjnik) – PPQ | buty - PPQ
 
1. sweter - Special Offer | kolczyki - Callie's Picks | naszyjnik - Fallen Angel | top - Tingeling Halloween Couture + Original Future | spódniczka – Archive | pasek – YSL | torebka - Callie's Picks | buty - PPQ 

2. kolczyki - Rio | sweter - Special Offer | bluzka - It Girls | pasek - It Girls | spodnie - Special Offer | torebka - Special Offer | buty - Velvet Orchid

3. sweter - Special Offer | koszula - PPQ | kolczyki - Nelly | spodnie- YSL | torebka - Royalty | buty - LE 

4. kolczyki - Velvet Orchid | koszula - Archive | sweter - Special Offer | spodnie - YH | torebka - Chanel | buty - LE

20 komentarzy:

  1. Ale... Ja dostałam sweter, a nie jestem Royality... Czemu, ktoś wie?
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też go dostałam xd a nie jestem nawet superstar

      Usuń
  2. W cotygodniowym gifcie ten kwiatek mi akurat zbytnio nie przeszkadza. Dodatkowo zważając na to, że nie bardzo korzystam i tak z tych prezentów, to ten no... Stylizacja bardziej podoba mi się Twoja Martyno. Chociaż Twoja doll wygląda jak znienawidzona przeze mnie ciocia w tych włosach. XD

    Co do gift'u Royalty ja jestem z niego baaaardzo zadowolona. Jest świetny. Chociaż szkoda, że nie dostałam podszewki. :( Tu najbardziej podoba mi się stylizacja od Dominiki, pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka średnio mi się podoba ale ją odebrałam,może kiedyś się przyda xd sweter jest bardzo ładny ale szkoda że nie dali do niego podszewki :x jeśli chodzi o stylizacje z torebką to bardziej podoba mi się propozycja Soxo,a z tych z wykorzystaniem swetra to spodobała mi się druga i trzecia :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Propozycje na torebke obie świetne, a na sweter dwie końcowe są świetne, te dwie pierwsze nie mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest okej, ten kwiatek da się łatwo zakryć, może kiedyś ją użyje. Sweter wygląda nawet ładnie ale raczej nie będę go ubierać+ nie dostałem podszewki. Podoba mi sie pierwsza stylka z torebką a stylki ze swetrem wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. W podpisie trzeciej stylizacji że swetrem jest pomyłka, zamiast spodnie jest napisane naszyjnik.

      Usuń
    2. Dzięki za uwagę :)
      Podszewki nie było do swetra, dorabiałyśmy w programie graficznym

      Usuń
  6. Wsyztkie propozycje mi sie podobaja, swter chyba kazdy otrzymal

    OdpowiedzUsuń
  7. Soxo z torebką jest super! Cherry i sweter (1) jest na prawdę ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje mi się podobają ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja myślałam, że dostałam ten sweter na urodziny, bo pojawił się u mnie razem z innymi prezentami urodzinowymi od załogi stardoll XD
    stylizacje Soxo z torebką i ostatnia ze swetrem, oraz obie Cherry ze swetrem są piękne!

    W tekscie razi mnie trochę powtórzenie "także", nie wiem dlaczego aż tak zwróciło to moją uwagę, ale przeszkadza mi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie pierwsze stylizacje są genialne ;D Co do tych ze sweterkiem, tez są okej, ale mi totalnie nie podoba się jego kolor. A szkoda, bo kształt ma ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacje ze swetrem 3 i 4 <3
    a torebka moim zdaniem jest fajna, były gorsze prezenty

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka nie jest zła, a co do swetra - to chyba nie był prezent dla Royalty xd obie stylizacje z torebką są booskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie torebki mają lalki Barbie w swoich dodatkach. :p Prezent do mnie nie przemawia, ale skoro za darmo.. Sweter ma piękny kolor, szkoda, że z dopasowaniem jest problem. Pierwsza stylizacja Soxo jest śliczna, druga i trzecia Wiśni również. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. odebrałam chociaż ta torebka nie powala :/ może faktycznie gdyby nie miała tego kwiatka byłaby lepsza :) a co do stylizacji to pierwsza od Soxo jest świetna ! natomiast jeśli chodzi o sweterek - Cherry - mistrzostwo ! :) strasznie mi się podobają te stylizacje :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń