2017/11/06

Hot or Not



GlamSlodka


   cherry9713:
Podoba mi się góra, szczególnie połączenie swetra z torebką. Jednak spodenki całkowicie zniszczyły tę stylizację. Ogólnie łączenie spodenek i swetra/bluzy wydaje mi się całkowicie pozbawione sensu. Postawiłabym na długie spodnie i jakieś eleganckie buty. NOT+

   Soxo_:
 Jakoś mi nie gra ta stylizacja, a raczej jej poszczególne elementy. Także nie rozumiem łączenia grubej góry z szortami. A te już w ogóle mi się nie podobają. Kojarzą mi się z jakimś pidżama-party. Elegancka torebka totalnie tutaj nie pasuje. Tak jak cherry, postawiłabym na długie spodnie. NOT.








150266


   cherry9713:
Stylizacja nie jest skomplikowana, ale całe połączenie kolorystyczne tak mi przypadło do gustu, że oceniam ją na HOT-.  

   Soxo_:
Ładnie wykorzystałaś tę spódnicę. Ogólnie stylizacja na plus, ale brakuje mi biżuterii. Myślę, że warto byłoby dodać kolczyki, albo może coś na szyję. HOT-. 







    



Rouxrogue


   cherry9713:
Świetne wykorzystanie spodni z Antidote, z czerwienią prezentują się one znakomicie. HOT.  

   Soxo_:
Stylizacja jest prosta, ale mimo tego urokliwa. Nie podobają mi się te spodnie, ale uważam, że fajnie je wykorzystałaś. HOT.








 


 Maljlix6


   cherry9713:
Tak na prawdę nie ma co tutaj oceniać. Da się o wiele lepiej wykorzystać tę tunikę. NOT.

   Soxo_:
Wydaje mi się, że głównym zamysłem był tutaj minimalizm. Jeśli tak, to stylizacja jest w porządku. Dodałabym może jednak jakieś dodatki biżuteryjne, np. małe kolczyki. HOT/NOT.
Za tydzień ocenimy:Soxo_, ola4077, Karolinaaa2222

14 komentarzy:

  1. pierwsza - spodenki wszystko zepsuły, zresztą i te buty nie wyglądają tam zbyt dobrze. NOT
    druga - prosta i bardzo ładna :) zdecydowanie HOT
    trzecia - ładna, ale te spodnie są jak dla mnie średnie HOT-
    i ostatnia jak dla mnie nie ma co oceniać nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie środkowe stylizacje są fajne, ale w obu brakuje mi jakiejś biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 3, najmniej ostatnia, która wygląda jak niedokończona

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się stylizacja Rouxrogue + druga też całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tylko rouxrogue reszta jest nudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarz Maljlix6 jest super, stylizacja też, uważam że Maljlix6 i Rouxrogue, wyglądają super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się nie podoba jedynie pierwsza stylizacja, resztę uważam za udane.
    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko Roux ma ładną stylizację

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Soxo ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  10. I- Mnie się bardzo podoba, chociaż ten sweter nie pasuje hot/not
    II- Bardzo ładna stylka, daję hot
    III- ładna, tylko połączenie czerwonego ze spodniami wydaje się takie ekstrawaganckie hot-
    IV- fajnie, przeszkadza mi tu nagromadzenie czarnego not+
    Pozdrawiam,
    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 stylizacja najlepsza,tylko brakuje mi jakiejś biżuterii na szyi :) pozostałe nie podobają mi się,w pierwszej spodenki do wywalenia,w drugiej jakoś kolorystyka mi się nie podoba,a ostatnia jest zwykła,brakuje jakiegoś akcentu kolorowego i biżuterii

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się klimat stylizacji u GlamSlodka. Fryzura, okulary, ten sweter i buty w połączeniu ze skarpetkami. Jest w tym potencjał na dobrą stylkę retro!

    OdpowiedzUsuń