2017/11/29

Fiolet - nie taki straszny

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje z użyciem ubrań ze wczorajszej dostawy do Velvet Orchid. Sukienkę o dziwo jest naprawdę łatwo wystylizować, pasuje do niej niemalże każda biżuteria, aczkolwiek ciężko o bardziej skomplikowany look z użyciem tylko i wyłącznie starmonet. Co do spodni, to tak jak zapewne już wiecie, uważam je za najlepszy punkt kolekcji, dlatego cieszę się, że są akurat w fioletowej walucie. Nie były dla mnie również specjalnie wymagające, co jest na pewno ich dużym plusem. Mam nadzieję, że stylizacje Wam się spodobają :)

1. ubrania za starmonety: kolczyki - Film Theory, naszyjnik - Pearls, sukienka - Velvet Orchid, torebka - Wild Candy Couture, bransoletka - Mr., buty - MSW
2. ubrania za starmonety: kolczyki - Callie's Picks, marynarka - It Girls, koszula - Mr., broszka - Mr., pasek - Rio, spodnie - Velvet Orchid, torebka - Special Offer

20 komentarzy:

  1. Pierwsza mi sie kompletnie nie podoba, za to druga jest swietma

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, obie stylizacje choć proste prezentują się na dollce idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. druga bardzo fajna! pierwsza średnia, bo nie podoba mi się ta sukienka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga świetna a pierwsza za prosta jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. druga stylizacja jest świetna,spodnie mi się podobają i od razu je kupiłam :) sukienka nie przypadła mi do gustu i nie wylądowała w mojej szafie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga bardzo fajna, ale ja po prostu nie toleruję dzwonów ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza jest fajna, jeszcze ten makijaż ^^ druga jest za srebrna jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie boskie. Ale gdzie podszewka?!?!? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej kurtki wydawała mi się zbędna :D Wystawało jej dosłownie kilka mm, co wyglądało głupio i nienaturalnie, więc zrezygnowałam z tego i teraz wygląda to jak kurtka z nieco krótszym tyłem :D

      Usuń
  9. Pierwsza stylizacja mile mnie zaskoczyła, bo kiecka totalnie mi się nie podobała, a tu wygląda super :D Druga fajna, ale nie lubię dzwonów

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej stylizacji jakoś mi tak pusto, choć poprawnie :) Druga - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba. W pierwszej rozumiem że za SM nie da rady wiele z tą sukienką wykombinować, ale jest też biżuteria i buty które lepiej by się z nią prezentowały. Co do drugiej, za dużo srebra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza wydaje mi się trochę pusta. Dodałabym dollce marynarkę zarzuconą na ramiona. Natomiast druga mi się podoba, te spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale nie udało mi się znaleźć żadnej pasującej za sm, więc już nie chciałam dokładać czegoś za sd. Strasznie denerwuje mnie mały wybór marynarek/kurtek za sm :/

      Usuń
  13. Te srebrne spodnie to strzał w dziesiątkę, sama muszę w nie zainwestować c:

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  14. druga jaki błysk ma w sobie jak na sylwestra :D podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. w pierwszej czegoś mi brakuje, jakieś narzutki czy czegoś w tym stylu :)
    za to druga jest prze genialna ! spodnie same w sobie niezbyt mi się podobały ale w tej stylizacji wyglądają świetnie ! :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń