2011/01/10

Loteria

Loteria zakończona

366 komentarzy:

  1. Zg się ,. KLIK ; D


    SuperGirl070

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i kliknęłam :)

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam.

    Mamba478

    OdpowiedzUsuń
  4. zg sięę.. Kliknełam

    LadyKinga199

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również się zgłaszam, oczywiście kliknęłam :3

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknęłam i zg się

    melmana96

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się, kliknęłam rzecz jasna. ;d

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kliknęłam .. zg. sie

    patryszia12

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się : klik, klik ;) .

    OdpowiedzUsuń
  11. zg się i KLiknęłam

    MissPati2409

    OdpowiedzUsuń
  12. klik, klik, klik, kliknęłam ;D
    olenka1510

    OdpowiedzUsuń
  13. no więc kliknęłam
    Zgłaszam się ;)

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. kliknęłam , zgłaszam się. ;d
    12jula12_1997

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam
    pininka
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam sie


    i kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknęłam, zgłaszam się.
    kloo125

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaaaaaaaaaaaaszam się:) Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. zg się. kliknęłam. ; dd
    Alexiette_

    OdpowiedzUsuń
  20. zg się !!!
    kliknęłam ; p

    misniki777

    OdpowiedzUsuń
  21. zglaszam się
    polishgirl06

    mam nadzieje , ze w koncu mnie wylosujecie ...

    OdpowiedzUsuń
  22. KLIKAM :d
    sUPER loterie XDD

    NA STARDOLL MAM LOGIN : Demilka010

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgł. się. Kliknełem
    miecioxd

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się kliknęłam
    ussia4

    OdpowiedzUsuń
  25. Heh, zawsze jak wchodzę na bloga i to widze, nie zgłaszam się. Nie wiem czemu. Przecież szanse są duże ; >

    OdpowiedzUsuń
  26. juz kliknęłam. kliknę drugi raz. ;p
    ... zgłaszam się. ;**
    martinka9613

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam sie klik
    Moj nick na stardoll to :Marzenka990

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się .. kliknęłam .. i tak nie wygram bo ja mam zawsze pecha xdd

    XxX.Kina.XxX

    OdpowiedzUsuń
  29. KLliknęłam :) Zg. sie
    Alex...9128

    OdpowiedzUsuń
  30. Już klikam ^^

    Zg się ^^

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  31. KLIK ! :D juuuż ;]

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  32. Kliknęłam ;)

    Zgłaszam się !!

    Cios.mocny

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :) Kliknęłam :D

    Justa_16166

    OdpowiedzUsuń
  34. Kliknęłam! Zgłaszam się, może teraz się uda! '')

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  35. kliknęłam :)
    i się zgłaszam ^^
    MissSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się

    Nisia00Gwiazda

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się ;)
    klik , klik ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kliknęłam Alex...Ruso...

    OdpowiedzUsuń
  39. kliknęłam ;)
    smile__katty (między smile a katt są 2 kreski u dołu ) :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie zgłaszam się !
    wy przez to dostajecie kase ! nie macie prawa zarabiać na kimś ! to zablonione !!

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  41. Kliknęłam. :)
    KsiezniczkaLexi

    OdpowiedzUsuń
  42. Już kliknęłam , i zgłosiłam się . :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ZG :]
    napiszę jak pokemon który lofcia biberka :]
    K ][_, || K /-\ $ ??

    :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  44. kliknęłam.
    milciafal.1

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak lubię ten dźwięk[Klik Klik]
    ZG się
    Kinia187

    OdpowiedzUsuń
  46. zg się i kliknęłam, zuuzanna91

    OdpowiedzUsuń
  47. Kliknęłam.


    Zgłaszam się.


    ~ the.zuziaQ

    OdpowiedzUsuń
  48. klik , zg ....
    miłego losowania ;P

    minuska09

    OdpowiedzUsuń
  49. Już klikłam

    ania_diwa

    OdpowiedzUsuń
  50. Kliknełam i zgłaszam sie...;)
    kicia_micia2210

    OdpowiedzUsuń
  51. kliknełam
    cccleo

    OdpowiedzUsuń
  52. kliknęłam i zgłaszam się
    Ala-superQueen

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłaszam się ! ;) kaska się sprzyda ^^

    Kliknęłam ! ;*.

    weronika075

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiscie Kliknełam ;D
    Pozdrawiam
    MissStarMartyna

    OdpowiedzUsuń
  55. KLIKNĘŁAM!
    POWODZENIA WSZYSTKIM UCZESTNIKOM! ;)

    BERTAA.96

    OdpowiedzUsuń
  56. KLIKNĘŁAM. ! ;)
    Zgłaszam się
    / powodzenia też innym oczywiście ;]]

    _sweet_girl_22

    OdpowiedzUsuń
  57. *KliK* i już :) Mam nadzieję, że pomogłam ;)


    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  58. Pisze komentarz. ; ))

    Poand

    OdpowiedzUsuń
  59. Już kliknęłammm :*


    bysia2912

    OdpowiedzUsuń
  60. zg się i klinęłam ;**

    klarusia4

    OdpowiedzUsuń
  61. jak zawsze kliknęłam :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam Się ! ;)
    Kliknęłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. a i jeszcze jestem na stardoll hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  64. Klik xD
    zgłaszam się


    darcia1412

    OdpowiedzUsuń
  65. Kliknęłam ;)))

    na stardoll BeautyFunMarika

    OdpowiedzUsuń
  66. Juz ;d zgłaszam się. i kliknęłam oczywiscie;d Mam nadzieję ze mi sie ten raz udaa wkońcu xd ;)

    a na grody fajnie;d

    A garbysia.. a są już może spoilery co bedzie za 90 mln uczstników na sd .? czy zawczesnie pytam ;d ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zg się , kliknęłam :)

    Dosia974

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam loterię . ! Kliknęłam!

    FlashlyCherry

    OdpowiedzUsuń
  69. zg siem ;]
    klik
    lauraa122

    OdpowiedzUsuń
  70. Zg . się , kliknęłam ^^


    MileyStarxD

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się - klik klik . . :PP

    OdpowiedzUsuń
  72. fajnie że ingerujesz w takie sprawy :)

    KateJang


    (oczywiście kliknęłam)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kliknęłam ; ) Zgłaszam się ; )

    MissMagicx33

    OdpowiedzUsuń
  74. klaudynka, sprawdzałam. jeszcze nie ma ;)

    KateJang

    OdpowiedzUsuń
  75. kliknęłam. :)
    Alusia46

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się !; DD . Sweeti210

    OdpowiedzUsuń
  77. zg się i serdecznie pozdrawiam
    majka025

    OdpowiedzUsuń
  78. Już!


    FrancuskaLady

    OdpowiedzUsuń
  79. Oczywiście KLIKAM :D

    Sweet_Floss

    OdpowiedzUsuń
  80. kliknęłam
    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  81. Kliknęłam ;)

    Mój nick : Odlotx

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się ( z chęcią (:)

    Kliknęłam... I tak codziennie klikam, bo jest coś interesującego...

    _-_-_-_

    Jagoda33334

    OdpowiedzUsuń
  83. kliknęłam, jak codziennie julamag2 to mój nick na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się! Kliknęłam.
    Na stardoll justyna_98

    OdpowiedzUsuń
  85. Oczywiście, że się zgłaszam! ! ! Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, więc napewno nie mam nic do stracenia. Kliknęłam w tą reklamę pod *playlistą*, a nawet w kilka różnych reklam ( bo jak odświeżam stronę to pokazuje się nowa reklama). :) ;) :)

    Obym miała dość szczęścia, by wygrać choć ten jeden jedyny raz...


    Na Stardoll.com: Light_Agniesia


    Pozdrawiam*** !

    OdpowiedzUsuń
  86. zgł i kliknęłam ;))
    KittyKasiula :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Kliknęłam =D
    Karina5544
    Jak by co Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. zglaszam sie i kliknelam ;)


    Kajamiss

    OdpowiedzUsuń
  90. Zgłaszam się.
    Kliknęłam :) Zresztą jak zawsze =)
    kamila252329

    OdpowiedzUsuń
  91. Zg
    Mój nick na stardoll to : .pinki22.

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się . Kliknęłam w Zdobywców nagród


    karashi

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się! :D
    Ju kliknęłam :P

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się i kliknęłam :)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  95. Już kliknęłam . ;D
    Może w końcu uda mi się coś wygrać . o;

    OdpowiedzUsuń
  96. Kliknęłam ! ;*

    Karolciia_3

    OdpowiedzUsuń
  97. kliknęłam :)

    MyBigDreams

    OdpowiedzUsuń
  98. zg, kliknelam
    niunia1301

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam się ! Kliknełam :)

    Martula1313

    OdpowiedzUsuń
  100. Kliknęłam.:)

    lollitka

    OdpowiedzUsuń
  101. Zgłaszamm się! I kliknęłam! :D


    olcia12200

    OdpowiedzUsuń
  102. Zapraszam na bloga http://metmorfozy-stardoll-my.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Kliknęłam :) Ale dzisiaj ciepło.... Hah nie miałam co napisać.

    Blaccky

    OdpowiedzUsuń
  104. taaa...cieplo.;D

    oczywiscie kliknelam.



    ziarno6

    OdpowiedzUsuń