2011/01/11

Zmiana w Salonie Piękności

W salonie piękności inaczej teraz zmywa się make-up i niektóre elementy zostały posortowane dokładniej, jak np. elementy twarzy, ciała. Osobiście uważam, że to dobrze, jednak myślę, że admini powinni zająć się trochę przydatniejszymi rzeczami jak możliwość sprzedawania rzeczy z salonu piękności jak kosmetyki i biżuteria. Oraz wieloma innymi.


______________________________________________________________________________________
Zapraszamy na bloga  http://creative-metamorphosis-trendy.blogspot.com/  robimy na nim metamorfozy. Dziękujemy luckymiss111, JaVka97 i MissKaterina600

52 komentarze:

  1. dobrze że ta zmiana jest dobra a nie zła xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ułatwiło to sprawę. Ale byłoby idealnie, gdyby można było sprzedawać kosmetyki. Mam nadzieję, że niedługo wprowadzą taką możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Było by wtedy super. Może założymy coś takiego i napiszemy do Adminów z tą propozycją?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że zrobili taką zmianę.Dziś pół godziny szukałam twarzy xD
    ..Iga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodasz się do obserwowanych ? ;D
    Odwdzięczę się na pewno . To tylko zajmie ci 10 sekund , mało co nie ?
    A tak mi pomożesz ;D

    http://www.likemelookattheworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zmiana .
    No dobrze by było gdyby można było sprzedawać rzeczy z salonu piękności ;D .

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz zdecydowanie lepiej, podoba mi się że admini dodali ikonki obok napisów np. TWARZ i tym podobne.
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem teraz wygląda to o wiele lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. możesz dopisać że również teraz można zmieniać kolor brwi na jaki się chce.xd
    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbędna zamiana.. Ale zgodzę się ze sprzedawaniem kosmetyków i biżuterii. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem co mam o tym myśleć, większej różnicy mi to nie zrobi ; ))
    ale dobrze że coś robią, chociaż ta zmiana nie była specjalnie potrzebna XD
    R.oxana

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, lepiej byłoby gdybyśmy mogli sprzedawać kosmetyki, bo niektórych już nie ma w starplazie i są cenne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo , z kosmetykami by było dobrze , gdyby się sprzedawały a co do zmiany , nawet fajne .


    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  14. HM..
    zmiana nawet.. mi nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz wygląda ładniej niż przedtem
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie nawet jest .;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi to tam różnicy nei robi.

    Misia79

    OdpowiedzUsuń
  18. tak, dobrze byłoby gdyby można było sprzedawać kosmetyki i biżuterię
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się najbardziej to, że można zmienić kolor brwi . ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie dziwna ta zmiana xd
    Ola jak super,że do nas wróciłaś ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz lepiej ;)

    Ale rzeczywiście, dobrze by było móc kupować i sprzedawać kosmetyki . Kupiłabym cielistą szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A co do kosmetyków, to jestem za. Mam wiele, rzecz których nie można już kupić, a już ich nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
  23. No rzeczywiście bardzo fajnie xD

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się .. Fajnie by było jak by można było sprzedawać kosmetyki xD.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisałam już o tym do admina, ale nie pewnie jako jedyna .. xD I nic z tym nie robią . ;-(

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm ... nawet fajna zmiana ; )
    I fajnie , że można zmieniać kolor brwi ; P

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się z Alex ;)
    chętnie kupiłabym coś z Sephory ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. dla mnie te sa lepsze ;)
    ____________________________
    CrazyStick

    OdpowiedzUsuń
  29. yeah! nareszcie mogę dopasować kolor brwi do wlosów

    OdpowiedzUsuń
  30. dla mnie ta wersja salonu piękności jest wygodniejsza ;D

    milenaop

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi to jest obojętne, ale by mogli się czymś bardziej pożytecznym zająć tak jak napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie to na serio fajne, bo ułatwi mi wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. no fajnie że admini wprowadzają nowe zmiany ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. no kupilabym stre kosmetyki.. a to nawet przydatne. ;]

    OdpowiedzUsuń