2011/01/16

Loteria

http://img268.imageshack.us/img268/8664/loteriac.png

Loteria zakończona

307 komentarzy:

  1. Dobrze dobrze ędę klikała przez 2 miesiące:) choć jest mała szansa na wygraną ale zawsze co mi szkodzi i Jajka1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zg się . :)
    Kliknęłam .

    _AloFFana_xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zg się (jestem obserwatorką ) Kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze klikam. Jak mam kompa. Juz kliknelam zg :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam i zgłaszam się. -.-

    Kinczka

    OdpowiedzUsuń
  7. aaj. kliknęłam i mój nick..
    andrzelikag.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja klikam w reklamę pod playlistą codziennie. A i jestem martynkajest27 .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś kliknełam i jutro i pojutrze.....też będę klikała codziennie
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam i zobowiązuje się robić to co dziennie :)

    Na stardoll Alex...9128

    OdpowiedzUsuń
  11. Klikłam
    Zg się
    ania_diwa

    OdpowiedzUsuń
  12. Kliknęłam i się zgłaszam ;D
    ..Iga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już kliknęłam i postaram się często klikać! :]
    Zgłaszam się.


    olcia12200

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że kliknie. Jak zawsze.

    ~ agasia007

    OdpowiedzUsuń
  15. będę klikała codziennie
    zgłaszam się .
    Patrycja-10L
    Dzięki w imieniu wszystkich , że takie nagrody !

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze klikam w reklamy,jak są:)
    I tym razem tez kliknełam


    paulacudnaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam urodzinki 19 stycznia ;D

    Klikłam ;)

    SweetGirl075

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam urodzinki 19 stycznia ;D

    Klikłam ;)

    SweetGirl075

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam ;3

    nick ; gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  20. staram się klikać z każdym wejściem na bloga ;p

    hedi_1997

    OdpowiedzUsuń
  21. kilknełam też tak robię na bogu i kasę zarabiam ;)

    ZGŁASZAM SIĘ DO LOTERII
    Demi114

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilk :>

    Gabi? Kiedy wyniki konkursu na nagłówek? ;d

    milka981

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilk :>

    Gabi? Kiedy wyniki konkursu na nagłówek? ;d

    milka981

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się. Kliknęłam, i będę klikać . :D

    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  25. Kliku - klik :D
    nata-ooo

    OdpowiedzUsuń
  26. ja klikam od dawna.! klik , klik klikkknęęłam!
    Oby choć raz mi się udało oby!

    FlashlyCherry

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliknęłam, zg się.
    Alexiette_

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja Klikam Codziennie ; D .


    Zg .



    Kocica1321

    OdpowiedzUsuń
  29. jak będę miała czas to będę klikała codziennie ; )
    zgłaszam się .
    MissWeraDonna
    Dzięki w imieniu wszystkich , że takie nagrody !

    OdpowiedzUsuń
  30. klikam ~!
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  31. kliknęłam i będe klikać codziennie ;)
    KateJang

    OdpowiedzUsuń
  32. kliknełam i kliknę też jutro :]

    misiunia-unia

    OdpowiedzUsuń
  33. julacz

    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Click ..

    XxX.Kina.XxX

    Może tym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. może wreszcie mi się uda, kliknęłam:)
    lina199912

    OdpowiedzUsuń
  36. kliknęłam
    niunia1301

    OdpowiedzUsuń
  37. kliknąłąm i klikam co dziennie rokeska

    OdpowiedzUsuń
  38. zrobione :)
    a tak ogólnie to co wy za to macie?
    pozdrawiam lawia196

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się ;)

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kliknęłam już zgłaszam siędo loterii Lemongirll

    OdpowiedzUsuń
  42. Kliknęłam i będę klikać codziennie :) Iza118

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :)
    i kliknęłam
    LadyRosalie98

    OdpowiedzUsuń
  44. zg się :) kliknęłam

    MyBigDreams

    OdpowiedzUsuń
  45. honia1222honia

    Jestem obserwatorek

    Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się ;)

    Kliknęłam :D

    karolina280

    OdpowiedzUsuń
  47. jak zwykle się zgłaszam - emijka

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się
    Kliknęłam
    Morry1996

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się =]
    Kliknęłam już =]

    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  50. w zasadzie to klikam codziennie w te reklamy co są na blogu :)
    A więc i dziś kliknęłam ale kliknę jeszcze raz :)
    Oczywiście jak zwykle zgłaszam się :)
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  51. Jasne Gabiś;D
    Na reklame będę klikac codziennie .... z laptopa i komputera ( czyli 2 razy )
    KOCHAM LOTERIE POMIMO ŻE JESZCZE NIC NIE WYGRAŁAM OPRÓCZ 5 SD 1 RAZ ;D

    Zazdroszcze tym co dzięki loteri jakoś się wzbogacili ...
    mam kilka pomysłów na krearywny apartament ale .... nic nie ma ZA DARMO ;D

    Buziaczki !!! ;D

    A ZGŁASZAM SIĘ!!!!!!!!!!!!

    NA SATRDOLL MAM LOGIN :












    Demilka010

    OdpowiedzUsuń
  52. Zg się, kliknęłam. ;))

    Elegance_Cat

    OdpowiedzUsuń
  53. zg
    mój nick to taki jak tu pauli-wiki

    OdpowiedzUsuń
  54. kliknełam ;D
    postaram się codziennie klikać, jeśli będe miała dostęp do kompa ;D

    milenaop

    OdpowiedzUsuń
  55. Kliknęłam, klikac będę. ^^

    Emma_Gilbert19

    OdpowiedzUsuń
  56. Kilknęłam :)
    I będę klikać :)

    111inna

    OdpowiedzUsuń
  57. kliknelam ;) zglaszam sie
    cherisha88

    OdpowiedzUsuń
  58. kliknełam ! xd alexa235 bedem klikać codziennie bo lubie klikac :PPP

    OdpowiedzUsuń
  59. Kliknęłam

    Klaudia1208

    OdpowiedzUsuń
  60. kliknęłam :P

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  61. Kliknęłam ,choć -jak zwykle- napewno nie wygram ; ) Ale co tam ! ;)
    Dam ci zarobić xD
    judi-boska9

    OdpowiedzUsuń
  62. kliknełam
    cccleo

    OdpowiedzUsuń
  63. wikusia191 ... również kliknęłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się! Kliknęłam :P

    Kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się, kilknęłam ; )

    MissMagicx33

    OdpowiedzUsuń
  66. klik ; p



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day



    all95day

    OdpowiedzUsuń
  67. Oczywiście, że kliknęłam .
    Indiana_Evans90

    OdpowiedzUsuń
  68. kliknęłam
    Dominika1235

    OdpowiedzUsuń
  69. oczywiście kliknęłam ;3

    zgłaszam się.
    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  70. kilknęłam ; 333
    zgłasza się (;
    irish_Girl69

    OdpowiedzUsuń
  71. już,. klikłam ... marlesia111

    OdpowiedzUsuń
  72. zg. się :) i kliknęłam, jutro też kliknę i pojutrze i niewiem jescze kiedy xdd mój nick to: s_miley196

    OdpowiedzUsuń
  73. Kliknęłam i klikać będę xD Oczywiście również się zgłaszam. :)
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też. Ile już kasy zarobiłaś?

    wer-nika3

    OdpowiedzUsuń
  75. kliknęłam ;))

    na stardoll beautyfunmarika

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam pytanie w co to trzeba kliknąć bo ja nie wiem;(

    OdpowiedzUsuń
  77. Już kliknelam ...Kina19973..:)

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się i kliknęłam .
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  79. Klikłam ;) zg. sie.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się :)
    Kliknęłam i będę klikać codziennie .

    OdpowiedzUsuń
  81. kliknęłam, jestem obserwatorem, zgłaszam się:)

    patka0077

    OdpowiedzUsuń
  82. Klik,klik

    Beyonce1040

    OdpowiedzUsuń
  83. Loteria skończy się na moje urodziny, ale FAJNIE.
    Oczywiście kliknęłam i klikam codziennie.

    ;D

    kladynka119

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja klikam zawsze nawet gdy nie ma loterii :) Znaczy klikam tak co dwa dni :)

    OdpowiedzUsuń
  85. klikam codziennie. co mi szkodzi?
    lucyna5

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się .
    I ...
    Klik , klik . :D

    Gotowe

    KlaudiaKnura

    OdpowiedzUsuń
  87. Też się zgłaszam, już kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. zg się, kliknęłam

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  89. Klik, klik, klik.

    Zgłaszam się.

    miss140xd

    OdpowiedzUsuń
  90. kliknięte

    daryska133

    OdpowiedzUsuń