2011/01/16

Metamorfoza

Już daaawno temu robiłam metamorfozę, a troche mi się nudzi więc postanowiłam zrobić jedną, może 2. Do metamorfozy wybrałam: missdemi9891

 Przed: Nie lubię tego koloru skóry, jest taki... dziwny. Te rzęsy są ohydne, naszyjnik i kokardka nie pasują. Brwi brzydkie. Ogólnie wszystko brzydkie :P Oceniam na 1/10

 http://img25.imageshack.us/img25/5422/przedp.png

Po: Zmieniłam fryz i kolor, policzki musnęłam różem, powieki pomalowałam na szary, jasny fioletowy oraz czarny i brązowy, dodałam trochę tuszu i czarną kredkę. Usta pomalowałam na jaśniejszy kolor i dodałam trochę błyszczyka LUXE (co trochę żałuję). Nie dawałam biżuterii bo nic nie pasowało...

 http://img163.imageshack.us/img163/5529/26730843.png

Jak się podoba? :)

62 komentarze:

  1. Ładnie jest, ale ocena jest trochę nieprzyjemna ;d

    Kiedy wynki konkursu na nagłóek? -.-

    milka981

    OdpowiedzUsuń
  2. po lepiej, ale w PO brzydka jest fryzura i w złym miejscu dałaś błyszczyk...xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się trochę bardziej podoba po , nie obraź się bo tylko troszeczkę po ładniejsza jest , mam nadzieję że nie uraziłam . ;3

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zdecydowanie ładniejsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. A po jest ładne ;)ale zgodzę się z andrzelikag, fryzura nie fajna ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. w przed jest rzeczywiscie brzydko, ale po lepiej tten blyszczyk z luxe powiniem byc na srodku xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczere to było :) Mogę ja metkę ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna po ale fryzura taka sobie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z dziewczynami .
    Fruzura nie za ładna , ale ten makijaż jest świetny .
    Przed nie było tak źle , ale teraz jest lepiej ! Mogę metke ?
    Patycja-10L

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam sie z dziewczynami powyzej
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  11. No makijaż też mi się podoba :d boski. Ale ten fryz , to daje duży minus.

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaz jest naprawde sliczny a fryzura to nie lubie jej ;P
    moge ja metamorofze ?

    missbaybe07

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś taką osobę, którą możesz skrytykować ;//

    OdpowiedzUsuń
  14. po o wiele ładniej , ale nie podoba mi się fryz ;/ . <3 ja też mogę prosić metamorfozę ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooo. ;D Ja też chcę metkę. xD ale chcieć,a móc . ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie ładniej jest PO ;)

    Misia79

    OdpowiedzUsuń
  17. Po b. ładnie, jednak błyszczyk w nieodpowiednim miejscu i fryzurka jest trochę dziwna. ^^ Jednak po jest lepiej, i to o wiele.

    Mogłabym prosić o metamorfozę w wolnej chwili? ;>>

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się bardziej przed podobało.

    OdpowiedzUsuń
  19. po jest ładniej ;)

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  20. po jest dużo lepsze i zgadzam się z twoją opinią przed

    superlilka999

    OdpowiedzUsuń
  21. przed jest strasznie, a po... trochę lepiej

    OdpowiedzUsuń
  22. po lepiej, przed to koszmar xD

    OdpowiedzUsuń
  23. po - zdecydowanie lepiej niż przed. :)
    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  24. Po mi się podoba, ale przed ma ładniejsze włosy. ;D

    hannnah92

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zrobiłabym to na pewno trochę inaczej ;)
    co do oczu to mam te same i okropnie się je maluje, dlatego przydałyby sie jakieś skromne rzęsy XD
    fryzura lepsza niż przed ale zmieniłabym kolor B)
    tyle moich uwag, mam nadzieję że będzie więcej metamorfoz !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie ją zmieniłaś :)

    Można się zgłosić do metamorfozy ? Jestem bardzo chętna :))

    OdpowiedzUsuń
  27. do starplazy właśnie weszły kolczyki hot buys!!!

    http://img25.imageshack.us/img25/8584/kolczyki2f.jpg

    http://img524.imageshack.us/img524/1479/kolczyki1.jpg

    Lavigne-Lady

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna metamorfoza. Może była pomalowana tak do 'mrocznego' stroju? (Bo na to wygląda). Tylko że wtedy włosy nie pasują w ogóle. Wersja po ładna, taka delikatna :)

    o.paula121212

    OdpowiedzUsuń
  29. W po bardzo ładny makijaż ale fryzura nie za bardzo.Ja też mogę metamorfozę?
    Rihanna_1999_

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogolnie brzydka doll. ;p
    a ja tez moge metamorfoze? missmartysia98.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się wersja 'PO' ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Wersja przed - tragedia. Tyle jest tam błędów, że aż szkoda wymieniać. Ogółem nie cierpię karnacji chińczyka. :d

    Co wy macie do tych brązowych loczków? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. w wersi 'PO' zakochałam się w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nom...brzydka była grr...
    Ale ja bym dała 4/10,a nie aż tak mało...
    Ładnie ją zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Troszkę fryzura nie w moim stylu (ta po metamorfozie) , ale o gustach się nie dyskutuje ; ]

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  36. Przed:
    Jak dla mnie wiedźmowato ;pp

    Po:
    Fajnie, ładnie i schludnie ;)
    Tylko fryzurka nie w moim stylu .

    OdpowiedzUsuń
  37. Napewno lepiej 'po' niz 'przed' ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie przed nie jest takie straszne, nie mam zamiaru tak krytykować missdemi9891 bo wiem że jej się może zrobić przykro. Ja bym się czuła okropnie gdy wszyscy pisaliby że mam brzydką lalkę i ocenialiby ją na 1/100. Po jest ładnie, ale fryzura mi się za bardzo nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładniejsza jest po zdecydowanie ;D


    crazyStick

    OdpowiedzUsuń
  40. omg. slicznie ją przerobiłas ;d tamta mi sie starsznie nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie!!!
    mam prożbe jak będziesz mogła to zrobisz mi???

    niki2512

    OdpowiedzUsuń
  42. Przed- TrAgedia!!! Po- Nice :D
    Gabi, czy mogłabyś zrobić mi metamoOrfozę? b. proszę... Z góry ThX :D
    pozdr..

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  43. No fakt :) Może przed nie jest jakaś extra ale jak jej się tak podoba to spoko :) I nie wiem czy byłoby mi tak wesoło jak by każdy pisał że jestem brzydka :( No ale PO jest bardzo ładne i tu się z innymi nie sprzeczam że makijaż jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wiecie co ???
    Jesteście okropni ; //
    Miło by Wam było gdyby ktoś o Was pisał ' tragedia , okropieństwo , blee ' mimo , że się staraliście , aby Wasza doll była ładna ???
    Cóż , sadzę , że nie , więc proszę nie krytykujcie . Rozumiem , że komentarze są po to , by wyrazić swoją opinię , ale nie da się delikatniej ??? o.O
    Aha i ciekawe czemu dla Was jest wspaniale tylko wtedy ( mówię o niektórych ) kiedy Gabi się coś podoba ...
    Tyle mam do powiedzenia x.x

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładniejsze po :)
    P.S. missdemi9891 to złodziejka kont :/ mi ukradła i sprzedała sobie dużo moich HB za 2 sd. ;//

    OdpowiedzUsuń
  46. Neilaise ja nie kradne kont jakaś dziewczyna weszła na moje konto i wszystko mi sprzedała wię ja nic nie wiedziałam

    a i gabisia jezeli masz tak mnie obrazac to wgl nie musiałas robić tej metamorfozy !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Po ładniejsza tylko fryzurka mi się nie podoba i nie potrzebnie dałaś szminkę LUXE a ogólnie to super;P

    OdpowiedzUsuń