2011/01/12

Paisley Pushkin Styled Outfits





46 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się .. nie mój styl ;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. niezbyt fajne... nie mój styl :/

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co mam o tym myśleć ;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę dokładnie to samo co Zbyszka_XD


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta kolekcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ciuchy to moja babcie ma . -.- xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę być dziwna...,ale mi się podoba ;)
    W końcu mogę wyrazić swoje zdanie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się za bardzo...
    Ale co mi sie podoba w tym to jedna laleczka

    Ta ciemna na pierwszym obrazku xD


    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  9. te rzeczy są brzydkie zadna z nich mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mój styl .;D

    Magda.30044

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podobają mi się te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej to nie w moim stylu ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie w moim stylu i poza tym wykonanie też nie najlepsze . No dobra, podoba mi się tylko jedna sukienka. Nic poza tym .

    sindi0802

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się wzornictwo tych ciuszków. :]

    OdpowiedzUsuń