2011/03/30

100 mln

Z okazji 100 mln osób strona startowa zmieniła wygląd:

116 komentarzy:

  1. Jest super! Bardzo się cieszę ze 100 mln!! :))

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tylko tak strona główna i logowania a nie ma jeszcze 100 mln. ani żadnych prezentów...

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  3. te osoby, które mają ponad 50 starpunktów dastają po 100sd na 48 godzin ; ) fajnie tylko, że nie dostałam ich wszędzie ; /

    lolypela5

    OdpowiedzUsuń
  4. no nareszczie dali nam jakieś fajne nagrody a nie jakieś badziewne darmówki



    Ja1122

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma jeszcze 100 mln ^^ ale całkiem ciekawa okładka ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo bedzie ;) Napewno dzisiaj ;dd

    OdpowiedzUsuń
  7. no ale daję każdemu kto ma powyużej 500 starpunktów 100sd na 48godzin , więc się bardoz cieszę :)
    choć ejszcze nie nawet 100 mln xD

    OdpowiedzUsuń
  8. juhu 100 sd. jest super juz wszystko wydałam XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwych 100 milionów xD ! Świetna niespodzianka, nie zawiodłam się wreszcie na nich. Brakuje jeszcze ok. 100 tys. użytkowników ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. można wydawać już te 100 sd w prezencie ? bo przed chwila kupilam róż za 8 sd i zabrało mi 7 sd i 8 z tych 100 sprezentowanych ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie. Kupiłam dużo rzeczy z tych 100 sd. Admini się postarali. :) zostało mi 35 sd ...

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 sd ! Super ! Wymyślili w końcu coś fajnego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zauważyłam,przesłali również wiadomosć na pw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie to świetnie ! : 33
    Warto było czekać, stardollary, opłacalne promocje.Na takie dni na Stardoll długo czekałam.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie lepiej ;)



    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że dali jakieś darmówki, promocje itp.

    OdpowiedzUsuń
  17. już znikło 100sd
    Wydłam na moim drugim koncie 95 sd a na głównym nic i ciekawa jestem czy na 2 koncie dostanę jeszcze raz te 100sd jak powróci.

    OdpowiedzUsuń
  18. wreszciee :)
    dali nam fajny prezent 100 sd :) postarali sie tym razem ;)

    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  19. no nareszcie! super prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ;) I fajnie, że tyle osób już gra na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie wy macie te 100 sd?! ja nie mam nic... ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. ej . juz nie ma tych 100 sd ; /

    OdpowiedzUsuń
  23. kur..ja nic nie dostałam,chyba 3 razy wologowałam się i zalogowałam się ale nic nie dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie było mowy o 100 sd,jak na razie są prezenty,jeśli się doładuje ss.

    OdpowiedzUsuń
  25. teraz jest lepsza ;)
    Fajnie, że jest nas tak dużoo

    OdpowiedzUsuń
  26. na 2 kontach dostałam już te 100 sd, ale na głównym nic nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  27. ' darmowe stardolary, prezenty, dni superstar i więcej ' . < ! >

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mogę się doczekać ! ; 3

    OdpowiedzUsuń
  29. ehh, ja nic fajnego nie dostałam.
    ale słyszałam że ktoś 100 sd.

    OdpowiedzUsuń
  30. dostajemy też 100 SD i są prezenty i przedłużenie SS

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie że rozdali po 100sd. ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. ej niech mi ktoś napisze dlaczego nie dostałam 100sd :(?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ej a ja dlaczego nie dostałam sd ? ni nic ?

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też nie dostalm chociaz mam 1430 starpunktów

    OdpowiedzUsuń
  35. łoho. też nie dostałam tych sd ;/.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  36. może dostaniemy jak bd 100 mln użytkowników.;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli nie dostałyście stardollarów wyloguj się i zaloguj znowu:) JA dostałam i szczerze powiedziawszy kupiłam 2 rzeczy:P i stardoll mnie troszkę oszukał... jednak mniejsza o to:D

    OdpowiedzUsuń
  38. tyle reklam co oni na stronach pozamawiali , to wszystko im sie zwraca mam nadzieje ze wy kiedys tez dojdziecie do tylu obserwatorow

    OdpowiedzUsuń
  39. Nic nie dało te zalogowanie, wylogowanie, robiłam tak z 8 razy i nic. Inni dostali to ja się pytam dlaczego ja nie dostałam. Piszę od razu do Admina !

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też nie mam myśle że tylko ss

    OdpowiedzUsuń
  41. Ej a możecie otworzyć tą wiadomość ?

    OdpowiedzUsuń
  42. jeżeli to jest od 500sp to ja powinnam dostać bo mam ponad 2000sp

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie mogę otworzyć tej wiadomości ;(

    OdpowiedzUsuń
  44. Jej . :) swietnie : * podoba mi sie stronka

    OdpowiedzUsuń
  45. zaal.pl ;/


    ja nie dostałam zadnych 100sd. ;/ lol ;/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi się nie chce otworzyć,nie dostałam a mam 3427 sp ; cccc
    macie może link,laski?
    ale tak,żeby od razu mogłoby się wybrać
    Lalunia962

    OdpowiedzUsuń
  47. z ostatniej chwili :
    WIECIE, TE CAŁE ZAMIESZANIE POWSTAŁO PRZEZ GŁUPI BŁĄD ADMINÓW. POINFORMOWALI MNIE O TYM GDY O TYM NAPISAŁAM DO NICH. DOSTANIEMY STARDOLLARY GDY BĘDZIE 100 mln.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. cofam, cofam :D

    dostałam te 100sd. ! yeeah! na 2 kontach ;)

    P.S. Zeby dostać trzeba w wiadomości "100 milionów" kliknąć na nią, i przeniesie was a o to link do tej strony bo dziewczyna powyzej chciała :D
    http://www.stardoll.com/pl/campaigns/100million/

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystko jasne już.

    Użytkownicy, którzy obecnie mają co najmniej 50 Starpunktów dostaną 100 Stardolarów. Te Stardolary będą dostępne przez 48 godzin. Spraw sobie wreszcie to o czym tak długo marzyłaś! Ta oferta jest ważna tylko gdy zalogujesz się w dniu, kiedy Stardoll będzie miał 100 milionów użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja dostałam te 100sd. A strona ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  51. Edit:
    Też mam ; )) !!
    Lalunia962

    OdpowiedzUsuń
  52. edit już mam 100sd :) juppi :*

    OdpowiedzUsuń
  53. NO WIDZICIE. ;)

    pozdrawiam.

    proszę was byście oddali swoją opinię na temat mojego konta (palisia112) w mojej księdze gości.

    OdpowiedzUsuń
  54. zobaczcie tą stronę http://www.stardoll.com/pl/campaigns/100million/index.php
    to jest to o czym mówią na okładce :)
    tylko przeczytajcie dokładnie, dopiero jutro te oferty będą ważne! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. poprawka, ważne te oferty są też teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ZALOGUJCIE SIĘ I WYLOGUJCIE, A DOSTANIECIE TE 100 SD ! JA DOSTAŁAM :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  57. teraz jak klikniecie obok nazwy swojego konta jest takie kółko kliknijcie w to i w tą trzecią oferte '' chodź na darmowe zakupy'' dostaniecie wtedy darmowe 100 sd ! tram12345

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też jeszczee nie dostałam 100 sd ale będą rozdawane dopiero gdy będzie nas już 100 mln !!!!!! A nas jest w tej chwili 99,918,310!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Olka_5843 dziękuję za informację,już mam sd,dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Już mam te 100 sd ;D Zrobiłam jeszcze na koncie moim drugim, z którego nie korzystam i przelałam kase ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. baardzo proszę ;* nmzc ;** :D

    OdpowiedzUsuń
  62. już dostałam 100 sd

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  63. i jeszcze jak się zalogujesz dostajesz 100 SD na 48 godzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. By dostać te darmowe 100 sd trzeba się zalogować, wylogować i zalogować ponownie. Działa na każdym koncie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  65. wiecie, że ja mam na koncie 987 sd bo mam konta z powyżej 600 sp i mogę sobie odkupywać w starbazzarze !!!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja już wydałam te 100 sd na DKNY i Philosophy. Nie mogę się doczekać 1000,000,000 mln. użytkowników ;d

    Hannah6Montana8

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja przez bramkę Proxy dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja też już mam te 100 sd. a już się bałam xd.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  69. No, admini się postarali. ^^ Już dostałam 100 sd. ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. ja chciałabym darmowe stardolary i ss ;D

    OdpowiedzUsuń
  71. Jeśli nie dostaliście jeszcze 100 sd to dostaniecie, spokojnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie podoba mi się ten wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  73. Szczerze? Nie mogę się już doczekać;) Wydaje mi się, że do końca weekendu powinno być 100;)

    Mikaa.....

    OdpowiedzUsuń
  74. huż 100mln O.o wow :D ciesze sie alexa235

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Tło mi się bardzo bardzo podoba, całkiem nieźle to wszystko pasuje :)
    szkoda że tło nie zostanie na długo :c

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  77. fajnie całkiem z tymi wiadomościami .

    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Hehe ;p
    Fajnie ;)
    Dni ss.. hmm, ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  79. W sumie to nie ma jeszcze tylu użytkowników na stardoll ale jak adminom się tak śpieszy to nie ma sprawy. A nowy wygląd jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja dostałam 100sd i muszę je wydać :P

    OdpowiedzUsuń
  82. jestem zachwycona ^^ czekałam bardzo długo na 100 mln i tak myślałam, że będzie to coś zachwycającego.
    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie podoba mi się, bo jak się kliknie w jakąś dollkę to Cię przenosi do ofert ;/
    eeehhhhhhhh- bo muszę uważać gdzie klikam ;/

    OdpowiedzUsuń
  84. Całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń