2011/03/27

Wyniki konkursu na metamorfozę

Przypominam że konkurs organizowała nati-superstar.

Z waszego głosowania wynikło że wygrywa...  Bogii ! 
Twoja nagroda to 50 stardollarów

http://oi55.tinypic.com/xoqjbd.jpg

Drugie miejsce zdobywa AsiulkaCheery, jej nagroda to 30 stardollarów.

http://i52.tinypic.com/apgpxt.jpg

Trzecie miejsce zajmuje Cullenka123 i wygrywa 10 stardollarów.

http://img851.imageshack.us/img851/3021/xdx.png

Wyróżnienia (po 5 stardollarów) zdobywają: xXDemiLovatOo i MissAleks10

Zgłoście się do organizatorki konkursu (nati-superstar)
Gratuluję :)

Tutaj szczegółowe wyniki: KLIK

66 komentarzy:

  1. Gratulacje,piersze miejsce dla Bogii należy się!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba ale Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany! Przepiękny jest ten pierwszy makijaż!! :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam kogoś kto mi zrobi metamorfozę bez hasła


    pisać na konto misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ^^ Uważam, że wygrały najlepsze prace, moja mi się nie podobała :P

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam pewna, że ta praca wygra :)
    Brawoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się najbardziej podobała praca AsiulkaCheery ^^

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  8. głosowałam troche inaczej ale gatki ;pp a co z wynikami na sw. patryka???

    OdpowiedzUsuń
  9. Spox ; 3 Ja osobiście głosowałam na kogoś innego, ale równie bardzo podoba mi się praca Asiulki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za 1 miejsce;p I gratulacje dla pozostalych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje,piersze miejsce dla Bogii należy sie i to bardzoo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zyzol nie spamuj
    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  13. ach wszystkie swietne!
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się praca AsiulkaCheery i Cullenka123 ; c

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza metamorfoza jest prze cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wielkie gratulacje ja nie pamiętam kogo wybrałam, jednak chyba nie jedną z nich... nie jestem pewna;D
    bardzo ładne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  17. no oczywiście najładniejsza z tych prac jest praca zwycięska:D a drugie miejsce wg. mnie powinno być trzecie a trzecie drugie:p

    OdpowiedzUsuń
  18. O super, cieszę się ;) Gratuluję wszystkim. Bogii - uczę się od Ciebie makijażu xD

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje dziewczyny! wykazałyście się :) głosowałam na boggi i jak widzę to słusznie, bo zajęła 1 miejsce :) gratki

    OdpowiedzUsuń
  20. bravo, ale chyba 3 zrobiła najj

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję. Metamorfozy piękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje, wygrala moja faworytka ;p


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  23. zzagłosowałam na Bogii . ona miała najładniejszą prace ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. zzagłosowałam na Bogii . ona miała najładniejszą prace ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje. Wygrała moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Głosowałam na Ciebie, Bogii :)
    Gratki ^

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie, Bogii jesteś moim bogiem :D

    OdpowiedzUsuń