2011/03/29

Wyniki loterii

Wygrywają:
200 stardollarów - TUSIAMALINA
100 stardollarów - .RastaGirl. , ziarno6
10 stardollarów - Karensis, Adrieneex33, kociaczek1995, chicabottom, BajeranTka
5 stardollarów - missjuliet200, Missbloom-xd, ExtraGirlPL, K.G.11, MaoLeo, Mamba478, MissAvrill14, B.E.A.T.K.A, smerfeta1, szczypiorek1998
Wybrany przeze mnie prezent z gift shopu - Necik98, Dusiolla , WhiteeWhisper, Kellseay, Olka_5843

Po nagrody proszę się zgłosić na konto dyaxx.

Mam również pytanie:
Lubicie takie loterie? Mam je robić?

84 komentarze:

  1. Kocham loterie, ale nigdy nic nie wygralam
    MissWeraDonna (1)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię,
    ale jeszcze nigdy w nich nic nie wygrałam ;(
    tusia_Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są loterie jak się wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, loterie są the best ;)
    Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Ja nigdy niczego nie wygrywam.. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh, ponownie nie wygrałam :)
    Ale gratuluję zwyciężcom :**

    OdpowiedzUsuń
  7. A loterie są mi obojętne, ale rób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratkii ;D Loterie są fajnee ;]]

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee. Jak zawsze mnie nie maa . Możesz robić.. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację! I fajne są takie loterie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie loterie ;d. szkoda tylko, że nigdy nic nie wygrywam ;x.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jest tak, że wszyscy lubią loterię jak wygrają. Ja jeszcze nigdy nie wygrałam u was na blogu żadniusieńkiej nagrody, cały czas te same osoby, których imiona stardollowe większość kojarzy: Necik98, glenera itp, itd, etc. Jkbc nie obrażam tych dziewczyn- nie o to mi chodzi! Tylko zawsze na jakimś blogu wygrają, rozumiem, że chodzi tu o tego bloga, ale nawet na tym są osoby, które nigdy nic nie wygrały, a są co wygraly pryznajmniej 3 razy i nadal wygrywają.. Chciałabym chociaż raz coś wygrać- nawet 5 sd! No ale cóż.. Czy masz je robić? Rób. Może raz wytypujesz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Loterie są fajne ale wolę konkursy bo każdy ma szanse taką jaką pracę zrobi
    To tylko moje zdanie

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie, że lubimy rób często :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie loterie ale nigdy nic nie wygrałam LD alexa235 i chcemy je

    OdpowiedzUsuń
  16. gz,jasnę,że tak:))

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham loterei wygrałam tylko raz
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, fajne są takie loterie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taak, lubię takiee loteriee.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, możesz robić te loterie są super!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo je lubię :)
    Też nie wygrywam, ale nie narzekam, może kiedy indziej wygram :))

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja je bardzo lubię, ale żadko zdarza mi się coś wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Yeah ! : 33 Wygrałam 5 sd.:D
    Rób,rób- fajnie są : p

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie Gratuluję :D Ja również uwielbiam takie loterie.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  26. rób:)
    ja nic jeszcze nie wygrałam:(
    dusia097

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak chcesz....

    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  28. oj te loterie są proste w "obsłudze" i można "coś" wygrać, rób ich więcej!
    szkoda, żę nie wygrałam;( zuzalot

    OdpowiedzUsuń
  29. Taak, lubię takiee loteriee

    OdpowiedzUsuń
  30. TAaak, lubię

    OdpowiedzUsuń
  31. lubiee loteriee ;DD
    Gratuluje :)).
    wikamiss13

    OdpowiedzUsuń
  32. pewnie że rób !! szkoda że ja nic nie wygrałam ; P

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje. Co do pytanie: Lubię i pewnie że je rób ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię ;)
    Ja raz wygrałam (20 sd) w loterii ;D

    Gratki :]

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję,no nie wiem nigdy nie wygrałam

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejciu! Biore w tym udział pierwszy raz i już 200 sd... Miałam farta xd
    A loterie rób, pewnie! Może jeszcze raz kiedyś trafię :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratki i rób takie loterie częściej

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  38. jupi ;pp dobre i te 5 stardollarów :D kto by nie lubił takich loterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne są loterie ale nigdy nic nie wygrywam ;/

    mia996

    OdpowiedzUsuń
  40. Boże! Moje pierwsze sd wygrane w loterii. Dziękuje i gratuluje pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne są! Możesz robić xd

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratluje ;))
    Rob dalej moze w koncu cos wygram;(
    tynka_95

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulki;P
    Rób loterie ja je kocham!

    OdpowiedzUsuń
  44. Loterie są fajne,ale ja mam pecha zawsze ;((

    OdpowiedzUsuń
  45. Graatki ;D Rób loterie jeszcze częściej !

    OdpowiedzUsuń
  46. Są ekstra! Ale nigdy nic nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham loterie, ale nigdy nic nie wygrałam ;(
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Loterie są boskie, nawet jeśli nic nie wygrywasz :>

    OdpowiedzUsuń
  49. gratulacje, ale co to loterii do rób.

    OdpowiedzUsuń
  50. loterie bardzo fajne ja nic nie wygrałam ale to nic

    OdpowiedzUsuń
  51. Jasne ,że lubimy ; ) Gratuluję Wam dziewczyny ; )

    OdpowiedzUsuń
  52. gratki Ps. bez takich loterii się nie obędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję wszystkim. A co do organizowania loterie to rób je częściej, myślę że każdy je lubi ; ).

    OdpowiedzUsuń
  54. Rób ;)
    U was na blogu tylko raz wygrałam. ;c
    Brawooo!

    OdpowiedzUsuń
  55. możesz je robić całe życie :D


    wikosta

    OdpowiedzUsuń
  56. jupii ! Prezent wygrałam ^^. DObry i prezencik! ;) To juz moja 2 wygrana w loterii ;P

    Oczywiście, ze chcemy. Nawet jak się nie wygrywa to i tak jest fajna zabawa;)

    OdpowiedzUsuń
  57. mam 10sd :)

    oczywiście, że lubie loterię. wszyscy mają równe szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję:(
    Chciała bym kiedyś wygrać taką loterię :(

    Oczywiście, że lubię i chciała bym ich więcej tak jak każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nigdy nie mam szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
  60. loterie są super byle ich więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham loterie, ale nigdy nic nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Masz je robić , to może w końcu wygram ?xd

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubie loterie, ehh tylko nigdy nieczego nie wygrywamm ; x

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne są te loterie oczywiście że masz je robić :]
    gratkiii :]

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajnie.. nawet 5sd nie wygrałam xD
    Rób dalej! ;DD

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń