2011/03/23

Mini konkurs

Jakiej marki jest ta sukienka?
10sd / losuję

 

97 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że H&M


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  2. H&M - zgaduję ; p


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem pewna ale wydaje mi się że H&M

    MissLoli19980

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa kolekcja H&M <3

    OdpowiedzUsuń
  5. h&m wystarczyło nacsnąć na zdjęcie i w linku było podane wiosenna kolekcja hm ;)
    tsamina

    OdpowiedzUsuń
  6. h&m , jest ona już w sprzedaży ? bo chyba z miesiąc w h&m nie byłam

    Magazynka00

    OdpowiedzUsuń
  7. Na sto procent z H&M.
    Widziałam taką w galerii.

    OdpowiedzUsuń
  8. H&M widziałam ją w sklepie:D



    martyniusia11

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałam nicka- Ctall

    h&m

    OdpowiedzUsuń
  10. Bello, popełniłaś znaczący błąd - nazwa marki nie powinna być w nazwie/linku obrazka..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa kolekcja na wiosnę 2011 H&M EMILI34576

    OdpowiedzUsuń
  12. hyba tak myśle że HiM czyli (H&M) hahah alexa235

    OdpowiedzUsuń
  13. haha. już rozumiem, że gdy się zakuwa cały dzień to przegapia się konkursy :(.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  14. H&M
    zgaduję ;p

    98justka98

    OdpowiedzUsuń
  15. uwaga uwaga jest ciekawy konkurs czeka on w moim (dusia097) klubie OCH polega on na zrobieniu scenerii a 2 polega na wystylizowaniu się chcecie wziąśc udział tak?to zapraszam potrzebuje osób!
    nagrody!
    dusia097

    OdpowiedzUsuń
  16. H&M
    Aleksandra17.06
    PS.Jestem tu nowa i jestem obserwatorem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. h&m

    nawet prosty mini konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. h&m ale nie jestem pewna PurpleNiceGirl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak wszyscy, to ja też -H&M
    :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest to sukienka z kolekcji H&M wiosna.
    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wiem !! to jest H&M. jestem pewna .

    OdpowiedzUsuń
  23. h&m :D a tak w ogóle to będę ją miała :D

    Isabell18

    OdpowiedzUsuń
  24. H&M



    ewela7834537

    OdpowiedzUsuń
  25. H&M

    ;D

    toffe23

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście się spóźniłam i to dość sporo xD Wiem, że to H&M, bo dodawałam zdjęcia z tej kolekcji na blog :))

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń