2011/03/30

Oferta superstar

67 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile się nie mylę są one z Tribute, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ich nie dostałam, choć odnowiłam ss ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie skorzystam, nie opłaca się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre są ładne , ale raczej nie skorzystam xd Znajdę w sb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może skorzystam ;)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię bo mam ss. na długo.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem o tym, sama ci pisałam na ten temat w księdze gości :).

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam sukienkę w paski i czerwone buty .

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna okazja aby nas naciągnąć.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie robię. Jak jakiś ciuch mi się wyjątkowo spodoba, to ewentualnie go kupię w sb ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem ciuchy są świetne i Admini naprawdę się postarali! Sukienkę w paski i perłowy krótki top chciałabym mieć w swojej szafie. Poza tym buty też fajne. W piątek robię ss ;D

    Mikaa.....

    OdpowiedzUsuń
  13. po jutrze sobie ss załaduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne. Niektóre ładne. :>

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne ciuszki, ale nie skorzystam :")

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chciała mieć tę kokardę i tunikę w kropki <3 niektóre rzeczy są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I tak mialam sobie doładować więc skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna ta sukienka granatowa
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się tylko granatowa tunika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. UWAGA!! UWAGA!!
    Poszukuje kogoś kto sprzedaje LE lub ANTIDOTE. Prosze się do mnie zgłaszać.
    Missmass12

    OdpowiedzUsuń
  21. Pff. na pewno nie wydam 60 zł na te ubrania ; x

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam ale nie dali mi ciuchów! Oszusty jedne!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie! akurat kiedy ostatnio kupiłam ss- zawsze mam pecha ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. ciuszki takie sobie, ale znajdzie się pare ładnych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta sukienka w paski jest cudowna < 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne! ;D

    na pewno doładuję ss ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jednak z tej oferty nie skorzystam. Być może doładuję sobie SS 10 kwietnia, tak w 60% .
    A co do tych prezentów za wykupienie SS, to mi się nie podobają.

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi osobiście się nie podobają ,ale jak innym tak to spoko. Każdemu podoba się coś innego. Raczej z tej oferty nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  29. hah,dobre,dostaniesz tylko 2 ubranka za minimalnie wydane 61 zł z fonu;p

    OdpowiedzUsuń
  30. kupiłam ss , a oni po godzinie wysłali mi tą wiadomość , super =,= .

    OdpowiedzUsuń
  31. Coraz bardziej kusi mnie roczne członkostwo....

    OdpowiedzUsuń
  32. ale extra! już lecę, muszę sobie doładować komórkę i kupić te SS ^^ no jak na darmówki to są śliczne, trzeba przyznać ;3
    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna niebieska sukienka ;)
    juliki10

    OdpowiedzUsuń
  34. Lol. Nie chce mi się odnawiać ss na takie badziewne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna ta kokarda, jak bd kupię w bazarze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ble, ble, naciągactwo ;//////
    ehhhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  37. Tylko czarno-niebieska sukienka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń