2011/03/30

Spoiler sklepu


W spoilerach pokazał się nowy sklep - Sprinkled.
Jak się wam podoba?

73 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. to będzie sklep z dodatkami na paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. .f.a.j.o.w.o.!.!.!. zapowiada się coś fajnego... wydaje i mi się że będą to kolczyki albo ozdoby na włosy lub ciało naszej MeDoll.. ;D heh..

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ciekawe kiedy wejdzie do starplazy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda ;)

    Fallen_love

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda nieźle, pewnie coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;) Na pewno coś kupię.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli Kasia_456 ma rację, to czekam też na lakiery ^^ To by było super...różnokolorowe paznokcie, lub fajnie, odjechane turkusowe xD

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  9. Aa, to stąd będą te naklejki, co były w spojlerach;] Dla mnie zbyt dziecięce, nie podobają mi się;)

    Mikaa.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko jest. Może coś kupię. ^^ Jeszcze nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. uuuuuu....fajnie czekam na sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, ciekawe tylko czy to bedzie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny tochyba coś na paznokcie

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś nowego więc może okazać się fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. ja gdy pojawiły się te wcześniejsze spojlery tych naklejek od razu podejrzewałam, że to może być coś na paznokcie :D może mam rację, niedługo się okaże :) są supper !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. UWAGA!! UWAGA!!
    Poszukuje kogoś kto sprzedaje LE lub ANTIDOTE. Prosze się do mnie zgłaszać.
    Missmass12

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe do czego będą służyły ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się coś naprawdę świetnego ;)

    Stardoll się rozkręca ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm... wygląda ten sklepik interesująco :)
    oczywiście na pewno coś kupię, jeśli będzie dla NSS :)

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Supcio;) Mam nadzieję, że będzie tani i nie tylko dla ss;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie bomba. :D
    YasminTeslow

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie sie to pewnie i tak nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak już ktoś zauwarzył to będzie sklep z dodatkami na pazurki! Jednak zastanawiam się, czy to możliwe by stardoll wprowadziła manicure??? Ja pewnie je wykorzystam jako pojedyncze kolczyki:) (gdy włosy zasłaniają jedno ucho)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kokardki są tylko fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. no, nie tylko są tam te zacne naklejeczki ale także tatuaże! spójrzcie wyżej ^^ na pewno kupię jeśli oczywiście to rzeczywiście jest tatuaż ;>
    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe kiedy będzie na stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  29. Sklep ze sweetowymi pierdołkami xdd

    OdpowiedzUsuń
  30. raczej nic z tego sklepu nie kupię:P

    OdpowiedzUsuń
  31. dla mnie ZAJEBIOZA :o i moj styl xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie na pazurry <3.
    .honey.8.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale i tak pewnie nic na pewno nic nie kupie ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. ej .. czy to nie te spojlery ? ! hyba ..
    juliki10

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie skorzystam z tych rzeczy;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne te małe kokardki.Reszta może być ; i

    OdpowiedzUsuń