2011/03/27

Pomysł na darmówkę: sukienka


Sukienka sama w sobie mi się nie podoba, nie jest w moim stylu. 
Ale gdyby tak zasłonić te jej... zielonkawe wzory, to w sumie jest nieźle ;)
Poza tym ma fajną górę, w takie delikatne pionowe paseczki, która idealnie nadaje się na wykończenie nie do końca eleganckiej sukienki.
Nie miałam żadnego fajnego żakietu czy narzutki, która by zasłoniła rękawy, więc wzięłam ten, choć nie jest tu idealny...
Mi samej te stylizacje się nie podobają, ale to dlatego, że nie miałam zbyt dużo pasujących do sukienki ubrań, a chodzi mi o sam pomysł, by wykorzystać tę darmówkę jako interesującą bluzkę lub wykończenie kiecki ;D

Macie zamiar tworzyć stylizacje z tą sukienką?
__________________________________________________________________________
Na moim blogu z licytacjami wystawiłam opaskę DKNY od 5 sd :) 
Zapraszam do licytacji

73 komentarze:

  1. Ja nic nie będę tworzyć z tą sukienką . 1 wersja lepsza tyćko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Gabigepard pierwszy pomysł na darmówkę lepszy ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie wykorzystamm tej darmówkii ; x

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie. Bardzo mi się podoba. EMILI34576

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie sobie, ale chyba pierwsza lepsza ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się te stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. B.Fajna pierwsza stylizacja ;)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  8. oba są genialne, jednak wolę ten pierwszy zestaw ;) świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obraź się ale dla mnie to jest brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wykorzystam, bo jej nie zrobiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podba mi się! po co mi taka sukienka? Wogle darmówki rzadko biorę, chyba że są przepiękne.A jest tak nawet dużo razy. A gdybym brała wszystkie darmówki to by mi miejsca zabraklo.Nie wkurzam się gdy mi się jakaś nie podoba, bo może dla innych jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja raczej nie będę. Ale pierwsza wersja trochę lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej nie bede bo nie zrobilam tej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje takie sobie, bo nie w moim guście. Sukienka okropna - nie robiłam jej i jakoś nie mam zamiaru ;)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej nie... jednak 2 stylizacja jest całkiem całkiem... natomiast 1... yyy niezbyt mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nic z tą sukienka nie robie alexa235 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje propozycje na tą sukienkę są świetne :) Osobiście nie będę robić z nią stylizacji :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robię jej, bo mi się nie podoba. W 1 wersji jest ok tylko trzeba by było zasłonić rękawy do końca, wolę jednak 2.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem 2stylizacja lepsza
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  20. tej darmówki nawet nie zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w ogóle nie zrobiłam tej sukienki, ale nawet podoba mi się Twoja pierwsza stylizacja :) Druga też spoko ^^

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienki co prawda prawie nie widać.Ale szczerze-szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  23. heh to chyba pomysł jak zasłonić sukienke a nie pomysł na nią..

    OdpowiedzUsuń
  24. nawet fajne, ale widziałam lepsze stylizacje.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  25. mi sie ona nie podoba i nie bd robić z nią stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 stylizacja ładna

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje śliczne! Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł. Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do reklamy, to już lecę, może jak będę miała kasę to wylicytuję;) Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój ulubiony ciuszek to kuteczka pokazana pod tym konkursem.Post w , którym jest pokazna kurteczka nosi tytuł "Pomysł na dramówkę:sukienka".Jest on pokazany na pierwszej lalce

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie pamietam czy ja zrobilam hehe. ;p
    Ale ladnie. Lecz bardziej podoba mi sie stylizacja od lewej :))
    tynka_95

    OdpowiedzUsuń
  32. ogólnie stylizacja mi się nie podoba;/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie mam tej sukienki, ale stylizacja nr. 1 jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  35. ja nie bede robic nic z ta sukienka ale ta 1 stylizacja fajniejsza:)

    dusia097

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwsz jest lepsza jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsza lepszza;p;

    Ale nie bede tworzyc, bo jest za brzydka sukienka i nie bede wyciągać jej trochę ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka okropna, ale fajne pomysły.;P

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy pomysł na stylizacjęę ; 3

    OdpowiedzUsuń
  40. Można go wykorzystać przy innym zestawie ubrań ; 3

    OdpowiedzUsuń
  41. nie robilam tej sukienki ;p


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  42. ten pierwszy jest ładny, a sukienki nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. stylizacje całkiem fajne, ale darmówka sama w sobie mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  44. ale tak szczerze pierwsza lepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardziej podoba mi się pierwsze! ;DD

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  46. brzydka ta kiecka ;dd.
    a co do pomysłu to bardziej podoba mi się wersja 1.


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń