2011/03/30

Nowa lalka dla superstars

Britney Jean Spears (ur. 2 grudnia 1981 r. w McComb w stanie Missisipi w Stanach Zjednoczonych) – amerykańska piosenkarka pop, tancerka, aktorka, reżyserka, projektantka mody. Sprzedała ponad 100 milionów albumów, 95 milionów singli oraz 40 milionów płyt DVD, zgodnie z danymi wytwórni płytowej Jive Records. Jest ósmą najlepiej sprzedającą się artystką w Stanach Zjednoczonych, oraz piątą najlepiej sprzedającą się artystką muzyczną na świecie. Podoba się wam?


http://mobini.pl/upload/files/129/525/293/158/658/483_Britney_Spears_j6.JPG

59 komentarzy:

  1. Fajnie że ją dodali ;D Ubiorę raczej.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  2. A o 100 milionach osób nie napiszesz?? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ją to znam. ale nie ubieram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie podobna, włosy ma straszne ;c xd

    OdpowiedzUsuń
  5. To wcześniej nie było Britney ? Hmm... podobna, ale włosy jakieś takie owakie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zobaczę... trochę lepsze ciuchy niż w innych lalkach, ale i tak masakra ;(

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  7. oj niezbyt mi się podoba stardollowa wersja Britney ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna w rl,nie ubieram.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ubiorę, ale nawet podobna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oo britney ;) ładna jest, ale nie podobna do tej w realu ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, ale jak zwykle nie ubiorę xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic osobistego,nie ubieram

    OdpowiedzUsuń
  13. W realu jest bardzo ładnaa . !

    OdpowiedzUsuń
  14. znam ją i ładna jest,za chwile ubiore.;))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie zbyt udana lalka... a Britney ma już dużo i to ładniejszych lalek

    OdpowiedzUsuń
  16. O . Britney . ; p Ubiorę ją : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że dodali, ale nie ubiorę .

    OdpowiedzUsuń
  18. raczej nie ubiorę, lalka całkiem ładna, ale dziewczyna jest ładniejsza w realu :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo, przecież nie mogło zabraknąć Britney na stardoll .xd

    OdpowiedzUsuń
  20. o, Britney. Dawno o niej nie słyszałam. :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie podobna. Początkowo myślałam, że to Aly Michalka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna... chętnie bym ją ubrała, ale szkoda , bo nie ma Superstar :(


    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  23. nie zabardzo podobna do prawdziwej Britney. myślałam że już jest, ale się myliłam ;dd

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście jej nie lubię bez obrazy dla fanów.Chciał bym ją ubrać ale niestety nie jestem ss ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. ehh włosy ma okropne, ale ciuszki nawet spoko dobrali ;) mimo to ja nigdy nie ubieram lalek dla SS szkoda mi czasu ;d
    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ja ;d Jej muzyke ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie że ją dodali ;D Ubiorę raczej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham !! Ona jest booska ! A piosenki sa najlepszymi !!

    OdpowiedzUsuń
  29. W ogóle nie podobna. Jak dla mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie ją ; 3 w realu jest bardzo ładnaa ; 3

    OdpowiedzUsuń