2011/03/31

Nowy zagrożony gatunek

Maskonur pacyficzny:

(Fratercula corniculata) Maskonur pacyficzny to piękne stworzenie o wielobarwnym dziobie. Swoje krótkie, ostro zakończone skrzydła wykorzystuje do "latania" pod wodą. W odróżnieniu od pingwinów, do których są tak podobne, maskonury naprawdę mogą latać. Maskonur pacyficzny jest objety ochroną. Jego legowiska są często narażone na ataki ze strony nie tylko ludzi, ale również szczurów i psów. Dużym zagrożeniem są również dla nich zmiany klimatyczne.

Zaadoptujecie go? Jeśli tak to wejdźcie TUTAJ i kliknijcie ADOPTUJ MNIE.


http://farm1.static.flickr.com/55/177001509_573bdd3032.jpg

63 komentarze:

  1. Ten na stardoll jest podobny do tego w realu. Postarali się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaadoptowałam ^^ Jest śliczny! Nie wiedziałam, że taki gatunek istnieje i strasznie mi się spodobał ^^ Poczytam o nim więcej ;)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaadoptuje choc mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaadoptuje, ale dziwny jest ;dd.

    OdpowiedzUsuń
  5. w rl jest śliczny.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet fajny :)
    Podobny :)
    Może zrobię :_)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz zaadoptuje ;) Długo czekaliśmy;.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chyba nie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale dziwny zwierz o.x ale zaadoptuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny słodziaczek :) ale oczka wyglądają drapieżnie :)

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Postarali się :> Dłuuuugo czekaliśmy na kolejny gatunek :).
    .honey.8.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zaadaptuje, fajny jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne, że zrobili ten temat o zagrożonych gatunkach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe, słodki. zaadoptuję.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale on jest dziwny ;d W ralu wygląda jak nieprawdziwy ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm... Stardoll się postarał, bo taki podobny... Jest słodkii.!!! Oczywiście, że go zaadoptuje :D

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  17. Już go zrobiłam. Jest całkiem fajny jak dla mnie.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  18. W realu jest śłodkii ; ** Jest podobnyy . ; >

    OdpowiedzUsuń
  19. heheehh słodziak :D alexa235

    OdpowiedzUsuń
  20. te zwierzęta do adoptowania są nudne ;o ale czasem sie przydaja ;)

    juliki10

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raczej zaadoptuję, bo czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam go już ;) ale dziwnie wygląda xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny w realu. Oryginalny, ale wcale nie brzydki, ani karykaturalny.

    Mikaa.....

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam że już nie będzie więcej zwierząt ale zrobię :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  25. zaadoptowałam ;)
    Stoi koło szafy xD

    OdpowiedzUsuń
  26. zaadoptowałam...

    OdpowiedzUsuń
  27. Na realnym zdjciu ma pulchny brzuszek xD
    Śłodziak z niego, ale jak dla mnie każde zwięrzę jest ładne ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny! Zaadoptowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. na "żywo" wygląda jak maskotka...śliczny :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny ale nie robię. ;)

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  31. Slodki chociaz pierwszy raz o nim slysze :d Wykonali go starannie :)

    OdpowiedzUsuń