2011/03/27

Wyniki konkursu na atomówkę

Hej, tu znowu ja, LadyCelinka, ale tym razem z wynikami. Wiele osób mnie pytało, ile jeszcze? Kiedy dokładnie? A ja nie wiedziałam, bo ciągle dochodziły nowe prace! Niektóre prace były piękne, ale albo nie na temat, albo nie podpisane. 

A oto chwila, na którą czekaliście...
1 miejsce, 100 sd i ciuszek, zdobywa... cyrus23415 : 



Jej praca nie była taka jak innych, ona do mnie trafiła. Strzał w dziesiątkę ; )

2 miejsce, 50 sd i ciuszek (także bardzo dobre miejsce) zdobywa Fallen_Love ! 

http://img858.imageshack.us/img858/9824/56119397.jpg

Jej praca także mi się spodobała, nie wiem czemu, ale tak jest ^^

3 miejsce 15 sd i ciszek, ma zapewnone Miley-Miss09



Wyróżnienia po 5 sd : 
wieczko6 ( TUTAJ jej praca)
Ecia111 ( TUTAJ jej praca)
STALOWYSZCZURek (TUTAJ jej praca)
maniusia1001 (TUTAJ jej praca)

Po nagrody zgłoście się w ciągu 7 dni, inaczej nagroda przepadnie. 
Osoby, które nie wygrały, głowa do góry:) Gratuluję - LadyCelinka

99 komentarzy:

  1. Oooo ... Mam 2 miejsce ;)
    Dziękuje :)

    Fallem_Love

    OdpowiedzUsuń
  2. żal wzięły poprostu ciuchy z bascica i jakiś szajski pasek
    i nikt nie zauważył że one maja
    legginsy nie rajstopy
    ale to tylko moje zdanie

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ładne prace :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  4. I nie gratuluję


    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) :)
    Wszystkie prace ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. lol , mogłyście wybrać chociaż : bujke , bajke i brawórke a nie 2 takie same ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace. Ja się niestety poddałam :/ Gratuluję ;)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki ;) Moim zdaniem najlepsza ostatnia bo ma słit oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 msce najlepsze ! : D
    te oczy są boskie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. misskarciolinka - czemu tak sobie posty nabijasz ???
    Nie mogłaś raz a wszystko co masz do powiedzenia napisać ???

    OdpowiedzUsuń
  11. jej. jakie słodkie atomówki ;d.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  12. kurczę, zrobiłam baardzo podobną stylizację do tej pierwszej a nie dostałam nawet wyróżnienia ;(. na początku nawet myślałam, że ta pierwsza to moja... cóż, trudno się mówi.

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam taka sama prace ajk Fallem_Love sciagnela yyyy zal

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogła wybrac 3atomówki tak jak już wspomniała jedna osoba
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  15. a oto moja: http://img96.imageshack.us/i/njbhuyu.png/

    OdpowiedzUsuń
  16. hah fajnie trzecie miejsce :D thx opłaciło się z tymi oczami


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  17. EEEEEE......Według mnie 3 praca powinna być 1 lub przynajmniej 2


    misys-lala

    OdpowiedzUsuń
  18. misys-lala te co miały wyższe miejsca były lepsze odemnie ;p


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, ale bez rewelacji.

    Te prace są strasznie... normalne?

    111inna

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ta 2 powinna być 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje :3 wytłumaczy mi ktoś, jak mogę pobrać obrazki z tinypic.pl?

    OdpowiedzUsuń
  22. Bravo! Najłądniejsza stylizacja jest za I miejsce. Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  23. A i ta co zajeła 2 miejsce powina być chyba 3 ale i tak jest gites


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje piękne oczy w tej pracy za 3 miejsce

    OdpowiedzUsuń
  25. Zyzol - przestań nabijać bo to jest wkurzające -,-

    A ja się namęczyłam i dałam ponad 50 spinaczy na strój medoll, zrobiłam sama włosy i nic :( Trudno się mówi.
    Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzecia najpiękniejsza <3 Łohh te oczka:*

    OdpowiedzUsuń
  27. no ale i tak to gratki.....
    choc i tak mi sie nie podobaja no ale coz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem najładniejsza praca jest ta, która zajęła 3 miejsce ; c

    OdpowiedzUsuń
  29. 3 jest sliczna sliczna sliczna sliczna musiala sie napracowac przy tych oczkach:) sa przesliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trudno tu było wykazać się oryginalnością, więc według mnie powinno wygrac 3 miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  31. 3 miejsce powinno być pierwsze, najbardziej się napracowała ( i jest słłitt ) , a 2 jest słłabe nie ma nic podobnego z twarzy tej atomówki. no żel.

    wikosta

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem powinno się do tego zrobić ankietę i która z tych 3 lub 6 najładniejsza i wtedy byś my się dowiedzieli kto miał najlepszą!


    Xd już nie będe mówić nicku bo po co

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję . 3 miejsce najlepsze. xd

    OdpowiedzUsuń
  34. omg ^^
    Co za fart hihi .. nie wierzę :*
    Wygrałam jupi ;D
    Użyłam bym innych określeń no ale nie będę pisać brzydkich słów xd
    cyrus23415

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje:) Najbardziej podoba mi sie praca Miley-Miss09 :) Te oczka sa swietne;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Miley-Miss09 Ma bardzo ładna pracęę ; 3

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję osobom, które wygrały . ; x

    OdpowiedzUsuń
  38. 3 praca powinna
    byc 1
    a 1powinna byc 3 bo duzo mialo takom samom i ja tez :(
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  39. yy... żal, wszystkie miają ubrania z bacisc .. x.x

    OdpowiedzUsuń
  40. Miley-Miss09 Bosz jakie masz słit oczka :)
    Wszystkie race mi się podobają
    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  41. Cyrus (1 miejsce) jest bardzo podobna. I do mnie też ''trafiła'' xD
    Yumi2705

    OdpowiedzUsuń
  42. paulinka to jakie miałam wziąść... PQQ :\ Ty.... myśl
    cyrus23415

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadzam się z Paulinka.17 mogły wybrać coś lepszego niż bascic

    ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL ŻAL

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  44. misskarciolinka trzabyło się wykazać a nie teraz krytykować...
    cyrus23415

    OdpowiedzUsuń
  45. cyrus a pewno zrobiłam lepszą od ciebie
    to moja praca
    http://tinypic.com/view.php?pic=2r7rh2u&s=7
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  46. Hah..bez komentarza xd
    Niech to ocenią inni..małe dziecko : "zrobiłam lepszą od ciebie" :)
    cyrus23415

    OdpowiedzUsuń
  47. Miley-Miss09 podoba mi się bardzo te oczy :)


    polska11166

    OdpowiedzUsuń
  48. cyrus-chociaż przyjrzałam się Atmówką a nie tak jak ty
    1.Nie mają rajstop tylko legginsy
    2.Mają na sukience jeden pasek a nie 4

    i to chyba tyle


    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  49. jakby to ująć nie zachwycają mnie te prace... bardziej mnie sie podoba moja... aczkolwiek to nie ja wybieram;P więc gratulacje dla zwycięsców;D
    zuzalot

    OdpowiedzUsuń
  50. Miley-Miss09 powinna mieć pierwsze miejsce, no ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. A i jeszcze nie rozumiem jak to można tak nudnej pracy dać 2 miejsce... przepraszam, jednak jest po prostu nie ładna! może dlatego, że miała identyczny kolor włosów? nie wiem dlaczego została wybrana...

    zuzalot

    OdpowiedzUsuń
  52. Takie sobie te atomówki ;p
    Gratki !

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja zdobywczyni III miejsca zrobiła te oczy?! Jestem pod wrażeniem. Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  54. Szkoda, że nie moja ja nie miałam ciuchów z basic tylko kostium coś w stylu lady gaga tylko czerwony;[ ale cóż trzeba umieć przegrywać gratuluję innym

    OdpowiedzUsuń
  55. upsss... zrobiłam identyczną pracę jak ta nr.1 o.O nawet o tym nie wiedziałam.... moja różni się tylko tym, że jest bardziej dopracowana, ale cóż...

    uważam, że ta co dostała 3 miejsce powinna być pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  56. gratujuję !
    praca nr. 2 jest najpiękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. gratuluje ale według mnie to wygrać powinna praca 3 bo te oczka są takie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwsza- ładny makijaż
    Druga- uwielbiam taki kolor, turkusowy
    Trzecia - Najładniesza

    Wszystkie sa podobne, bo takie same buty, rajstopy i stroje basic ;d

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje, śliczne prace, ale uważam że powinna wygrać Miley-Miss09 :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Soory że tyle pisze ale ta 1 najlepsza prędzej zajęła bym wyróżnienie ;p ....Ps.Moja praca na serio dla mnie jest niezbytładna


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  61. Posłuchajcie, wybrałam te prace,bo mi sie podobały! I nie robiłam ankiety, bo to ja na to wydaje kasę, a nie Wy! A osoby, które mówiłt, że miały taką sama jak cyrus23415 to nie wybrałam ich,bo mi sie ich makijaz nie podobał! I one ściągnęły od niej, bo ona jako jedna z pierwszych oddała prace!
    LadyCelinka

    OdpowiedzUsuń
  62. trzecia świetna, a poza tym wszystkie wygrane stylizację są do siebie podobne. Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  63. Jee :D

    Pierwszy raz coś zajełam :)) !

    Szkoda , że to tylko wyróżnienie , ale dobre i to :P

    OdpowiedzUsuń
  64. wszystkie takie same ubrania tyle ze inny kolor bleh ale gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  65. moje gratulacje naprawde dobra praca
    dla mnie ta ostatnia stylizacja jest najlepsza
    moze znajdzesz cos u mnie
    www.dwoje.blogspot.com
    zaprasam i pozdrawiam
    milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  66. Na trzeciej pracy fajnie oczy wyglądają ; x

    OdpowiedzUsuń
  67. Supcio! Tylko czego nikt nie wybrał na podium jakiejś jednej Brawurki xD

    OdpowiedzUsuń
  68. gratki, udane prace ;]


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja nie mogę, no. -,- Zamiast wybrać Bajkę, Bójkę i Brawórkę to... dobra, mniejsza. Były lepsze i bardziej oryginalne prace niż zwykłe spódniczki z paskiem. Te prace były robione w kilka minut, no ale dobra. -,-

    OdpowiedzUsuń
  70. trzecia ma fajne oczy, pomysłowe xD

    OdpowiedzUsuń
  71. 2 i 3 bardzo podobne stroje, lecz ta trzecia ma zaczepiste oczy.

    OdpowiedzUsuń
  72. praca z trzeciego miejsca bije dwa pierwsze na głowe, powinna wygrać:)ale gratki

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluje .Ja dla mnie to wszystkie prace są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  74. wg mnie ta 3 powinna być 1 o_O

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak dla mnie ta 3 powinna być 1 ;/

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładne prace :D gratki

    OdpowiedzUsuń