2011/03/24

Nowe farby w DOREE

W DOREE można już kupić nowe odcienie farb do włosów i pasemek (te, które pokazywałam wam dzisiaj na spoilerach).

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgk4pIgWFkKg3HwVuMI9nYY2zaI2Bai-qjXQVYuJeF9xtHwSjCNzYjZivfpPBpmCiiJQxZk80vfD0fSWEOG7wzNIiIxR2nHfXC34bwhkj4_oKJOcKp3B0fktJSOceAVUno6fhQ49e4Fxrw/s1600/farby.jpg

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOqq36akiRmrnMehdnKRvgIXnglbYwQPAY1kiFXNqOtwUFbdYCcT6m2fXTj740aC5F8qhgeCRRGlRXJsc3AzideGd2ZBWcwxF771misUB36jHQZF_i6Dmh4qgFVr0G_t9betoPKIhL-tA/s1600/Pasemka.jpg

Zamierzacie coś kupić?

60 komentarzy:

  1. Hej. Tu xxkoralikxx. Wiem że nie powinnam o tym pisać, ale potrzebna mi kasa. :) Jeśli chcecie wejdźcie do mnie na starbazaar. mam kilka cennych ciuchów ;]
    xoxo
    xxkoralikxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie... nie za bardzo mi się podobają :(

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy coś kupię
    Może ...

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nic nie kupię.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tylko z 3 farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nie raczej nic. A ja widziałam jak na wasz konkurs szykowałam moja Dollkę haha. :)
    Tynka_95

    OdpowiedzUsuń
  7. Zobaczę jak wyglądają na włosach i coś na pewno kupię .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie wiem co kupię ; x

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to nie za bardzo wygladaja na wlosach;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Być może z nich skorzystam ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem sama czy coś kupie....


    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  12. No ciekawe te kolorki ; )
    . Nic nie kupię.. ponieważ nie jestem SS ; ()

    OdpowiedzUsuń
  13. no..ta nowa blond farba jest fajna ;]
    tsamina

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nic nie kupię, bo nie jestem ss. A poza tym niepotrzebne mi takie kolory włosów. ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. O fajnie, zaraz coś kupię na pewno.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się podoba ta farba obok różowej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może coś kupię. ; p

    OdpowiedzUsuń
  18. N i e - raczej. Komentarz do spoilerów jest odpowiedzią. W skrócie: nienaturalne, matowe, mało kolorowe - pozbawione życia.

    Amanda-95

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne:) Szkoda, że nie jestem SS.
    Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre kolory są zimowe, ale reszta jest ciepła-a oto chodzi:)_
    Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie! Biorę się za kupowanie EMILI34576

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie sa cudne ! musze je miec !!!;]


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne jasne kolorki na wiosnę xD

    polska11166

    OdpowiedzUsuń
  24. całkiem fajne :D może jakieś kupię....

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i coś kupię jeszcze nie wiem xdd
    Mika.love ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. nie jestem ss


    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja raczej nie kupię, nie lubię takich łagodnych kolorków. to znaczy nawet lubię, ale nie na włosach ;) chciałabym takie farby, jak były kiedyś czyli np czerwoną fioletową, itp. ;<
    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zakupiłam szarą farbę do włosów. jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm.. :D
    Ciekawe kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  30. nie lubię farb


    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdybym była ss,to bym kupiła cośśśś
    Yumi2705

    OdpowiedzUsuń