2011/03/23

2 etap konkursu na metamorfozę

Cześć , to znowu ja , Nati-superstar . Wybrałam 5 najładniejszych prac . Większość prac było bardzo ładnych , zdarzały się brzydkie . Czasami Makijaż był ładny , ale ubiór mi się nie podobał , i z bólem nie mogłam wybrać takiej pracy . Na dole zobaczycie sondę , gdzie będziecie mogły zagłosować na faworytkę . Oto dziewczyny , które wybrałam :

- Bogii

http://oi55.tinypic.com/xoqjbd.jpg

- xXDemiLovatOo
 
 
- Cullenka123
 
 http://img851.imageshack.us/img851/3021/xdx.png
 
- AsiulkaCheery
 
 http://i52.tinypic.com/apgpxt.jpg
 
- MissAleks10
 
 http://img855.imageshack.us/img855/5378/meeeet.jpg
 
 Głosować możecie w ankiecie:
 

66 komentarzy:

  1. Gratuluję. Zaraz zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, ale...
    To moja praca z konkursu na stylizację z tą sukienką:

    https://lh5.googleusercontent.com/-9tAOTxdGs-E/TYToOBUI9kI/AAAAAAAAAGY/AjWWDIsYxH8/s1600/c.bmp

    Czy tylko ja widzę podobieństwo do pracy AsiulkiCheery?

    111inna

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna mi się nie podoba. Mimo to gratuluje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Angelikag , możesz darować sobie takie komentarze . ? Mi się podobają i tyle -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko, skąd ja się tutaj wzięłam? o,o Niezłego stracha mi napędziłaś, nie spodziewałam się ;d


    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna mi się nie podoba, nie głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem zupełnie tego trendu na używanie spacji przed znakami interpunkcyjnymi. Co do prac, żadna nie jest jakaś nadzwyczajna, choć pierwsza i ostatnia są całkiem ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna praca mi sie nie podoba nie głosuje ;/
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż Cullenki123 bardzo mi się podoba. Powodzenia! EMILI34576

    OdpowiedzUsuń
  10. już zagłosowałam ale było trudno :) Alexa235

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna praca góruje nad wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratkii ; *
    życzę powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Elnei, no otóż to! po co są te spacje przed kropkami, przecinkami etc? xd. a co do prac to nawet ładne. zagłosowałam.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację ale żadna praca mnie nie zaskoczyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prace. Ja się niestety poddałam :/
    Gratki :D


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  16. zagłosowałam na AsiulkaCheery

    OdpowiedzUsuń
  17. brzydkie też nie głosuje

    OdpowiedzUsuń
  18. wg mnie wszystkie są fatalne, no ale zagłosowałam na tą drugą :P

    OdpowiedzUsuń
  19. nie zagłosuje na żadną bo żadna mi się nie podoba . ;d

    sqwetwincia006

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zwykle nie wygrałam
    i nie głosuje


    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje ;] ja nawet nie zdazylam pracy oddac xD


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  22. Zagłosowałam & Bravvo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Już głosuję. Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowałam na Bogii. Gratulacje i powodzenia! Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  25. uwaga uwaga jest ciekawy konkurs czeka on w moim (dusia097) klubie OCH polega on na zrobieniu scenerii a 2 polega na wystylizowaniu się chcecie wziąśc udział tak?to zapraszam potrzebuje osób!
    nagrody!
    dusia097

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne dziewczyny prace!
    Powodzenie. Nie chce głosować, ponieważ wszystkie mi się bardzo podobają ; *
    Tynka_95

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie są wspaniałe! bardzo kreatywny pomysł bogii i to właśnie na nia zagłosowałam :)

    gratulacje dziewczyny, świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej.. Zrobilam ta prace tak na "odwal sie" , a tu prosze ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. już oddałam głos, na prace która mi się podobała jako jedyna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to tylko jedna mi się podoba i na nią zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi się praca Asiulki i MissAleks. Ale po paru sekundach zdecydowałam że głosuję na ..

    OdpowiedzUsuń
  32. Żadna nie jest jakaś cudowna ...
    Jak patrzyłam na zgłoszenia to były leprze prace :/

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem MissAleks10 :)
    Amanda-95

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję.Głosuje na MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  35. jakoś żadna nie spodobała mi się xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Eee.. Gdzie wcięło tą ankietę ? ;D xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, dziękuję :D Zupełnie się nie spodziewałam! ^^

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne prace; ) swój głos oddałąm na asiulka cherry ; ) łądna praca ;

    Gratuluję wam

    OdpowiedzUsuń
  39. Zagłosowałam na Bogii. Jej strój jest przynajmniej jednolity, a nie to co innych. Chciałam też wyróżnić Cullenke123 za świetny makijaż oczu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Już zagłosowałam :)
    Na Cullenke123

    OdpowiedzUsuń
  41. Zagłosowałam na Bogii.
    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  42. asiulkacheery mi się najbardziej podoba ;]
    tsamina

    OdpowiedzUsuń
  43. zagłosowałam .;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi się żadna praca nie podoba:(
    Zgłosiłam swoją prace ale jak zwykle wszyscy uważają że nie jest tak ładna jak te.
    Dla mnie te metamorfozy są tych osób które są ładne ubrane mają dużo ubrań i mają duży wybór na Stardoll.
    Kiedy wreszcie ja coś wygram!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulację naprawdę śliczne makijaże ja oczywiście zagłosowałam na najlepszy , chociaż wszystkie są prześliczne ;)

    polska11166

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulację naprawdę śliczne makijaże ja oczywiście zagłosowałam na najlepszy , chociaż wszystkie są prześliczne ;)

    polska11166

    OdpowiedzUsuń
  47. mi się niezbyt podobają,ale gratuluję wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie podobają mi się sorki ale i tak gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  49. niegłosuję

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi się wszystkie podobają. Gratulacje:)
    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładne i śliczne :P
    Yumi2705

    OdpowiedzUsuń