2011/03/25

Spoiler

Narazie jest tylko jeden spoiler - prześliczny wisiorek w kształcie serduszka :)
Jak admini dodadzą więcej spoilerów to je dodam.
Podoba się wam? 

EDIT: Aby go zdobyć:
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1129
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1129
5. Gotowe! :)

UWAGA! Przed wejściem na tą bramkę proxy pojawia się ostrzeżenie, więc odradzam robienie tej darmówki...

EDIT2: Jest inny sposób na zdobycie go, za który dziękuję sahara74 :)
1. Zaloguj się na Stardoll
2. Wejdź tu: LINK 1
3. Wejdź tu: LINK 2
4. Gotowe! :)

Będziecie robić?

93 komentarze:

  1. on jest serio cudny!!!! musze go miec!!! ;]


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie Grecja ma jakieś święto ^^

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  3. no,właśnie widać że jakieś greckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ciekawe ile bedzie kosztowal. tynka_95

    OdpowiedzUsuń
  5. MRRR ! Pikny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. MissAleks10 - tak, dzisiaj jest narodowe święto grecji, a ten wisiorek będzie najprawdopodobniej darmówką ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczy, na pewno nie będzie za dużo kosztował xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Emm . Czy mi się zadje czy w środku serca jest flaga Grecjii?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma flage gracji w środku. Jest boskiii :*


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście jest śliczny ; ).

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, napewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski =* Widać flagę Grecji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. stardoll wyslal wiadmosc o 100 milionach uzytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie darmówka bo dzisiaj grecja ma święto

    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  16. coś takiego jak EIPHARY ( jakkolwiek sie to pisze xD)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ! I w dodatku jaki cute xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny :)) Na serduszku jest flaga grecji ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. to darmówka. instrukcja jak go zdobyć na moim blogu
    stardoll-od-kuchni.blogspot.com :)

    również posiadam instrukcje do darmowego wnętrza i darmowej peleryny :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla grecji, pewnie darmówka.
    Mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny ale ja nie korzystam z tego typu rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny, ale nie zrobię. Może będzie w starbazarze :).

    OdpowiedzUsuń
  23. też poczekam, aż będzie w starbazarze.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  24. ha. już go mam, bo na innym blogu była inna instrukcja jak go bezpiecznie zdobyć ;d.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja go już mam he xD

    polska11166

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajnie ... zrobię ;)


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny, No i jeszcze Grecja. Oczywiście zrobiłam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. zrobię oczywiście :) taka ładna darmówka zdarza się raz na miesiąc więc nie ma co ;dd

    OdpowiedzUsuń
  29. Tym pierwszym sposobem nie działało ; x

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaraz sprawdzę ten drugii ; c

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest cudowny! Muszę zrobić tę darmówkę! EMILI34576

    OdpowiedzUsuń
  32. PIĘKNY I DARMOWY! aBY TAK BYŁO WSZYSTKO! JUŻ GO MAM!

    OdpowiedzUsuń
  33. weszłam w oba linki ale nie mam go...
    tsamina

    OdpowiedzUsuń
  34. Jes prześliczny! Zrobię, ale później:) Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  35. Który sposób korzystniejszy, i szybszy? Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  36. A to ta jedna z tych niespodzianek? Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  37. po prostu cudny!!! taki piękny, już go robię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nadal mi sie podoba, a skoro dodalas instrukcje, to raczej zrobie ;]


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  39. Ohhh. :)
    Śliczny , nareszcie.. ; p (coś ładnego);p
    Ja już go mam ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny zrobilam go a i dziewczyny on jest darmówką !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zarąbisty. Już go zrobiłam... Tylko że mi sie w tym naszyjniku nie podoba ta flaga ..

    OdpowiedzUsuń
  42. Zrobiłam.Tylko troch e flara jest wkurzająca.
    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  43. taaaki sobiee:)

    OdpowiedzUsuń
  44. raczej nie będę robić
    Chyba_Ja

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowny jest! :** zrobie napewno :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Zroobiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudeńko! Na pierwszy rzut oka wygląda jak kryształowy, ale jak się przyjrzeć to w środku ma flagę!



    kojak09

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo ładny już się biorę za robienie;P
    zuzalot

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystko bez problemowo:D niestety nie podoba mi się już tak bardzo;(

    OdpowiedzUsuń
  50. Zrobiłam prostszym sposobem, dzięki :)

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam go. Cudny :*
    Yumi2705

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczny już zrobiłam:)


    dusia097

    OdpowiedzUsuń