2011/03/24

Reklama

Cześć, tu MisinLucen . Jestem na stardoll od dawna i bardzo zależy mi na tym ,aby zostać "Cover Girl " . Jest to moje marzenie, które mam nadzieje, że uda mi się spełnić. Więc postanowiłam się zareklamować ponieważ mam nadzieje ,że dzięki Wam mogę mieć szansę. . :)

Tak właściwie chcę zostać "National Cover Girl" . Więc mam nadzieje ,że mi się uda nią być . Bardzo proszę zagłosujcie na mnie jako "Cover Girl" 5/5 ,napiszcie w księdze gości ,że zagłosowaliście a ja wam dam numerek . Gdy zostanie Cover Girl lub National Cover Girl wylosuje numerki którym dam nagrody ! Jesteście ciekawi jakie ? Już wam powiem : )

-25x PREZENT!- jaki zobaczycie !

Nagrody są małe ale mam nadzieje ,że zagłosujeesz na mnie : P Z góry dzięki ~Pozdrawiam
ps. Prosiłabym żebyś również napisał gorącą notke na mój temat a .... DAM ci 2 numerki :) tylko pisz! W Kg!

http://i56.tinypic.com/24e51co.jpg

ZAGŁOSUJ 5/5 !