2011/03/25

Już niedługo...

80 komentarzy:

  1. matko zeby dali darmowe sd 100sd dla ss albo dla nss 3dni ss kurde oby

    Weronika_Kotela

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie coś super... albo 100 sd... 100 pk.

    A może nie ss będą miały dzień z ss?

    Muszę to wiedziec ^^

    111inna

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wykupię sobie ss w ten weekend :D

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. Cienie w Dot już kosztują 6 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom ciekawe i to bardzo. Juz az sie doczekac nie moge.! <3 :D
    tynka_95

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno przygotują coś dla nas :))
    Ciekawe kto będzie miał nr. 1000000 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ....
    Ale na 80 000 też miało być też COŚ super a była tylko oferta ss za 20 zł

    Oby to było coś lepszego

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak juz wspomniałam fajnie by było dostać cenny ciuszek albo dostac 100sd albo zostac ss na iles tygodni
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, ze to bedzie cos extra:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostało już tak niewiele !

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że nie wyjadą z jakimiś durnymi ciuszkami. mam ochotę na coś ekstra.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  12. maa nadzieję,że nie 'spalą' ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nastawiam się na nic mega, żeby potem nie czuć rozczarowania :) Choć może postarają się na te okrągłe 100.000.000

    OdpowiedzUsuń
  14. no fajnie ale co dalej ? alexa235

    OdpowiedzUsuń
  15. K u s z ą c e : )
    Amanda-95 ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. hmmm... ciekawe co to

    misskarciollinka

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszy prezent jaki by mogli zrobic , to dac ok 1OO sd dla superstar , i ok 5O dla nss . Byloby fajnie , ale tego pewnie nie zrobia : / .

    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  18. OOO. ciekawe czy cos dostaniemy z tej wielkiej okazji ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach szykuję coś wielkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chce tylko sd bez prezentów;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bez obaw loguję się codziennie, także nie przegapię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim skromnym zdaniem dostaniemy jakiś ciuszek darmowy do apartamenty i nic więcej.


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  23. ja na pewno się zaloguję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie by było gdyby było daRMOWE ss CHOCIAŻ NA TYDZIEŃ :DDD

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie ;) już nie mogę sie doczekac ;(( smutt >33
    moze darmowe sd xd ;))
    ale wątpie w to .

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że będzie fajniej na stardoll z okazji tego ''święta'' xdd

    OdpowiedzUsuń
  27. Niech dadzą 100 tysięcy sd .
    O.o
    nie no żartuję . liczę na 100 sdxd

    OdpowiedzUsuń
  28. Chodzi mi oto, żeby coś zmienili, wprowadzili więcej możliwości zarobienia sd, codziennie dawali jakiś prezent itp :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam nadzieję, że to będzie coś naprawdę niezwykłego! aż nie mogę się doczekać, stresuję się ;pp

    OdpowiedzUsuń
  30. Już nie mogę się doczekać początku tygodnia. To takie ekscytujące! Mam nadzieję, że przygotowali coś naprawdę fajnego. EMILI34576

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem co dostaniemy .

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe co znowu wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję ,że będzie jakiś prezent ;)
    tsamina

    OdpowiedzUsuń
  34. oby to było coś lepszego niż na 80 000 000 ...

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie by było jakby dali nam ss na rok za 10 zł ;D ale to tylko marzenia xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe, co nam dadzą? Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  37. Zauważcie, że na tle 100 milion jest zamek jak z Bombaju, wieżowiec jak z przyszłości i chyba to latające auta... Co to może znaczyć? Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  38. Ah... A są konkursy na wytypowanie daty 100 milionów użytkowników, a stardoll sam podaje. Ciekawe, skąd to wie...? Zyzol2

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie moge sie doczekać, ale nie licze na wiele...

    OdpowiedzUsuń
  40. Bo nie chce sie rozczarowac ;(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ma nadzieję, że to będzie coś extra :D

    OdpowiedzUsuń
  42. O rany!!! to już? ale szybkooooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. super, niedlugo sie przekonamy, co wspanialego admini przygotowali ;]


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  44. Już jest: 99,279,361 . Jeszcze trochęę ; c

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny blog
    zapraszam na nasz blog moze znajdziecie cos ciekawego
    www.dwoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. kurczee.. już się doczekać nie mogę ;3.

    OdpowiedzUsuń
  47. Czas tracić na jakieś g...

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mogę się doczekać ;3 Jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  49. No ,przyznam-ciekawe.Byleby nas nie zawiedli.

    OdpowiedzUsuń
  50. fajnie, że już tak nas dużoo
    Chyba_Ja

    OdpowiedzUsuń
  51. Już się nie mogę doczekać co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie ale co nam z tego jak rzeczy są z tej okazji w StarPlazie a pewnie jakiś przezentów nie dostaniemy :-\ Chociaż... 100 milionów... Może coś nam dadzą... Mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  53. trochę się spieszą.... ciekawe co będzie za nagroda...

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem ciekawa co przygotują.

    OdpowiedzUsuń
  55. mam nadzieję że będzie coś super ;)
    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  56. Również jestem ciekawa...
    Yumi2705

    OdpowiedzUsuń
  57. ciekawe czy ja tam jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  58. nie mogę się już doczekać:)


    dusia097

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawe jaką przygotują niespodziankę. oby nie znowu jakieś obrzydliwe ciuchy xddd

    OdpowiedzUsuń