2011/03/27

FAQ - odpowiedzi

Dlaczego nie dostałam prezentów z promocji Spring Surprise, mimo, że wydałam ponad 100 sd?
Też tak miałam, że wydawałam stardollary, a mimo to nie dostawałam prezentów. Później jednak dostawałam od razu po kilka :)
Czy będą jeszcze kolekcje ELLE i DKNY?
Raczej nie : /
Co to za tajne wymagania w klubie Stardoll Royalty?
Dlatego właśnie są tajne, że nie wiadomo, o jakie wymagania chodzi :D
Ale przypuszczam, że może chodzić o to, ile masz starpunktów, czy często logujesz się na Stardoll, doładowujesz SS i stadollary itp.
Czy da się zrobić podobny nagłówek do waszego w Paincie?
Nie, musisz mieć bardziej profesjonalny program graficzny. Najlepszy chyba jest PhotoShop, ale dla początkujących, takich jak ja, myślę, że Gimp 2 jest bardziej "przyjazny" ;)
Jak zrobić link przenoszący do starplazy z wybranymi ubraniami?
Wpisujesz ten link:
http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=
i na końcu dopisujesz numer ubrania. Numerki są takie jak na spoilerach :)
Czemu nie mogę sprzedać w Starbazaar ubrań, których już od dawna nie ma w Satrplazie?
Hmm... Nie wiem, o jakie ubrania ci chodzi. Zauważyłam na przykład, że nie da się sprzedawać ubrań ze sklepu OTTO czy KOHL'S. Te pierwsze nie wiem dlaczego, a drugie dlatego, że cały czas są do kupienia w Starplazie, tyle, że przez wyszukiwarkę. Oczywiście nie wszystkie, ale duża ich część.
Czy opłacało się kupić DKNY Striped Button-Up Cardigan za 11 sd?
Oczywiście :) Zazwyczaj widuję je w Starbazarze za około 100-170 sd.
Jak miną 3 kolekcje LE, to admini dają te przypinki?
Tak, przynajmniej tak było ostatnim razem :)
Jak można szukać kolekcje Sonia Rykiel Tribute w starbazarze bo nie ma jej w etykietach z marką sklepów.
No właśnie to jest ten dylemat stardollowiczów, również mój. Admini dodają etykiety sklepów, z których ubrań i tak nie da się sprzedawać, a o takich jak Sonia Rykiel Tribute czy Stylein niestety nie pamiętają...
Nie wiem co robić. Kiedyś przez błędy stardolla zniknęło mi mnóstwo ubrań ( 2 Le, antidote, stylein itp. ) Admini piszą mi, że nei odpowiadają za czyny hackerów.
Niestety tak to bywa i ja również nie wiem, co w takiej sytuacji zrobić. Chyba jedyne co ci pozostaje, to wciąż do nich pisać, tak długo aż napiszą coś sensownego. Taki stardoll, wciąż te błędy, błędy, błędy... przez które my tracimy.
Jak przenieść ciuch ze starego konta na obecne?
Musisz wystawić go w swoim starbazarze za niską cenę i kupić go na drugim koncie na innym komputerze. Musisz się jednak liczyć z tym, że istnieje wówczas ryzyko, że ktoś kupi go przed tobą, a ty stracisz swoją cenność. Nie polecam ceny 2 sd, bo wtedy to ryzyko jest jeszcze większe, najlepiej wystawić coś za 3-4 sd, ale zmniejszyć szanse, że ktoś wykupi twoje ubranie...
Czy gdy zostaniemy NCG lub CG to dostajemy jakieś sd?
Dostajemy puchar i 25 sd za CG, za NCG nie wiem czy i ile się dostaje...
Jaka jest najlepsza godzina na znalezienie tanich ubrań w StarBazaar?
Nie wiem, czy w ogóle taka godzina istnieje, bo właściwie o każdej porze ktoś może wystawić coś cennego w niskiej cenie, nie zapominajmy o różnicy czasowej i o tym, że Stardoll jest stroną międzynarodową, więc jeśli u nas jest np. 15, to w innym miejscu na świecie może być 2 w nocy...
Jednak dla mnie "szczęśliwą" godziną jest chyba południe i przedpołudnie oraz dziesiąta wieczorem, bo wtedy najwięcej udaje mi się znaleźć ;D
Dlaczego ludzie tak się rzucają na zakupy, kiedy pojawi się nowe LE i nie chcą dać innym szansy, żeby mogli coś kupić? Ja z poprzedniej kolekcji kupiłam dużo rzeczy i teraz postanowiłam dać szansę innym, żeby kupili to co chcą. Ciebie też to wkurza, jak wchodzisz do sklepu i widzisz, że już wykupili to, co chciałaś kupić?
Każdy chce mieć coś dla siebie, a na Stardoll w takich sprawach dla większości osób tzw. dobre uczynki nie istnieją. Dla nich jest to wirtualny świat i również to co robią jest na swój sposób... wirtualne.
Jak tam ukradzione konto Pawła (Aly_i_Aj)?
Jego konto nie zostało ukradzione, tylko usunięte. Udało mu się je odzyskać :D
Jak dodać czat na bloga?
Można go zrobić np. na tej stronie: KLIK i wkleić kod HTML w gadżecie "Kod HTML"
Jak dodać na blogu linki pod nagłówkiem, takie jak wy macie o konkursach?
Wystarczy wejść w edycję wyglądu bloga, kliknąć dodaj gadżet i wybrać "Linki". Tam wklej linki do postów z konkursami itp. :)
Jak dodać na bloga w pasku bocznym reklamę taką jak np. "Pusta miska"?
Tutaj masz link do kodów HTML banerów "Pusta miska": LINK
A tu do banerów akcji "Pajacyk": LINK
Gdzie można szukać ubrań w starbazaar? Jest jakaś wyszukiwarka?
Tak, wejdź do Starbazaaru  i kliknij tą lupę po prawej stronie. Wtedy rozwinie ci się okno wyszukiwarki :)
Wiele stardolowiczek zakłada blogi o Stardoll. Ja założyłam pamiętnik, myślałam, że to się spodoba innym. Wiele osób ma napisane w prezentacji, że ma dość blogów o Stardoll, ale na nie wchodzi. Co zrobić żeby mój blog miał więcej obserwatorów, mam na razie 3, a na blogu o Stardoll 27.
Ludzie wolą blogi o stardoll, bo żeby je czytać nie trzeba się... wysilać. Większą część ich treści obejmują obrazki, screeny itp., więc nie ma dużo do czytania. Natomiast żeby obserwować bloga-pamiętnik trzeba dużo czytać, a na to trzeba znaleźć więcej wolnego czasu i spokoju. Poza tym w dzisiejszych czasach młodzież lubiąca czytać... wymiera, coraz więcej osób woli gry komputerowe od książek czy opowiadań.
Jak usunąć klub?
Aby zamknąć klub, wejdź w swój klub, kliknij w " Edytuj" po prawej stronie napisu "O Klubie". Następnie kliknij w przycisk Usuń Klub na dole strony i wybierz tak.
Jak dodać do prezentacji np. takie obrazki z misiem?
Kup misia w suiteshopie, zrób mu zdjęcie i dodaj do prezentacji :D
Kiedy skończy się kara Belli.996?
Nie mam pojęcia :(
Gdzie wysyłać wam spoilery?
W KG lub na gg. Jeśli wysyłasz w KG, to najlepiej zalinkować je na stronie www.imageshack.us i z linku usunąć początek "http://". 
Czy kupowanie tanich Elle i DKNY się opłaca? Chodzi mi tu głównie o takie brzydkie rzeczy z tych kolekcji i gdy załóżmy będą za 11 sd, opłaca się? 
Jeśli ubranie ci się nie podoba, to możesz je kupić tylko po to, żeby je sprzedać, ale jeśli jest naprawdę brzydkie, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że będzie ciężko je sprzedać, więc chyba jednak nie warto. Ja kupuję rzeczy tylko jeśli mi się podobają, no, chyba że są po 2-7 sd :D W końcu brzydkie DKNY zazwyczaj kosztują około 20-25 sd, więc i tak dużo nie da się na nich zarobić...
Ile kosztują te rzeczy?
Hot Buys Gold Heart Purse - Nie widuję jej zbyt często w bazarku, więc nie wiem, ale zazwyczaj jest po 25-40 sd, jednak nie wiem, czy jest to jej rzeczywista wartość.
Hot Buys Gold Chain Pink Purse - Ja ją kupiłam chyba za 4 sd :p Ale ogólnie to chyba z 20-25...
Hot Buys Tights - Jeśli chodzi ci o te w "cielęce" wzory, to... 40-50 sd nawet mogą kosztować.
Tylko co do tej wartości, to trudno stwierdzić ile ona wynosi, bo to, że ludzie za tyle je wystawiają, to nie znaczy, że inni to kupią.
Jak wyglądały pierwsze fryzury na stardoll?
Tak jak na pierwszych ubierankach chyba, ale nie wiem, bo nie jestem na Stardoll tak długo.
Czy jeśli ktoś wygrywa np. 5sd na tym blogu, to ma wystawiać rzeczy z prowizją czy bez?
Nagroda + prowizja, czyli jeśli ktoś wygra 5 sd, to wystawia za 5 DLA SIEBIE czyli 5 sd + 1 sd prowizji.
Co zrobić, żeby codzinnie dostawać po 12-15 starpunktów?
Za zrobienie 5 scenerii dostajemy 12 pkt dziennie.
Mam gimpa i chciałąbym robić w nim ładne nagłówki, ale nie umiem w nim (gimpie) wykrecać rąk i nóg, robić różne,dziwne pozy. Pomożesz?
Hmm... Myślę, że najlepszym rozwiązaniem dla początkujących jest rysowanie na manekinach, których zdjęcia możesz znaleźć w internecie :)
Czy mogę zobaczyć, kto wystawia dany przedmiot, jeżeli nie jest to projekt tylko rzecz z Archive?
Nie, jeśli znajdziesz ubranie w wyszukiwarce SB, to nie widzisz kto wystawił dany ciuch. Nawet w przypadku projektów nie jest pewne, kto to wystawił, bo mogło być tak, że ktoś to kupił od projektanta, a potem sprzedał.
Czy ciuchy DKNY, które były prezentami za 0 sd mają jakąś wartość?
Jakąś tam mają, ale bardzą małą. Na przykład złotą sukienkę, która była darmówką obecnie możemy kupić za 20-25 sd.
Czy można byłoby zorganizować "pismo" do Admina, żeby można było utylizować biżuterię ?
Tak, można by było :)
Pomyślę o tym i może kiedyś dodam takiego posta, ale nie chcę organizować jednego pisma po drugim...
Czemu nie mogę sprzedać w starbazarze ubrań z KOHL'S?
Ponieważ one ciągle są do kupienia w starplazie, ale tylko przez wyszukiwarkę.
Skąd brać takie fajne czcionki jak np. na obrazkach z bloggerką tygodnia/miesiąca?
Odsyłam cię do posta rockkasi: KLIK
Jak zrobić te linki na kolorowym tle , tak jak macie pod nagłówkiem?
Dodajesz gadżet "Lista linków"
Jak nazywa sie admin ze Stardoll?
Nie wiemy, administracja nie ujawnia swoich danych użytkownikom.
Jak połączyć ze sobą dwa zdjęcia zrobione przez Print Screen?
Otwórz obydwa w paincie, wejdź do pierwszego, kliknij jednocześnie przyciski Ctrl+A, następnie Ctrl+C, wejdź do drugiego, złap za jeden z małych białych kwadracików w rogach i rozciągnij obrazek. Teraz kliknij wklej i ustaw odpowiednio wklejony obrazek :)
Gdzie jest ogólny Starbazar? Bo wiem tylko, że można wejść w czyiś profil i wtedy w jego bazar...
Wejdź w zakładkę "Sklep" a następnie kliknij "Moda Starbazaar".
Ile trzeba wydać stardollarów na wiadomości transmitowane, reklamy itp., żeby zostać CG?
Tak naprawdę nie zależy to od wydanej liczby stardollarów. Niektórzy wydają po kilka tysięcy sd na wiadomości transmitowane i reklamy na popularnych blogach, a i tak nie zostają CG. Zależy to w dużej mierze od dobrych intencji innych - czy innym będzie się chciało głosować na twoją prośbę. Ja zawsze głosuję 5/5 na osoby, które wykupują reklamy na naszym blogu, żeby spełnić ich marzenie, którym jest zostanie Dziewczyną z Okładki. Mam nadzieję, że inni czytelnicy bloga mają dobre serce i również chętnie pomagają w takich rzeczach...
Ile można mieć maksymalnie scenerii? Ja jak mam 10 i chcę stworzyć następną, to pokazuje mi się komunikat, że muszę jakąś usunąć, a u niektórych widziałam po dziesiątki scenerii. Jak to możliwe?
Ja też tak miałam, ale potem otworzyłąm jednocześnie dwie karty i stworzyłam 2 scenerie jedną po drugiej i miałam 11, potem zrobiłam tak jeszcze raz i mogłam już robić ich ile chcę. Nie wiem czy to dzięki temu, ale w każdym razie PO tym ;D
Jak zrobić delikatny makijaż do szkoły, ale nie na Stardoll, tylko w realnym świecie.
Może powiem ci jak zrobić taki makijaż, jaki ja stosuję :)
Zazwyczaj używam pudru tylko by zamaskować cienie pod oczami i świecący nosek ;D
Rzęsy delikatnie maluję pogrubiającą maskarą, a usta różowym transparentnym błyszczykiem. Rzadko maluję powieki cieniem, a jeśli już to jasnoróżowym, brzoskwiniowym lub w kolorze ecru.
Jak dodać własne tło na bloga?
Wejdź w Projekt, następnie w Projektanta szablonów. Wybierz zakładkę Tło, kliknij u góry okna Prześlij obraz, znajdź swoje tło i kliknij gotowe oraz zapisz zmiany :) Oczywiście wcześniej musisz zapisać obrazek wybranego tła na komputerze.
Jak zmienić kolor doniczki, w której jest roślina za starpunkty?
Nie da się.
Zainstalowałam pasek narzędzi stardoll (aby dostać 10 sd), lecz strasznie mnie on wkurza. Jak go usunąć?
Nie wiem, bo go nie instalowałam : /
Gdy niedawno wróciłam na stardoll dostawałam na początku takie wiadomości jak ss za 4.99 na miesiąc.Teraz (mianowicie od wczoraj) nie pokazuje mi się już to. Dlaczego?
Dostaje się ją tylko kilka razy, jeśli ją ileś tam razy zignorujesz, to przepada. Ale możliwe, że za jakiś czas znowu się pojawi.
Czy jeżeli mieszkam w Polsce, jestem na polskich ustawieniach proxy itp to czy jak zmienię sobie kraj w ustawieniach na jakieś mniejsze państwo to będę mogła zostać NCG tego państwa?
Raczej tak.
Czy na stardoll jest lub był aparat na zęby?
Tak, jest w Starplazie w sklepie Splendid.
Skąd mogę za darmo ściągnąć program Gimp 2? 
Ze strony www.dobreprogramy.pl


Nie pytajcie mnie o to, dlaczego są jakieś tam błędy Stardolla albo czemu macie problemy z doładowaniem SS, bo z takimi rzeczami trzeba się zwracać do administracji. Było również bardzo pytań identycznych lub bardzo podobnych do tych, na które już odpowiadałam w poprzednich postach FAQ, więc zachęcam was do przeczytania starszych postów z etykietą FAQ lub poradnik, bo możliwe, że znajdziecie tam odpowiedź na nurtujące was pytania, a ja drugi raz na to samo pytanie nie odpowiadam.  

Jeśli nie odpowiedziałam na wasze pytanie, to przeczytajcie poprzednie odpowiedzi na FAQ, a jeśli nie znajdziecie tam odpowiedzi, to napiszcie swoje pytanie w poście, którego za chwilę dodam :)

EDIT: Dodałam te poprawki w 2 pytaniach :)

58 komentarzy:

  1. łał
    ty to się znasz ;D
    pierwsza jestem ;D

    zapraszam na stardoll-resolutelove.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. a propos konta Aly_I_Aj - konto zostało odzyskane

    OdpowiedzUsuń
  3. łoj . Biorę się za czytanie :d

    OdpowiedzUsuń
  4. już przeczytałam i bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego :)

    Ale większość już przeczytałam :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  6. przydatne rady dla "mało obczajonych" na stardoll i dla tych "bardzo obczajonych" to również przydatne;P
    radze nie zrarzać się długością postów tylko czytać bo później głupie pytania się pojawiają "bez powodu" i człowiek nudzi się odpisując 5 milionów razy to samo... współczuje serdecznie popularnym;P
    zuzalot

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh, już przeczytałamm. Najbardziej zainteresowało mnie pytanie o zmianie kolorze doniczki, gdyż też chciałam zmienić, lecz nie wiedziałam jak ; 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak będę miała czas to poczytam sobie starsze FAQ ; 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę mi się czytać całego ;D Nie mam czasu ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystkie rzeczy z kohl's są dostępne w starplazie... np różowej chustki z tego sklepu nie ma ani w starplazie ani w starbazarze ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam , niektóre mogą się przydać =]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow. Musiałas się zmęczyć. I wogle znasz się baaaardzo na sd. Zadalam pytanie.
    Pomocne odpowiedzi ;)
    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  13. Konto Aly_i_Aj zostało odzyskane :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytalam wszystko =P . Dobre odpowiedzi =) .

    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainstalowałam pasek narzędzi stardoll (aby dostać 10 sd), lecz strasznie mnie on wkurza. Jak go usunąć?

    Jeżeli chodzi o przeglądarkę Firefox, robi się to w ten sposób:
    Narzędzia > Dodatki, wyszukaj Stardoll Community Toolbar, zaznacz i naciśnij przycisk "Odinstaluj"

    worms32 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe pytanka ja tez ci jakies zadam hehe
    tynka_95

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki, dużo się dowiedziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie lubię te odpowiedzi, porady, nie wiem jak to dokładnie nazwać, ale są świetne ^^

    MissAleks10

    OdpowiedzUsuń
  19. oo dużo się dowiedziałam bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatne :D Ale mam jedno pytanie...
    Już od ponad tygodnia nie mogę zapisać apartamentu na stardoll...Czy tylko ja mam ten problem?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, dużo napisałaś, ale jest bardzo pomocne, wiem już kilka rzeczy które mnie ciekawiły ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. za CG dostaje się jeszcze 25 sd :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochanie patrz uważnie,jak nie udało się odzyskać ALY_I_AJ skoro to konto jest? -.-

    Facepalm

    OdpowiedzUsuń
  24. konto aly_i_aj zostało odzyskane ;)
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  25. duuzo tego ;dd.
    ale przyda sie ;]]

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie umiem nic zrobić w Gimpie, za to w Photoshopie sobie dość dobrze radzę. Nie dziwi mnie to, że łatwiejsze jest dla mnie trudniejsze xd
    Hottline

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeczytałam,tylko to co mnie zainteresowało x33

    OdpowiedzUsuń
  29. łał dużo tego ale bardzo ciekawe i przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. dowiedziałam się kilku ciekawych rzeczy ;d.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  31. dużo ale przeczytałma XD Alexa235

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, przydatne info ;p


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  33. przeczytałam. raczej potrzebne mi to nie jest, ale niektórym może się przydać :P

    OdpowiedzUsuń
  34. hmm ale za cg dostaje sie 25sd
    bynajmniej bylo tak..

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze ,że ktoś wpadł na ten pomysł.Bo przecież wszystkim to pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  36. po połowie notki zaczęło mi się troszkę kręcić w głowie..... sporo napisałaś :) szacunek dla ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale duużo.. Jeh.. Ale dowiedziałam się paru rzeczy xFd ;)

    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  38. Przeczytalam wszystko xd I jestem pewna ze komus sie cos takiego przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodasz poradnik jak zrobić nagłówek w gimpie 2?

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki jest najnowszy numer spoilera.?

    cukiereczek1256

    OdpowiedzUsuń