2011/03/01

Spoilery

Dzisiaj w spoilerach ukazały się:

Podobają Wam się?

43 komentarze:

  1. okropne...

    a tak wogóle to jest nowa dostawa w starplaza archive
    _________________________________
    glamgirlx333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się z tego tylko podoba z tego ta zielona sukienka:)

    SashaStrunin16

    OdpowiedzUsuń
  3. Sami088

    Twój komentarz mnie rozwalił xD

    A co do postu to wszystko brzydkie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga bluzka przypomina mi trochę stary HB's :).
    może tą spódniczkę w kwiatki kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ujdzie w tlumie .

    OliviaDool .

    OdpowiedzUsuń
  7. A z LE zniknęła stara kolekcja... ;)
    Malicess

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie podobają mi się.
    wazka-julia

    OdpowiedzUsuń
  9. "Dzisiaj do starplazy doszły spoilery:" , nie rozumiem tego jak mogły dojsc spoilery do sklepu ? -.-
    no nic nieważne , ładna 2 i 3 bluzka /tunika

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tylko ta niebieska sukienka

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat nic mi się tu specjalnie nie podoba, ale wiadomo każdy ma różdy gust.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna tunika turkusowa,ale i tak pewnie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ujdą. ale raczej nic nie kupię..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie są brzydkie. Na pewno nic nie kupię


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba tylko ta zielona tunika , ewentualnie różowa koszulka .

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się. Ale nadruk tej pudroworóżowej bluzki jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń