2012/03/19

Bluzka Hot Buys

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys - bluzka z wycięciami i kołnierzykiem. Zakupić ją można w sklepie DECADES za 14 stardollarów. Według mnie jest prześliczna, byłam w niej od początku zakochana i admini mnie nie zawiedli! :) Ma piękny krój, nie jest jakaś plastikowa tylko prosta i idealna. Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg269/scaled.php?server=269&filename=beztytuuzq.png&res=medium

76 komentarzy:

  1. prześliczna jest , kupiłam ją (: czekałam na nią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest po prostu. Taka inna!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jaka fajna muszę ją kupić ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna, jedne z niewielu ostano ciuchów , który przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z najładniejszych HB w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  6. jest cudowna <33
    a tak btw, będzie konkursik na stylizację z tym HB?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham♥
    Muszę ją mieć.!♥

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka i romantyczna na pewno ją kupię;))))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, to chyba najlepszy marcowy HB. :)
    Poza tym Decades jest jednym z moich ulubionych sklepów na Stardoll.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cudowna, zakochałam się w tej bluzeczce c:

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ! Czekałam na nią ;) jest całkiem inna niż te wszystkie " plastikowe " ciuchy ;) na pewno się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet ładny ale go nie kupię
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! Kupiłam! . :D
    xMisiaqx3

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłość od pierwszego wejrzenia ♥♥ ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczna jak bede miala kase to odrazu ja kupie


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  16. super ale brak kasy :((
    kukumuku122

    OdpowiedzUsuń
  17. BOSKA !!!!!!!

    Ale kasy nie ma :(

    katttusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna *.* Ale niestety kasy brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupię, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już kupiłam, dobra "inwestycja" xD

    OdpowiedzUsuń
  21. NIESAMOWITA!!! Uwielbiam takie delikatne ubranka <3 Szkoda, że nie mam kasy :P

    wiki629

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest świetna,też bardzo mi się podoba, kupiłabym gdybym mogła :P
    Moęe jakoś się uda i mnie wylosujesz :)

    MISSGOSZ

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna! Szkoda, że mnie nie stać >.<

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze nie wiem, mam mało sd, a zbieram na LE.

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna, kupię :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  26. No nawet nie zła, myślałam, że będzie gorzej. :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  27. nie najgorsza, już kupiłam ;d
    Karin1372

    OdpowiedzUsuń
  28. Ma w sobie to coś ! ;)

    CuteMimi..

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam ją. Jest cudowna. Delikatna. Po za tym uwielbiam kołnierzyki. Najlepszy HB Marca
    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam ją. Jest cudowna. Delikatna. Po za tym uwielbiam kołnierzyki. Najlepszy HB Marca
    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawa, zastanowie się.. może kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. a mi się nie podoba i nie kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest niesamowita i na pewno ją kupie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudna. ;)

    Niestety brakuje mi pare sd na jej zakup.

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie podoba mi się, ale do niektórych stylizacji może fajnie pasować

    OdpowiedzUsuń
  36. Może kupię :)
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  37. hmm zobacze jak leży na lalce :)




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluzeczka bardzo ładna, będzie ładnie wyglądała do czarnej spódniczki, klasycznie i retro ('3')
    szowi

    OdpowiedzUsuń
  39. jest bajeczna! ;p już ją kupiłam ;pp

    LilyCrawford

    OdpowiedzUsuń
  40. sliczna po prostu sie w niej zakochalam :d
    rudzielec.

    OdpowiedzUsuń
  41. kołnierz mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  42. jej śliczna, idealna, krój, kolor, koronka, nic dodać nic ująć, jakby były rękawy to nie byłaby taka ciekawa.

    MissStarMadlen

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna, na 99% kupię!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow,jest prześliczna.Gdybym miała sd to na 100% bym ją kupiła ^^

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  45. widzę że wiekszosci sie podoba inestey mi nie,, wgl nie w moim stylu takie troche babcine i wgl moze dlatego ze za sklepm nie rpzepaam ? hmm nie kupuiuję..;c

    OdpowiedzUsuń
  46. jest świetna,nie zbieram HB ale ta bluzeczkę bym kupiła jak bym miała tyle stardolarów

    AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładna chociaż jeszcze nie przymierzałam ale zaraz zobaczę. ♥ daguska008

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna choć w oryginale ma biały kołnierz.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawa i piękna kreakcja
    Myślę, że warto ją mieć w szafie

    Dobranoc ; *
    EwelinkaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna :D Ale mam tylko 11 sd -.-

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest cudowna niestety nie mam kasy by jej kupic,szkoda bardzo mi sie podoba,masz racje nie jest jak tamte plastikowe ciuchy,niestety nie kupie jej,bo mam tylko 2 sd,ale bardzo,bardzo mi sie podoba jest cudowna,elegancka i nowoczesna,wspanialy ciuch

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna bluzka , taka delikatna ; )

    Zgłaszam się ;)

    Blondi_20597

    OdpowiedzUsuń