2012/03/20

SZYBKA LOTERIA NA LE

TYLKO DLA SUPERSTAR
Obecna kolekcja LE jest bardzo droga i nie każdy może pozwolić sobie na trochę luksusu, więc postanowiłam rozdać trochę stardollarów na zakupy w tym sklepie :) Zgłaszać mogą się tylko obserwatorzy bloga i osoby, które wypełnią warunki napisane poniżej, loteria trwa do godziny 20:30. Postaram się dodać wyniki jak najszybciej, bo jak wiadomo LE znikają jak ciepłe bułeczki :)

Nagrody to:
10 x 50 stardollarów
5 x 100 stardollarów
2 x 200 stardollarów
Łączna pula to 1400 stardollarów.

Aby się zgłosić trzeba:
- napisać w komentarzu pod tą notką swój nick
- być superstar

POWODZENIA!

386 komentarzy:

  1. Spełniłam 3 warunki :)

    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :) Kliknęłam.

    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, kliknąłem, jestem ss, ninka_doll :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;)
    Na stardoll modelkawika11

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, kliknęłam, jestem ss.
    mary-lynn49

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełniam wszystkie warunki i zgłaszam się.

    GwennyAyumi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, spełniam wszystkie warunki :)
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zgłaszam ;)

    Jestem SS, kliknęłam na reklamę, obserwuję bloga pod takim samym nickiem jak na Stardoll czyli agus.ehee ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. zg. się
    klikałam
    obserwóję
    ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  11. kilku klik, i już.
    zgłaszam się.

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  12. zg się
    spełniam warunki
    MegaNieznajoma

    OdpowiedzUsuń
  13. spełniam warunki. zgłaszam sie

    felicityw

    OdpowiedzUsuń
  14. OpnayCapake

    Zrobiłam co trzeba i jestem SS

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam sie

    NikitaSzafir

    OdpowiedzUsuń
  16. kopciuszek234
    kliknęłam
    jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  17. kliknełam i jestem ss

    akukula

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    spełniłam warunki
    gabi1224

    OdpowiedzUsuń
  19. o przydałoby się coś : o

    zgłaszam się


    daryska133

    OdpowiedzUsuń
  20. zglaszam sie, kliknelam, jestem ss
    evalegi

    OdpowiedzUsuń
  21. zglaszam sie
    Smuack

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się Kara_Smietana

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.!!!
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. zg się,kliknęłam,obserwuję,jestem ss

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  27. madziorek7788
    cieple buleczki hahaa dobre xD
    zglaszam sięę

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się.
    Wypełniam wszystkie warunki ;p

    Miss_ka_

    OdpowiedzUsuń
  29. hej:) ja się również zgłaszam:)
    misskasiulka8

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się, kliknęłam
    Jestem SS
    maja_kesha

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się ! Spełniam wymagania ;P

    Kennedy890

    OdpowiedzUsuń
  32. kliknięte! jestem ss, anubis566

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. kliknęłam, Paulinka20074, zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już kliknięte ;)
    WinterOnlyGirl

    OdpowiedzUsuń
  38. To bardzo miło z twojej strony:>
    Zgłaszam się !
    Jestem ss ^^
    Kliknęłam ^.^
    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :D

    starjenni12

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się.
    Kliknęłam, obserwuję i jestem SS. ;)

    alex.moon.

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się !Spełniam warunki
    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się. ♥ daguska008

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się,spełniłam wszystkie trzy warunki.Mój nick to:toksyczna.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się
    Kate-Tunstall

    OdpowiedzUsuń
  46. zgłaszam się
    kliknąłem

    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się.
    Jestem ss i obserwatorką oraz kliknęłam w reklamę.


    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  49. zg się
    kukumuku122 jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  50. Zg się. Obserwuję jako Dandrusia. Kliknęłam w reklamę. Jestem ss.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się

    xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  52. Spełniłam wszystkie warunki, zgłaszam się, kolekcja śliczna a ja jestem bankrutem;((((

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się :)
    Punknikola9

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się . :3
    Kliknęłam, jestem SS .
    Kredka.8.10

    OdpowiedzUsuń
  55. Spełniłem wszystkie warunki


    ula1223

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się !
    Spełniłam war. ; )
    Obserwuję bloga itp . ; D
    Nick : xxEwamusxx

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się ;)


    Kociara100

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się ;)Jestem ss , już kliknęłam ^^
    gwiazda8888
    Rzeczy z LE są ekstra , ale są drogie ;( Kupiłam tylko torebkę ...

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się.
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  60. Kliknęłam i zgłaszam się :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam sie

    tysia7304

    OdpowiedzUsuń
  62. spełniłam 3 warunki :)

    doniczka.

    OdpowiedzUsuń
  63. Gabriela1989

    Zgłaszam sie:D

    OdpowiedzUsuń
  64. jestem ss- misia0810 :)
    pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)

    Spełniam warunki

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  66. zg się
    na stardoll kemi14
    jestem ss
    jestem obserwatorem
    kliknęłam na reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. zg się
    spełniłam warunki
    gilr1

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się .

    Na razie nie jestem ss ale jak wygram to sobie doładuje :D

    missPaulinka114

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się!
    Kliknęłam
    Obserwuję
    Jestem SS


    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się

    Saritka1998

    Jestem ss

    :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :)
    Kliknąłem :]
    Jestem ss

    Nika256

    OdpowiedzUsuń
  72. zg się kliknęłam i jestem ss

    milusia670

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się
    LadyYorkLove

    Kliknęłam w reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  74. dominika.r1 ,kliknęłam na reklamę pod banerem bloggerki miesiąca ,jestem Superstar.

    OdpowiedzUsuń
  75. Vanessa7277
    Zgłaszam się ! Jestem Superstar kliknęłam !

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się..również kliknęłam i jestem ss ;))

    Pozdrawiam ;** missbarbie2479

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się

    Alicja98-89

    OdpowiedzUsuń
  78. zg .
    spełniłam trzy warunki
    jabuszko5

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam si,ę


    miley_785-

    jestem ss

    powoodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się

    Jeszcze nigdy nie wygrałam tu w żadnej loterii, więc i teraz się nie uda, ale co tam,



    mychorek1

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się.:>
    Jest superstar i kliknęłam na reklamę. :>

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  82. zgłaszam się :) Spełniam wszystkie warunki . :)


    sell01

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się !

    Nacpana_Wedlem

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się bardzo bym chciała LE a brak mi kasy

    13dominika13

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się.przydałyby się te sd.

    madzasta

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się!!

    FLORA-KASIA1998

    OdpowiedzUsuń
  87. spełniłam wszystkie warunki :)
    mój nick to swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się
    martunia29

    OdpowiedzUsuń
  89. Zgłaszam się, wszystko wykonałam, MissKeshia

    OdpowiedzUsuń
  90. to i ja sie szybko zgłaszam poki jest LE jeszcze kolekcja śliczna jest i musze miec chociazby COŚ z niej *.*


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się.
    Wypełniam wszystkie warunki.

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się.

    Warunki spełnione.

    JAGODOWA

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się!!!!!
    SPEŁNIAM wszystkie warunki

    flora2811

    OdpowiedzUsuń
  94. zg się ;)
    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  95. Warunki spełnione
    MyLittleBerry

    OdpowiedzUsuń
  96. Spełniam wszystkie warunki ;)

    nowystardollsik

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się !
    kislowa
    jestem ss
    i kliknęłam w reklamę

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się! Spełniłam wszystkie warunki tj. kliknęłam w reklamę, jestem obserwatorką (obserwuję jako Shenna3).

    Shenna3

    OdpowiedzUsuń
  99. Zg sie !
    paulinka4835 .
    Jestem ss.
    Pewnie nic nie wygram , no ale cóż :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się :) Kliknęłam :)
    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  101. Zg się
    wszystko zrobiłam :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się.

    Na stardoll jestem BlackSla.

    OdpowiedzUsuń
  103. Zgłaszam się, kliknąłem, jestem SS.

    19magda96

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się !
    Jestem jeszcze SS na jakies 2 dni

    EwelinkaMalwina

    OdpowiedzUsuń
  105. Zg się
    wszystko zrobiłam :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  106. Zg się
    wszystko zrobiłam :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się !


    natalia..27 :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zg się
    wszystko zrobiłam :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  109. Zg się
    wszystko zrobiłam :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  110. Zg się
    wszystko zrobiłam :)

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się
    jestem ss!
    Kliknełam!
    Vercia15Girl

    OdpowiedzUsuń
  112. zgłaszam się :)

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  113. Zgłaszam się. Spełniam wszystkie warunki. Mój stardolowy nick to Suzie.1999
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  114. zg
    jestem ss
    kliknęłam w reklamę
    Roberta8809

    Ps. Bardzo miło z twojej strony, że organizujesz takie loterie, bo jak powiedziałaś nie każdego stać.

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się, kliknęłam w reklamę, jestem ss i obserwatorem bloga, a kolekcja śliczna zresztą jak zawsze;)))

    ChicZuzka1

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się :) Kliknęłam :)
    myszka964

    OdpowiedzUsuń
  117. Zgłaszam się spełniam wszystko


    pysia1806
    Pozdro !!

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się , jestem ss



    Mija_Love

    OdpowiedzUsuń