2012/03/16

Spoilery

44 komentarze:

  1. Nowe kosmetyki:> Fajnie.:D
    Na pewno coś kupię.:)

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory. Czuć lato :]

    OdpowiedzUsuń
  3. upatrzyłam sobie kilka rzeczy :D



    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się tylko szorty połączone z topem. No i może niektóre pastelowe kolory cieni do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :)
    zapro do bazaru mam le hb i dkny!
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka ubrań jest fajnych, kosmetyki też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za bardzo ubrania mi się nie podobają, natomiast kosmetyki całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa kolekcja dot, fajnie. :>
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminki są super :)

    Olcia052

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę , że ciuchy to będzie dostawa do sklepu pretty a kosmetyki dot .;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no pare rzeczy, nie powiem, świetne ;D i statua wolnosci genialna, mam nadzieje ze nie bedzie za droga

    OdpowiedzUsuń
  12. połowa kosmetyków na pewno trafi do mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Nowe kosmetyki! Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać..

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki w sam raz na tegoroczne lato ;D neony,neony,neony

    OdpowiedzUsuń
  15. spoko kosmetyki. Mają zaje kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę kilka ciekawych rzeczy:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowy DOT? Tak czy siak świetne, na pewno coś kupię i mam nadzieję, że zjawią się już niedługo.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ! nie mogę się doczekać nowych kosmetyków !

    OdpowiedzUsuń
  19. OO , najbardziej to ja się cieszę z kosmetyków , bo ostatnia kolekcja mi się nie podobała ;P
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezłe ubrania i świetne pastelowe kosmetyki:)Napewno Dot chętnie coś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne niektóre ubrania, kosmetyki również. ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne sa niektóre ubrania,a kosmetyki w fajnych kolorach :D
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  23. czemu nie jestem blogerem mięsiąca czy tam tygodnia , czy tu jest jakaś dyskryminacja haha

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak kolorowy w kosmetyka;) Wiosennie ;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się szerokie spodnie w ciapki, dżinsowa koszula i koronkowy gorset z niebieskimi spodenkami- cudo :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Z ubrań nic mi się nie podoba jedynie z kosmetyków może coś kupię .

    OdpowiedzUsuń
  28. Z pewnością zakupię żółte i takie.. miętowe cienie do powiek. Co do ubrań, to nie wiem, czy cokolwiek nabędę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wreszcie, pomarańczowa szminka! ♥ Kupię jakieś kosmetyki i może jakieś ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie! Kolorowe szminki, pomarańczowa mój cel

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm .. jestem emo wiec kosmetyki odpadaja ale ubranka rożowe spodnie są moje a ta torebka rózowa na samym dole z frędzlami jakby przypomnia mi le ;PP

    czekojadka zapraszam na bazar

    OdpowiedzUsuń
  32. Czuć wiosnę ^^ Napewno kupię cienie do powiek :) niebieski i żółty ^^
    paulusia_1993

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się kilka ubrań i prawie wszystkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń