2012/03/16

Darmowa sukienka

Aby ją zdobyć, wystarczy wziąć udział w tym konkursie:

26 komentarzy:

  1. Fajna . robię . oo pierwsza .
    oliweka99

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię, nie wymaga dużo zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robię.
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłam, choć nie podoba mi się ta sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się pod względem graficznym, nie robię.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie ze zrobie,zawsze sie moze przydac

    OdpowiedzUsuń
  8. Yyyy... I niby co to ma być >!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robie , bo mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezbyt mi się podoba, może konkurs zrobię, ale na pewno nie dla sukienki..

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem, całkiem ): zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna tak nietypowa :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobilam i sprzedalaam i kupili za 6 sd

    czekojadka zapraszam na sb.

    OdpowiedzUsuń