2012/03/25

Sukienka Hot Buys

W Starplazie pojawił się nowy Hot Buys - fioletowo czarna sukienka Pochodzi ze sklepu It girls, a jej cena wynosi 17 stardollarów. Według mnie jest śliczna, już przy zapowiedzi bardzo mi się podobała. Ma nietypowy wzór i genialne wygląda to, że prześwituje. Ja już ją kupiłam, a Wy? Co o niej myślicie?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg845/scaled.php?server=845&filename=sukienka.png&res=medium

161 komentarzy:

  1. Podoba mi sie ale nie mma sd :D

    Sandra100kot

    świetny kolor ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i pomysłowa :)
    Nie mam sd szkoda :(
    Aale oczywiście się zgłaszam :)

    martynaCoral

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest! Szkoda, że mnie nie stać ;/

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna.Muszę ją mieć, a stan mojego konta wynosi 0 sd. Więc oczywiście się zgłaszam. Cudo....


    Vanessa723Pink

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicstety sd nie mam . i zglaszam się jak cos . ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Może fajnie wyglądać w połączeniu z innymi ciuszkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się. Może kupie

    izabelcia_1999

    OdpowiedzUsuń
  9. jest śliiiiczna , niestety nie wiem czy kupie , mam mało sd a muszę uzbierać 333 :[

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka kojarzy mi si ze świętami Wielkanocnymi. Ma bardzo ładny kolor oraz krój.
    Kupiłabym tą sukienkę ale nie mam stardollarów ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. A i ja też się zgłaszam :
    DiDeLEk1

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna.!♥
    Niestety nie mam za wiele sd.:/

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona jest super,
    ładne ma wzory po bokach x3
    zizi12356

    OdpowiedzUsuń
  14. cudenko en kolor i to ze przeswituje szkoda ze n ie mam sd

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolor super krój ogolnie jest bardzo pomysłowa


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  16. WoW ! Jest genialna!
    Kupię :)
    ola033

    OdpowiedzUsuń
  17. jest ładna i nawet nie taka droga ;]

    cutienkisses247

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest śliczna, ale niedopasowana co ciała lalki.... a szkoda bo jest naprawdę cudowna, choć z jakąś narzutką da się ten defekt zakryć :)

    Zgłaszam się

    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohhh... dlaczego wydawałam kasę na bzdurstwa? Portfel pusty, a rzeczy coraz lepsze;(
    Star_Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest extra i w całkiem przyzwoitej cenie :D
    MissKate1421

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna.

    Niestety nie mam sd, a na pewno kupiłabym ją. ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm... Mam do niej mieszane uczucia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. WoW !! Piękna jest. Cudna! Chciałabym taką!! ale nie mam stardollarów :(

    THeEmcia

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam sd :c szkoda bo śliczna...
    gilr1

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczna , ale niestety brak kasy ;/
    Lola-angel-love

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie też sie od razu spodobała przy zapowiedzi lecz wlasnie z kasa słabo ale cos wkykombinuje i bd ją mieć <3


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna, niestety brakuje mi 8 sd, by ją kupić. :((
    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna, ale mnie nie stać ;/
    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna ;)
    Gabi kiedy moja reklama będzie która zamawiał na 23 marca i za którą zapłaciłam wejdź na gg

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna ;D A ja spłukana bo kupiłam poprzedni HB ;(

    Vampirzyca_XF

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie kupię, ale wydałam wszystko na ostatnią kolekcję Le. Jak uzbieram trochę kaski to z pewnością się skuszę ;>

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna ale nie stać mnie ;>

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobają mi się te paski. Fajnie że prześwituje, można wykorzystać ją w wielu stylizacjach. Oczywiście zgłaszam się.

    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna, ale nie mam SD.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  38. wyjątkowo mi sie podoba . szkoda że mnei na nie nie stać .


    moj nic na stardoll : ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest śliczna te wzorki bardzo mi się podobają.

    Martissxx3.

    OdpowiedzUsuń
  40. Według mnie jest śliczna. Fuksja i unikatowy wzorek, krój wszystko składa się na rozmiary w moich oczach.

    OdpowiedzUsuń
  41. hmm wzorki i paski, trohę za duzo tego wszytskiego, ale jest ładnie wykonana
    Zulska

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna!! Chciałabym ją mieć, ale nie mam dość dużo kasy
    Gwiazdeczka895

    OdpowiedzUsuń
  43. Jest śliczna, ładnie wykonana...Szkoda, że nie mam kasy, tak z pewnością bym coś kupiła :)
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna jest zastanowię się jeszcze nad zakupem .

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna
    !!!!!!


    shellmyszka

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna, kupię. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  47. Jest piękna!!!!!!!!

    Muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest świetna :-] będzie pasowała do każdej stylizacji ;-*

    ancurek33

    OdpowiedzUsuń
  49. jest śliczna , bardzo mi się podoba , nie wiem czy kupie ;)




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  50. Gdybym miała tyle sd to bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest śliczna, na pewno ją kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  52. gdybym miała tyle sd to bym kupiła
    magista

    OdpowiedzUsuń
  53. Jest cudna, ma piękny kolor i jets bardzo oryginalna. Też bym ją kupiła ale mnie nie stac ;P

    oleandrea

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna.Wielki + dla adminów za te czarne wzorki, bo dodają one tej sukience, takiego 'czegoś' :D
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładnie leży na doll, ale raczej jej nie kupię.

    sampsonek12

    OdpowiedzUsuń
  56. jedna z najpiękniejszych sukienkek HB. jestem w niej zakochana !!! niestety nie stać mnie :<<<<

    Boże, mam nadzieję że mnie wylosujesz !

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  57. średnio mi się podoba, raczej kupię ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. super jest .

    zg się .
    jolka222

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  61. urocza ;D
    i ta cena też kusząca.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  62. Średnio mi się podoba, nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ładna :) I cena, jak na HB, nie jest taka straszna :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  64. Może kupię, nie wiem jeszcze.

    diana_ona

    OdpowiedzUsuń
  65. kupię jeśli nawet nie wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. jeju ona jest przepiękna szkoda, że nie mam kasy ;/

    lucky155

    OdpowiedzUsuń
  67. Ubóstwiam tą sukienkę, jest prześliczna i sexowna XD, od samego początku mi się podobała :3

    OdpowiedzUsuń
  68. Strasznie mi się podoba ta sukienka , cały czas na nią czekałam .

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowna, kupuję ją.


    Misia11000

    OdpowiedzUsuń
  70. Wykonana naprawdę estetycznie i ciekawie prezentuje się na lalce :)

    Elcia_777

    OdpowiedzUsuń
  71. w zapowiedziach nie wyglądała tak fajnie, jak wygląda na lalce. Kupię na pewno :)))

    OdpowiedzUsuń
  72. w zapowiedziach nie wyglądała tak fajnie, jak wygląda na lalce. Kupię na pewno :)))

    OdpowiedzUsuń
  73. Sukienka ładna lecz cena troche jak dla mnie za wysoka ;/
    Ogólnie prezentuje sie ładnie ;)

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  74. bardzo fajna, ale cena .. ughh ..!

    ema202

    OdpowiedzUsuń
  75. Czekałam na nią cały marzec i wreszcie się doczekałam! :)
    -Luissa

    OdpowiedzUsuń
  76. sliczna ale nie starczy mi :(












    patunia19.10.99

    OdpowiedzUsuń
  77. Jest naprawdę świetna ! ; )

    Casandra001

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo ładna :3

    Mija_Love

    OdpowiedzUsuń
  79. genialna , ale zbieram na coś innego :)

    Dagusia_smile

    OdpowiedzUsuń
  80. fajna :) nie mam sd ale chętnie bym kupiła, przydałaby mi się do stylizacji :(
    XxXSpectraXxX

    OdpowiedzUsuń
  81. Już jest w moim apartamencie :)
    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczna! : 3
    Zgłaszam się do losowania!

    Massepaain

    OdpowiedzUsuń
  83. ładna, ładna , admini sie postarali c;

    ama210

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudo,cudo i jeszcze raz cudo
    I LOVE IT

    olamery

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  86. niestety mam zaledwie 1 sd i 105 sm; / więc zgłaszam się
    jabuszko5

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudowna, ale nie mam kaski .
    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  88. super jest i zgłaszam się

    madlenstokrotka

    OdpowiedzUsuń
  89. Zakochałam się w niej *.*
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajna ;p Ciekawa i niespotykana, a przede wszystkim ładnie wykonana.



    Madziusin1995

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo ładna, kupię :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  92. Nie mam pieniędzy na zakup. ;/


    wg tanio, myślałam że bd kosztować ok. 20 sd.

    cool.girlDance

    OdpowiedzUsuń
  93. kupię ;p nawet niezła :P
    Karin1372

    OdpowiedzUsuń
  94. ładna jest ale trochę droga.


    mileycyrus....0

    OdpowiedzUsuń
  95. jestem chętna by mnie wylosowano :)

    OdpowiedzUsuń
  96. No już bez przesady!
    Jak dla mnie jest co najwyżej ładna.
    Chciała bym ją mieć,ale kaski brak :(

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudo. Postaram się kupić.

    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  98. jest boska!!!!!!!!!!

    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  99. śliczna ale niestety nie mam sd na zakup :(

    Agnes24star

    OdpowiedzUsuń
  100. Jest świetna. To chyba najlepszy HB w tym miesiącu ^^

    OdpowiedzUsuń
  101. Kupię tak samo jak karzdy hotbuys

    OdpowiedzUsuń
  102. Mi także się bardzo, ale to bardzo podoba. Jedynie mam "ale" do tego, że prześwituje. Ale te wzorki i tak wszystko dopełniają więc jest ok :)

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee ^^

    OdpowiedzUsuń
  103. bardzo podoba mi się,jest sexowna i elegancka,ale mma za mało sd a monet tez nie moge wymieniac juz.
    AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  104. ładna ale troszke za duża cena ;/
    zgłaszam sie
    pinkybear68

    OdpowiedzUsuń
  105. Kupiłam;) jest boska;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  106. Podoba mi się, kolor o krój są super :)
    _Voodoo_

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  108. Super jest! Czekałam na nią! ^^

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  109. Jest świetna, ma boski kolor.
    Oczywiście zgłaszam się. ;*

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  110. Jest tak wyjątkowa i świetnie leży na dollce, bardzo mi się podoba ;D

    98justka98

    OdpowiedzUsuń
  111. Bardzo mi się podoba jest oryginalna

    Zgłaszam się ; ))

    Blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  112. świetna jest ;)

    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  113. najbardziej oczekiwany hotbuys przeze mnie w tym miesiącu

    OdpowiedzUsuń
  114. Bardzo mi się podoba, super!Czekałam na nią i się doczekałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Kupiłam już ją :D

    Fallen_Love

    OdpowiedzUsuń
  116. piękna ta sukienka bardzo mi się podoba
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  117. Kupiłam i już w ogóle nie mam przez to kasy. Ale warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ta sukienka jest śliczna. Bardzo mi się podoba i ma świetny kolor. Przede wszystkim fajnie wygląda na mojej doll dlatego chyba ja kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Podoba mi się ten motyw z kwiatkami :D

    jkk007 z enslee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Prześliczna <3 Muszę ją mieć! Jest bardzo oryginalna i pomysłowa.

    missluucy1990r

    OdpowiedzUsuń
  121. bardzo mi sie podoba
    marcepanka89

    OdpowiedzUsuń
  122. Śliczna, kupię na 99%.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń