2012/03/16

Windows on the world - stylizacje.

Witajcie kochani, przepraszam, że ostatnio nie pisałam, ale szkoła zagarnęła mnie calutką do pewnych zajęć i na komputer zostało bardzo mało czasu. Ale dzisiaj wracam ze zdwojoną siłą i nowym artykułem, a właściwie serią stylizacji, inspirowanych rzeczami z nowej dostawy w sklepie wymienionym w tytule posta. Ogólnie, ubrania z niego pochodzące są ciekawie zrobione i z reguły są utrzymane w fajnym klimacie, więc przy każdej dostawie trochę stardollarów tam wydam. Tak było i tym razem, ale sądzę, że były to rozsądne zakupy, a oto ich efekty:


Pierwsza propozycja już z daleka pachnie wiosną. Lekkie ciuchy, okularki i bardzo dziewczęca czerwona kokardka na włosach. Ta koszula jest świetna, ale jako że jest w połowie prześwitująca dobrze założyć coś jasnego pod nią, biały top czy cokolwiek. Całość utrzymana w czerwieniach i różach, przez co urok aż tryska.


Tutaj aż tak ciepło nie jest, ale miniówa świadczy o tym, że śniegu nie ma :) Zakochałam się w tych butach, co pewnie niedługo ogarnie większość naszego społeczeństwa. Torebka też jest świetna i bardzo, ale to bardzo praktyczna. Może jej użyć w wielu stylizacjach. Cardigan jest taki inny, dawno takiego w Starplazie nie widziałam, przez co wiedziałam, że muszę go mieć.


A w tej wersji widzimy powrót do jesieni, lecz tylko do takiego typu stylizacji pasowała mi ta torba, która ma cudny kształt i co bardzo ważne, jest gładka, matowa. Nie świeci się jak większość, co jest ogromną zaletą dla mnie. Te spodnie też niczego sobie, w sumie nadają się do wielu streetowych stylizacji.

Kochani, dzisiaj miał być inny artykuł, ale ta dostawa mnie tak zainspirowała, że nie było wyjścia, więc to co miałam w połowie przygotowane ukaże się później. Mianowicie to artykuł na temat długich spódnic, sukienek, może być?

A co sądzicie o dzisiejszych kreacjach? :)

33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba pierwszy strój. Ładne! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia śliczna :)




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 3 trzecia super ,ale 2 nie zabardzo przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Uwielbiam twoje stylizacje, są świetne. Jesteś bardzo oryginalna. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 i 3 stylizacja bardzo mi się podoba. Masz świetne wyczucie stylu, kocham twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. okey
    zapro do bazarku mam Le dkny ihb!
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza - raz mi się podoba,raz nie nie wiem co mam o niej myśleć...
    Druga - nie moje klimaty
    Trzecia - najładniejsza :3

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd jest ta chusta w 2 stylizacji . ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne stylizacje. Ta pierwsza jest najlepsza. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stroje:] Na pewno skorzystam ^.^

    gilr1

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jakieś mieszane uczucia do dwóch pierwszych stylizacji. Jednie trzecia mi się podoba w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie ładne, nie umiem wybrać, która najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy strój jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie stylizacje mi się podobają, lecz w pierwszej okulary mi trochę przeszkadzają.. Dałabym inne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś do mnie nie przemawiają te stylizacje, nie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w drugiej stylizacji i zbieram teraz na sweterek i buty.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się. Jesteś naprawdę kreatywną osobą ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga mnie się najbardziej podoba♥


    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stluzacje są bardzo ładne .;)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne są ja mam dużo rzeczy z tych stylizacji wiec na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  22. ciuszki ładne a stylizacjie Ci na prawde swietne wyszły :)

    najlepsza 2.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwsza- jest bardzo taka kolorowa bardzo mi sie podoba jest malo rzeczy ktore sa aktualnie w starplazie

    druga -jaskrawa fajna ..
    trzecia jest okropna ubrania wszystkie ktore sa akualnie w starplazie tego nie lubie lubie stare ubrania le dkny ktore byly kiedys i ktore sa ladne stare hb na przykrad

    OdpowiedzUsuń