2012/03/23

Limited Edition w użyciu

Witajcie. Jest piątek, piękna pogoda - aż chce się żyć, nie? :)
Mnie dzisiaj czeka trochę pracy w domu, piwnicy, na balkonie, więc piszę póki mam chwilkę wolną.
W ostatniej kolekcji LE, można było dostrzec kilka perełek, które na pewno warto mieć w szafie. Między innymi są to chyba torebki z krajobrazem od Jimmy'ego Choo :



Mimo że kupiłam obie, to jednak uważam, że hitami tej kolekcji był: czarny żakiet; jasna, elegancka torebka i chyba biała kieca, mimo że piórka na ramionach czasami nieco irytują. Zresztą, zaraz zobaczycie wszystko w stylizacjach.


Tak, tak to o tej sukience była mowa. Szczerze to nie bardzo wyobrażam sobie ją w innym rodzaju stylizacji, niż w takim, który przedstawiłam powyżej. Mało elementów, ale uważam, że właśnie na tym opiera się urok tego zestawu.


Ten komplet po prostu kocham. Ustawiłam go sobie jako stylizacje w apartamencie, gdyż ten żakiet jest świetny! Oczywiście, byłby trzy razy lepszy, gdyby nie ta animacja na nim, no ale nie można mieć wszystkiego.



Na koniec chciałam wykorzystać te egzotyczne dodatki w postaci paska i kolczyków, też są bardzo ciekawe. Do tego świetna kamizelka HB i mój ukochany golf, bez którego nie wyobrażam sobie mojej garderoby. Coś mi nie gra ze spódnicą, ale da się to przetrawić.

Edit:

Przed chwilą zrobiłam jeszcze jedną stylizację - tak na mnie działa ta pogoda, mogę tworzyć i tworzyć ;) Uważam ją za chyba najlepszą ze wszystkich wyżej wymienionych. Świeże kolory, ciekawe współgranie marynarki i miniówy z Limited E.


Bardzo się cieszę, że są tacy, którym moja stylizacje przypadają do gustu. To bardzo cieszy oko, gdy przeglądam komentarze. Te mniej przyjazne też cieszą, jeśli jest to konstruktywna krytyka, gdyż hartuje to mój charakter. Mam nadzieję, że nadal z takim zapałem będziecie oceniać moje artykuły :)
Jakie macie wrażenia po tej kolekcji Le?
A co sądzicie o stylizacjach?

43 komentarze:

  1. fajnie, najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste<3 mam nadzieje że wystylizujesz mnie kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja akurat lubię ten dym na żakiecie. Czy co to tak jest.
    Trzecia stylizacja jest najlepsza. Biała zupełnie mi się nie podoba, nie cierpię tych czubatych bielutkich buciorów.Poza tym sukienka LE zbyt odróżnia się od tej tiulowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z tym żakietem najbardziej przypadła do gustu, torebkę też kupiłam tą z zachodem słońca, tej drugiej już nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 stylizacja naj tez mam ten zakiet ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie stylizajce mi się bardzo podobają ! ♥


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje śliczne, wszystko współgra i jest świetnie dopasowane, w trzeciej stylizacji troche mi się wszystko zlewa, chociaż z drugiej strony to nie mam się czego czepić. Stylizacja z czarnym żakietwm LE jest nieziemska, przypadła mi do gustu bo jest taka drapieżna.
    Miomo, że tworzysz swietne stylizacje to sądząc po opisach stwierdzam, że jesteś bardzo sympatyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje. Najbardziej podoba mi się czarna. Również kupiłam jedną z torebek LE.

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 stylizacja jest boska. Czekam na więcej... nic dodać, nic ująć. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. mam te 'perełki' w swojej szafie, są boskie. Stylizacje fajne, ale najbardziej przypadła mi do gustu czarno-czerwona :))
    A tak przy okazji tematu LE, to zapraszam do bazarku. Jesli ktoś nie zdąrzył zakupić np. pięknej czarno-perłowej mini lub czarnych okluarów - to zapraszam.
    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś okropna. pokazujesz te cudne torebeczki, a ja nie zdążyłam kupić , bo mnie nie było :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, widziałam te torebki ale niestety kaski mi nie starczyło ;ccc bo kupiłam spódniczkę za 60sd i okularki za 35sd

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, widziałam te torebki ale niestety kaski mi nie starczyło ;ccc bo kupiłam spódniczkę za 60sd i okularki za 35sd

    OdpowiedzUsuń
  15. oo no ja porządki mam juz za sobą na szczescie ;) a stylizacje są dobre , fajne ze pomimo porzadkow znajdujesz czas na napisanie artykułu , ktory nie jest wcale krotki :) mnie takze najbardziej do gustu pzypadla ostatnia stylizacja gdyz kocham ten niebieski zakiet i lubie takie delikatne kolorki :)


    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie, najlepsza stylizacja to nr. 2 :) Kupiłam ten żakiet i sądzę, że jest świetny, chociaż nie wiem po co się tak "błyszczy", chociaż aż tak bardzo mi to nie przeszkadza ;) Reszta stylizacji też jest Ok, tylko w pierwszej jakoś dziwnie nakłada się ta sukienka na spódnicę. Ale mimo wszystko też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje mi się vardzo podobają .:) , myślę , że to była udana kolekcja. Kupiłam kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacje mi się vardzo podobają .:) , myślę , że to była udana kolekcja. Kupiłam kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia najlepsza, ale ogólnie wszystkie mi się podobają.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie kupiłam tych ślicznych torebek LE, ale teraz chyba powoli zaczynam żałować.. :) stylizacje są śliczne, jak zawsze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Grr...nie zdążyłam kupić torebek :c
    Co do stylizacji to nr 2 i 4 są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Długo się zastanawiałam czy warto ładowac sobie ss na LE,które i tak założę kilka razy i sprzedam komuś przy najbliższej okazji.Zostałam przy zdaniu że nie.
    Oczywiście te torebki(jak również cała kolekcja) są świetne.
    Bardzo ładne te twoje stylizacje.Szczególnie spodobała mi się przedostatnia.Tylko tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czy ktoś wie, dlaczego moje Le zmieniły sie w jakieś dziwne przedmioty??
    wrzucam linka z fotką, żeby nie był że wkręcam. http://desmond.imageshack.us/Himg585/scaled.php?server=585&filename=bdzle.png&res=medium
    co mam z tym zrobić?? czy jeszcze ktoś ma taki problem? piszcie do mnie na stardollu prosze (Cold_Iceberg.)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolekcja świetna, podobnie jak stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stylizacje :) Ostatnia naj ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatniastylizacja♥


    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ^^ Najlepsza jest stylizacja druga i ostatnia :]

    OdpowiedzUsuń
  28. @Cold_Iceberg - to pewnie jakiś błąd adminów, po tym jak nowe LE można od razu było wystawić w starbazzarze. Widziałam to też u jakieś dziewczyny i się zdziwiłam co też ona sprzedaje za 500sd. Najlepiej napisz do adminów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niespecjalne, choć podoba mi się torebka Jimmy'ego Choo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z LE kupiłąm tylko dwie torebki od Jimmy'ego Choo, myślałam też, czy nie kupić tego żakietu, którego użyłaś w drugiej stylizacji, ale tyle się nad nim zastanawiałam, że w końcu został wyprzedany.
    Co do stylizacji - świetne, a najbardziej podoba mi się druga. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  31. 2 i 3 jestem zachwycona i teraz żałuję że nie kupiłam tej marynarki :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko ta 1 jest ładna, inne są okropne

    afrodyta55

    OdpowiedzUsuń
  33. najbardziej podoba mi się ta ostatnia :P

    jkk007 z enslee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne i tak jescze to abrdzo lubie twoje notki : D

    OdpowiedzUsuń