2012/03/29

Spoilery

30 komentarzy:

  1. Mam dziś szczęście do komentowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie spodobały mi się meble !! EXTRA SĄ!! dobrze że posiadam w obecnej chwili 1000 sd.

    julcia84

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej nic nie kupię ;/
    LilySweet10

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy z pierwszego obrazka są dosyć... ciekawe :)
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  5. jedynie co mnie w tym wszystkim urzekło to niebieskie skarpetki.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre są ładne rzeczy ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko kilka rzeczy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi sie nie podoba :(
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieskie skarpety ♥ lol xd




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się szalik. Ogólnie srednie są te rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczególnie podobają mi się "meble" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest jak z Czarnoksiężnika z krainy Oz, chodnik małpy ,bańki i wgl :)Jestem prawie pewna że to będzie film theory z mebelkami inspirowanymi tą książką :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe czy younghollywood c:

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy (meble).. można zrobić z tego coś fajanego ale pewnie droogie. Zapro do bazzaaru.;]


    cool.girlDance

    OdpowiedzUsuń
  15. MOJA LISTA
    - srebrna bluzka rękaw 3/4
    - czarny kapelusz
    - czarna długa suknia
    - pomarańczowe futro
    - różowa długa suknia
    - srebrny naszyjnik

    Ale jak to w życiu bywa, kupię je po sprawdzeniu jak leżą na lalce, jak rzeczywiście ma się ich długość, szerokość.

    WNĘTRZA:
    - most
    - zbiornik wodny
    - kwiaty
    - trawa
    - dach

    Przydadzą się w twórczym zastosowaniu.


    Jak odbieram ogólnie spoliery? Z oceną bardzo dobry. Wiele rzeczy mi się spodobało.


    Pozdrawiam,
    Hannah879.

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się podoba taka torebka beżowa z frędzelkami <3piesek w koszyczku i ten hmm basen ;]
    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj julcia84 nie chwal się tak bo pamiętaj że wszędzie czyhają złodzieje którzy tylko czekają na takie nadziane laski ;)

    Meble wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś tam się znajdzie dla siebie ;D

    MissNicolcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodatki do wnętrz są dość ciekawe. Natomiast z ubrań na pewno kupię skarpetki i czarny kapelusz.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  20. dekoracje są fajnie ciuchy mnie nie powaliły

    OdpowiedzUsuń