2012/03/26

Spoilery

28 komentarzy:

  1. Pewnie kolejne Sunny Bunny.

    OdpowiedzUsuń
  2. nowa kolekcja sunny bunny :) ja mam już kilka upatrzonych rzeczy:chustka z czaszką,loczki i złote okulary :]

    marina034

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest sunny buny były już spojlery tego oto sklepu. Może się skusze na kucyka nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanarkowe spodenki i koronkowa maska z Sunny Bunny. Chętnie zakupię też bluzki w paski, w połączeniu z jakąś chustką będą się ciekawie prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podobają mi się, są za śłitaśne ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się również nie podobają te rzeczy ;P
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółte spodenki są nawet ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne topy z łańcuszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza cześć spoilerów to Sunny Bunny. Tylko kilka rzeczy mi się spodobało, ale nie wiem czy cokolwiek kupię.
    Z ubrań dość ciekawe wydają mi się topy z naszyjnikami i żółte spodenki.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  10. to raczzej nie dla mnie ;)

    jkk007 z enslee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne ubrania
    marcepanka89

    OdpowiedzUsuń
  12. No wiadomo że Sunny Bunny.
    Ciuchy-fatalne.
    Biżuteria-jeszcze gorsza

    OdpowiedzUsuń
  13. ♥ Żółte spodenki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy te ubrania wejdą? ;D te bluzki na ramiączka są naprawdę fajne ;dd

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie kupię.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń