2012/03/31

Talenty

Kolejnym talentem, który mam zamiar wam przedstawić jest użytkowniczka o nicku carla-101. Nazywa się Sophie, pochodzi z Wielkiej Brytanii i ma 14 lat, a na stardoll jest od 3 maja 2009 roku. Ma naprawdę świetny apartament, wszystko jest bardzo skromne, ale nie pospolite. Każdy element jest idealnie wpasowany w otoczenie i widać, że wszystko jest od początku do końca zaplanowane. Najbardziej podoba mi się pierwszy pokój, świetnie zrobione jest to wielkie okno i ogólnie bardzo ciekawa kompozycja. Zapraszam do obejrzenia:
http://img833.imageshack.us/img833/9477/24215359.pnghttp://img192.imageshack.us/img192/8273/30109774.pnghttp://img198.imageshack.us/img198/6804/30467984.pnghttp://img14.imageshack.us/img14/576/38491635.pnghttp://img850.imageshack.us/img850/8008/29237919.pnghttp://img32.imageshack.us/img32/2060/56106408.png

36 komentarzy:

  1. jakoś nie ruszyły mnie jej pokoje ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście ma dziewczyna talent :)
    LilySweet10

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze jej ; ( a tak to wgl śliczneee <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Godne podziwu :) Jak najbardziej jestem na tak!

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ;oo najfajniejszy jest Pałac Kultury za oknem na 2 obrazku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny . musiała włożyć naprawdę sporo pracy . zazdroszczę jej takiego ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie największy talent na stardoll to anne.sofie : 3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie pogardziłabym, jakbym miala taki apartament na stardoll :)
    najbardziej urzekł mnie ostatni pokój <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejku, faktycznie - talent *.* mi też przypadł do gusty 1 i ostatni pokój, dziewczyna ma talent, aby pozazdrościć ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Przy takim apartamencie nawet ,,świetnie'' jest obrazą dla właścicielki.Matko,jak ja jej zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę talentu *.*
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie starannie wykonane ,ale trzy pierwsze pokoje powielają ten sam układ przestrzenny, a na ostatnim obrazku proporcje i perspektywa są zachwiane

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się, bo są przejrzyste i kreatywnie wykonane. Z pomysłem.


    H879

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać , że dziewczyna ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!Nieźle O_O
    Znam takie talenty :)
    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  16. ja polecam blunotte (chyba każdy ją zna a jeśli nie to odwiedzcie ją) MA CUDNE POKOJE *_*
    Slicznapanna454

    OdpowiedzUsuń
  17. mm pięknie ... oj gdyby się miało tyle sd ...

    ja polecam pokoje AmifiaSmiley
    ma apartament niczym pałac. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, pierwszy pokój najbardziej przypadł mi do gustu, aczkolwiek każdy pokój jest śliczny.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej pokoje są cudowne, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam ją w każdym calu! Ma naprawdę niesamowity talent i dodatkowo Pałac Kultury i Nauki za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdybym nie była spłukana z chęcią zrobiłabym sobie takie pokoje.
    Dziewczyna ma wyobraźnię, to przyznam!
    Najładniejsza jest kuchnia oraz ostatni pokój .

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam każdego, kto umie coś takiego zrobić. Ja to totalne beztalencie :D

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń