2012/03/15

Wyniki konkursu na Panią Wiosnę

1 miejsce: 150 stardollarów + ciuszek LE (TAKI) - Jarus55
http://img571.imageshack.us/img571/2171/panna.png
2 miejsce: 100 stardollarów - Clevleen97 (makijaż TUTAJ)
http://img849.imageshack.us/img849/1977/wiosnal.png
3 miejsce: 50 stardollarów - modelkawika11
http://img526.imageshack.us/img526/9524/nakonwiosna.png

Wyróżnienia w kwocie 10 stardollarów:
- niki...fashion (klik)

- jaka-gwiazdka (klik)
- coretta12 (klik)
- DarisiaJB (klik)
- hibiskusek (klik)
- biszkoopt (klik)
- kisiel.o (klik)
- Zulska (klik)
- xxxklaudusia99 (klik)
- shao (klik)
- samarozkosz (klik)

Po nagrody zgłoście się na konto Gabisia9 (ciuszek wystawiam z rezerwacją).

49 komentarzy:

  1. garatulacje ;3
    anit991 . czekam na jakies mini konkursy xd

    OdpowiedzUsuń
  2. moze i nie powinnam zglaszac tutaj pomyslow ale moze przeczytacie : CZCIALAMBYM WIECEJ KONKURSOW NA STYLIZACJE NP: na ladna pogode, na chlope itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. a moze zrboisz konkurs na upodobnienie sie do gwiazdy>?
    JAK ZWYKLE CLEVLEEN97
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje

    szalona-moda.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  5. madziorek - zasłużyła to jest, zazdrość? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIOTREK :3
    Ty szczęściarzu. c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle te same osoby... Gratulacje .;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak czułam, że Piotrek pierwsze miejsce, praca boska :)
    Dziękuję za przyznanie mi drugiego miejsca, bo obawiałam się, że czego bym nie zrobiła, to zawsze będą pretensje innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Był w ogóle taki konkurs? Serio, nie przypominam sobie.
    Baardzo mi się podoba praca Clevleen. Bardzo. Ale oczywiście zwycięska praca też jest piękna.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję :)
    ale ostatnio zauważyłam, że Clevleen97 ciągle wygrywa coś w konkursach loteriach itp.
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ;)
    Moim zdaniem werdykt słuszny ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. @Kislowa - w loteriach nie wygrywam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję. O ile dobrze pamiętam to jedna z osób, która dostała wyróżnienie zgłosiła swoją stylizacje do konkursu po czasie. Więc pytam jaka jest tu sprawiedliwość? I po co określacie czas na dodawanie stylizacji skoro później sami go ignorujecie? Wiedziałam, że Jarus55 wygra, nawet nie musiałam oglądać jego pracy. Gdybym wiedziała, że trzeba się ubrać w jakieś zielsko to bym zamiast dolki wstawiła jakąś łąkę i też bym wygrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby wygrać musisz zrobić z lalki spaloną marchewkę.. :) :*

      Usuń
  14. MollySu - skoro ja się spóźniłam z wynikami, to postanowiłam przyjąć zgłoszenia dane po czasie. A konkurs był "pani wiosna" - chyba jasne jest, że cała lalka powinna być połączona z kwiatami/roślinnością.

    OdpowiedzUsuń
  15. MAAAAAAAAAAAMO <3

    Dziękuję bardzo, a praca Clevleen jak zwykle piękna :3

    I gratuluję Wam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje.:)
    Wszystkie prace ładne.:>


    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się w ogóle zwycięska praca. Nie dość, że te kwiatki są przytłaczające, to wiosna kojarzy mi się z czymś delikatnym więc bardziej pasowałaby tu blondynka o jasnej karnacji.
    pauline9494

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo łądne pracki i widać ze starannie i dokladnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pff.. jedynie cleven ma śliczną.

    OdpowiedzUsuń
  20. tynka - teraz żałuję, że dałam tobie wyróżnienie skoro masz takie podejście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio jak próbowałam odebrać nagrode nawet nie kupiłaś projektu więc jakie mam mieć podejście? :)

      nie potrzebuję tych 10sd, nie trzeba było się wysilać.

      Usuń
  21. Tynka - Po prostu jesteś za słaba na zwykłą krytykę.
    To jest taka prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne prace,Gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne prace widać że się starały najbardziej podoba mi się praca Clevleen97

    OdpowiedzUsuń
  24. B. ładne. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne i kreatywne prace, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję zwycięzcom !

    Co z tego, że jarus i clevleen wygrali? Racja, prawie ciągle w konkursach na stylizacje wygrywają (częściej clevleen, ale to mało ważne ;D) ponieważ zasłużyli na to. Mnie też to lekko denerwuje, ale można im tylko pogratulować c:

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahh, dziękuję bardzo za taką ksywkę. Naprawdę mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuje i gratuluje innym ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie ale moją faworytką była clevleen !

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczne kreacje ;) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne.Doceńcie też inne prace!

    OdpowiedzUsuń
  32. AHAHAHAH ZGODZE SIE Z TYNKĄ,WYGLĄDA JAK SPALONA MARCHEWKA KTÓRA UCIEKA Z OGRODU

    OdpowiedzUsuń
  33. Gartulacje! Śliczne stylizacje i wgl <3333

    OdpowiedzUsuń
  34. 1 i 2 sa sliczne


    czekojadka zapraszam do sb.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiktor.. albo pomarańczowy skwarek, jak wolisz, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nadal nie mogę zapomnieć o tym, że w konkursie legendarnej i polskiej użytkowniczki zająłem 1 miejsce, gdzie moja spalona marchewka była pani wiosną! ♥
    Ach, takie tam wspomnienia :D

    @Tynka
    Szkoda, że nadal masz ból dupy o pierdoły! :*

    OdpowiedzUsuń