2012/03/30

Darmowa hulajnoga i kask

Dziś każdy uczestnik klubu Disney fashion lounge otrzymał darmową hulajnogę i kask. Oznacza to, że klub przekroczył 300 tysięcy uczestników. Darmówki oczywiście są różowe i zapewne nie przydadzą mi się do niczego. To ostatnie rzeczy z zapowiedzianych darmówek dla tego klubu. Jak myślicie pojawią się nowe? Mi nie specjalnie na tym zależy :) Jeżeli nie jesteś jeszcze członkiem klubu, a chcesz nim być i otrzymać darmówkę posługuj się tą instrukcją. Dostaliście? :) 


25 komentarzy:

  1. ładne !

    SecretLilka

    pierwszaa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również otrzymałam. Są jednak zbyt dziecinne.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem w kllubie :)


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbyt dziecinne i słitaśne. I tak nie jestem zapisana do tego klubu.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  5. nie należę do tego klubu :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście NIE jestem w tym klubie. Za słitaśne to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. dostałam ,szkoda ,że taki różowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcę nikogo obrażać lecz rowerek jest kiczowaty ( to chyba hulajnoga ;p ) i różowy .

    Marysiasuperkro

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem w tym plastczkowym klubie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wygląda ale reasumując to do czego mi ona potrzebna miałaby być ?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kicz. Nie zapisałam się do klubu, ponieważ z góry zakładałam, że będą nam tak oczywiście zaśmiecać apartamenty.

    Pozdrawiam,
    Hannah879.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się one nie przydadzą
    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  13. Infatylne.Ja mam swój świat w którym nie toleruję różu..ale dostałam.I zaraz się tego pozbywam.Nie pytajcie czemu się w ogóle zapisywałam do tego klubu,liczyły się pierwsze prezenty ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zapisałam się do klubu, tylko zbędne rzeczy trafiłyby do apartamentu...

    MissNicolcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Dosatłam, ale chyba mi sie nie przydadzą :/

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zapisana do tego klubu, więc dostałam, ale mi się nie podobają ;/

    OdpowiedzUsuń