2012/03/30

Nowa kolekcja Epiphany - wielkanocne jajka

W Starplazie pojawiły się już nowe - inspirowane twórczością Faberge - jajka, które pokazywałam Wam wcześniej w spoilerach. Wszystkie trafiły do sklepu Epiphany. Ceny są standardowo wysokie, wahają się między 78 sm, a 34 sd. Kolekcja nietypowa. Dziwne, że trafiła to sklepu z biżuterią. Mnie osobiście nic nie zachwyciło (może z wyjątkiem jajka-żarówki) i wątpię, że się na coś skuszę, jednak podziwiam pomysły i kreatywność Faberge. Co myślicie o dostawie?

40 komentarzy:

  1. No nie wiem, miałam nie kupować, ale to miętowe jajo mnie kusi :d

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te jajka może jakieś kupię ale muszę się poważnie zastanowić bo tanie to one nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne,aczkolwiek nie przepłacę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie wiem czy coś kupię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najtańsza cena jajka to 78sm. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przydadzą mi się, nie wiem w ogóle po co taka kolekcja.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  8. a może na Wielkanoc wykluję się np. z takiego pierścionek z tamtego to ^^

    Nicolla02

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam si.ę do czego jest to jajo przypinka do włosów czy może broszka . A drugą ciekawiącą mnie rzeczą jest to czy po zakupie zawendrują do apartamentu czy do salonu piękności ?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nwm czemu ale dla mnie są urocze ! :)) zainwestuje w parę za sm . :D Bo sd mi szkoda tyle, a się takie jajo przyda na półce, polecam to z misiem. :DDD fajny akcent wielkanocny. ;d dla mnie bomba;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe, śliczne są :)
    zastanowię się nad kupnem

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga o modzie. Bądź miły i dodaj się do obserwatorów ;)
    http://mylookself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nie sądze by te jajka mi się do czegoś przydały :D nie kupie


    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie jajka trafiły już w moje ręce. Czy to dziwne, że trafiła do sklepu z biżuterią, sama nie wiem, może tak jest po prostu ciekawiej.
    Pomimo tego, że wszystkie naprawdę mnie przyciągały (jakoże jestem fanką staroświeckich zdobień) również mam swoją listę ulubionych.
    Spodobało mi się to czarne jajo na kształt tulipana. Zrezygnowałam z jaja globusu, miętowego oraz tego o łapach lwa. Reszta mnie zachwyciła.

    Pozdrawiam
    Hannah879

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Ale niektóre cholernie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  16. no strasznie ! :< ale mam swoich ulubieńców i ich zakupie :>
    SlicznaPanna454

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupię tylko zielone jajko za 78 sm.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodobało mi się jajko z misiem. I do tego jest za sm <3 Muszę je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupię te za sm, żal mi sd na takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładne!

    Akurat to za sm jest najładniejsze :D

    afrpdyta55

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie specjalnie mnie 'podjarały' te jajka. No bo w sumie może i ładne są / szczególnie to jajko-żarówka/ ale ni to biżuteria ni to ozdoba apartamentu..

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow.Piękne.Spodobało mi się złote jajo za 22 sd,ale jeszcze się zastanwiam czy w ogóle je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się, ale raczej nic nie kupię.

    MissNicolcia

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie są okropnie kiczowate i drogie. nie kupuję, nie wiem nawet co bym z nimi zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda mi kasy tak szczerze mowiac..:P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie kupię. Po co mi to ;P
    catch-the-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jak na razie kupiłam tylko 2 jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jajka są piękne, jednak jak dla mnie trochę za drogie. Wolę przeznaczyć stardolary na coś innego niż jajka, których użyję raz w roku.
    Najbardziej jednak podobają mi się jajko ze statkiem, z tygrysim okiem i to z kogutem.
    Ciekawe są również globus i żarówka. :)

    W ogóle jak macie ochotę pooglądać, to w Google jest tego znacznie więcej. ;) Wystarczy wpisać "Faberge".

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda sd na takie jajka po pierwsze są drogie a po 2 poco nam one w biżuterii wolałam bym gdyby były w dekoracjach do apartamentów

    OdpowiedzUsuń