2012/03/15

HOT or NOT

Kochani, w związku z tym, że z powodu mojej choroby nie było HOT or NOT w sobotę, oceniać będziecie dzisiaj. Jolka również źle się czuje i nie da rady ocenić dzisiejszych stylizacji, więc każda ma tylko trzy oceny. Miłej zabawy :)




Clevleen97: Na tle pięciu ocenianych dziś osób, wyglądasz najlepiej. Podoba mi się dobranie czarnych dodatków do jeans'ów i kolorowej, interesującej bluzki. Lenonki w twojej stylizacji są świetnie użyte. Plus też za dobranie fryzury do kapelusza, nic nie odstaje tak jak nie powinno. stylizacja prosta, ale ładna.
minerwaaa:
Strój sportowy (skarpety, legginsy i koszulka), a dodatki (kapelusz i trzewiki, okulary) w innym stylu. Nie wygląda to najlepiej warto zdecydować się na jeden styl i być konsekwentnym.
tlen:
Skarpetki są zbyt ciężkie do tego outfitu, który mnie nie zachwyca. Może inna bluzka choć trochę przyciągnęłaby do niego uwagę.




Clevleen97: Czerń, niestety nudna. Popularne platformy, nieciekawe akurat w tej stylizacji. Górne wykończenie sukienki przyćmione paskiem, chociaż to właśnie te cekiny nadają sukience interesującego wyglądu. Nie podoba mi się też halka (koszulka), wystająca spod tiulowej podszewki, bo wisi jakby na środku, nie łączy się z zewnętrznym udem. Jak dla mnie za nudno.
minerwaaa:
Ciekawe monochromatycznie zestawienie. Fajnie grają tu odcienie i faktury czerni. Jednak trochę monotonne można by ożywić srebrną lub złota biżuterią. Dobrze dobrana fryzura, a szczególnie jej kolor ( to jedyny akcent tej stylizacji).
tlen: Czerń, dominująca czerń, zlewająca się czerń. Można by i stwierdzić, że to ładna stylizacja, szkoda tylko, że tak mało widoczna.





Clevleen97: Pozbądźmy się cukierkowego paska i spróbujmy coś zrobić z tą stylizacją. Kolorystyka butów ciekawie łączy się z topem i spóniczką, pozornie nieciekawą, ale z czarną, tiulową podszewką tworzyłaby ciekawy zestaw. Do tego ramoneska i mamy fajny zestaw. U ciebie mi tego brakuje i mam niedosyt.
minerwaaa:
Całkiem sympatyczny, prosty zalążek stylizacji. Chyba lepiej by wyglądało gdybyś dała coś na ramiona. Buty pomysłowo zestawione ale trochę za ciężkie. Ewidentnie brak dodatków, stylizacja wygląda na niedokończoną. Podoba mi się zestawienie paska ze spódniczką.
tlen:
Ciekawe buty, całkiem fajnie się prezentują. Co do reszty - pasek jest do wywalenia, no i przydałoby się jakieś okrycie wierzchnie.




Clevleen97: Są pewne wyjątki, kiedy ta kurtka nie pogrubia doll w ramionach. Niestety, twoja stylizacja nie jest tym wyjątkiem. Beznadziejnie dobrane dodatki do koszuli nocnej. Cóż to za awangarda! Dla mnie kompletnie nietrafiony outfit.
minerwaaa:
Poprawne wiosenne w charakterze zestawienie. Nie ma tu jakiś ewidentnych zgrzytów jednak całość wydaje się trochę nudna. Torba za ciężka, być może na ramieniu lekko przykryta kurtką wyglądałaby lepiej. Bordowa bransoletka zbędna zwłaszcza, że na drugiej ręce też są ozdoby lepiej pasujące do całości. Generalnie popracuj nad doborem dodatków.
tlen: Nic mi się tu nie podoba. Nic nie tworzy tu całości, wszystko jest 'z czapy'.





Clevleen97: Oryginalna twarz, beznadziejna stylizacja. Jak ja nie lubię takich sytuacji. Potencjał był, ale został zmarnowany. Zakolanówki+szelki+tiulowa spódniczka=Całkiem fajny zestaw. Niestety, warto było to dobrze wykorzystać, bo twoja stylizacja przypomina raczej niezbyt dobrze ubraną panią, wykonującą najstarszy zawód świata. Tak się kończy nieodpowiednie dobieranie dodatków.
minerwaaa:
Pomieszanie stylów i konwencji. Mógłby to być strój buduarowy, czy bieliźniarski ale co tu robi np. kapelusz? Widać, że starałaś się skoordynować kolory (buty i wdzianko). Naszyjnik, kolczyki i tatuaż każda rzeczy z innej bajki. Generalnie warto pomyśleć na jaką okazje ma to byś strój wtedy trudniej o wpadkę.
tlen: Bardzo nie lubię tego stylu. Klimaty burleski to nie moje klimaty. Hmm... Pewnie jest nieźle, co nie zmieni mojego gustu i zdania.

30 komentarzy:

  1. Super post. jeszcze sie zastanawiam nad glosami

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna mi się nie podoba, ale jednak zagłosowałam na Carisę23523, bo jej strój jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam. Nie powiem na kogo, to jest moja słodka tajemnicaa *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Esmeraldall - NOT (skarpetki zdecydowanie nie pasują do tych butów. Nie podoba mi się również bluzka oraz tatuaż)

    Olivia1471 - NOT (wszystko zdecydowanie za bardzo się zlewa; buty założone krzywo, poza tym nie pasują do góry; Twoja lalka wygląda jak na pogrzeb)

    CariSa23523 - NOT (to tylko początek dobrej stylizacji; jak dla mnie za mało na HOT)

    MissZakochania - NOT (elementy stroju nie pasują o siebie, plus za ciekawą twarz)

    emo-niunia - HOT (ciekawe zestawienie ubrań)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  5. Hot dałam Olivi1471. Mi się jej stylizacja podoba.

    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie wszystko not.
    Lubie Wasze posty z tej serii, chetnie je czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze dalam hot.

    emo-niunia najgorzej..

    OdpowiedzUsuń
  8. druga najlepsza , tylko tam dałam HOT .




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to jedna z jurorek trochę dziwnie ocenia,
    nie powiem która,
    a stylizacje nie za ładne ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się tylko stylizacja Olivia1471

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem powinniście jakoś bardziej to podzielić, bo tego się nie chce czytać :/ Ale zagłosuję na kogoś ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie bardzo mi się podobają te stylizacje.
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga jest chyba jest najładniejsza :)
    Wiki1151

    OdpowiedzUsuń
  14. dzisiejsze stylizacjie nie przypadluy mi do gustu, HOT dałam tylko Carisie...




    kolorova1998

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nic zabardzo nie podoba, nie w moim guście.

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadna mi się nie podoba .

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie oceniłam na Not ,nei zabardzo mi się spodobały te stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żadna z tych prac wg mnie nie jest HOT.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziewczyny Weście się w garść ; stylizacje są tragiczne !

    OdpowiedzUsuń
  20. omg, fatalne są te stylizacje :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze ? Zgadzam sie , z tym co napisalyscie w poscie !

    OdpowiedzUsuń