2012/03/24

Darmowa sukienka

1. Zaloguj się na stardoll, wejdź w "moje konto" -> "ustawienia" i skopiuj swój numer klienta
2. Wejdź na www.piccing.com/ui/#/register/?source=stardoll.uk&Doll=&userid=NUMER KLIENTA <--- tutaj trzeba wpisać swój numer klienta, o którym mowa w punkcie pierwszym
3. Załóż konto
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMTZ7drZTRKlXhg9YvkZA1oZ6WX9_Tm1Tm_hHLp4hx6x4xQwGymLvnUp5igxyIPCQsoW5FgvPziFQgCku5w5Venkyjk5O0AlbTmZHKbsOhL6NGlD018yBDfy2_jkk9IvDYkt2pyTacctNc/s400/1049.png
Obrazek z bloga http://stardoll-br.blogspot.com

28 komentarzy:

  1. Mnie się podoba, zrobię. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ine najgorsza ale mi sie nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! zaraz zrobię

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię, ale raczej wyląduje w schowku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszane uczucia. Góra może by się przydała do jakiejś stylizacji. Mógłby pojawić się burgundowy pasek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby była to tylko sama góra bez dołu to bym zrobiła .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor i drapowania, ale nie chce mi się w to bawić.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zrobię, jakaś taka "workowata" ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest najgorsza, ale nie robię, po prostu według mnie nie warto zachodu .

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobię :D

    jkk007 z enslee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń