2012/03/03

HOT or NOT

Tydzień temu miałam małą przerwę w pisaniu na blogu, więc HOT or NOT również się nie odbyło, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie i dzisiaj będziecie brać udział w zabawie równie chętnie, jak zawsze. Miłego weekendu :)



Clevleen97: Doceniam inwencję twórczą, ale zupełnie mi się nie podoba. Nie mój styl, po prostu nie lubię stylizacji w stylu emo scene. Jeśli miałabym coś pochwalić, to chyba tylko fakt, że twoja doll dobrze wypadłaby w jakimś japońskim komiksie. Niestety nie w moim.
minerwaaa: Przede wszystkim przeraża nadmiar dodatków. Chusta na głowie i bransoletki każda w innym stylu. Jak rozumiem miała być jakaś subkultura, ale warto zdecydować się na jedną. Gdyby zdjąć te wszystkie „ozdoby” zostawiając buty spodnie i koszule może nie byłoby nowatorsko ale za to poprawnie.
jolka222: Ta stylizacja jest według mnie poniżej poziomu oceny. Może popatrzyłabym na nią(stylizację) inaczej jakby nie ta obleśna twarz i włosy. Postaram się ocenić tylko ubrania, ale nie wiem co z tego wyjdzie. Spodnie bardzo dobrze odbijają od koszulki, co daje chyba nie najgorszy efekt. Dodatki współgrają z sobą w miarę dobrze i podkreślają twój styl. Dałaś za dużo tatuaży, co dało bardzo zły efekt. Usnęłabym z szyi i jednej ręki malunki. Stylizacja byłaby do przyjęcia, gdyby nie obleśna twarz, jak już zresztą wspominałam.
tlen: Nie lubię takiego stylu, wręcz z lubością ściągam z takich twarzy wszystkie ozdoby, żeby ją naprawdę zobaczyć. Co do samego ubioru, to dużo on nie zawiera. Radziłabym zrezygnować z jednego z krzyży (najlepiej z obu). Powinnaś zastanowić się co do bransoletek, bo razem nie wyglądają ciekawie.


Clevleen97: Twarz jest ładna, stylizacja też mi się podoba. Nie jest wymyślna, ale to świetne połączenie kolorów i fasonów całkowicie do mnie przemawia. Lubię rurki lub legginsy w towarzystwie szerszych bluzek. Zmieniłabym buty i dodała trochę biżuterii-może jakieś wisiorki?
minerwaaa: Odważne zestawienie kolorów udany eksperyment. Leginsy świetnie dopełniają się z tuniką. Do butów, torebki i bransoletki nie jestem do końca przekonana, ale zgrzytu nie ma. W sumie im dłużej patrzę tym wygląda to lepiej.
jolka222: Twoja stylizacja dała mi dużo o myślenia. Powiem szczerze, że trochę zamąciła mi w głowie. Jest ładnie i delikatnie, co bardzo cenię, ale jednak czegoś muszę się czepić. Bardzo rzucają mi się w oczy buty, które na moje oko nie psują do koloru bluzki. Prawda, ze współgrają świetnie z spodniami, ale z koszulką trochę gorzej. Co prawda niby szary do wszystkiego pasuje, ale jakoś nie przekonuje mnie z kolorem koszulki. Dla mnie ta stylizacja jest naprawdę ładna, ale jednak…
tlen: Przyjemny outfit. Nie jest jakoś specjalnie twórczy, ale jest przyjemny dla oka, dobrze się na niego patrzy. Świetny kolor jeansów. Jestem na tak.


Clevleen97: Na poczatku powiem, że gdyby nie buty i torebka to jest świetnie. Uwielbiane przeze mnie futro w towarzystwie krótkiej spódniczki i koszuli jak najbardziej na tak. Jednak wolałabym, żeby koszula była cała biała, chociaż fioletowy top też nie jest najgorszy. Ciekawy szal, plus te okulary zsunięte na nos to strzał w dziesiątkę.
minerwaaa: Jest dobrze. Fajne zestawienie zimowe. Podoba mi się kolorystyka, spokojna stonowana, ale nie nudna. Dobre proporcje góry stroju do dołu, jednak głowa wydaje się za mała . Przydałoby się jakieś nakrycie głowy albo bardziej obfita fryzura. Wyważony detal. Może trochę za dużo tej puszystości. Gdyby zmienić piórka przy szyi na coś innego ale koniecznie w tym samym kolorze byłoby idealnie.
jolka222: Gdy zobaczyłam tą stylizację, aż zamrugałam kilka razy. Zastanawiam się co tutaj pasuje do siebie. Po pierwsze co tu robią lenonki? Lenonki niestety, ale nie można do wszystkiego ich ubierać, ponieważ to naprawdę głupio wygląda. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to, że za dużo jest tu tego wszystkiego. Powiem szczerze, że to pod szyją, nie wiem dokładnie co to jest, ale to kompletnie przytłoczyło lalkę. Futro i „to coś” nie prezentuje się tu dobrze. Jeśli mamy futro nie zakładamy ogromnych dodatków, tylko stawiamy na minimalizm. Ubrania pod spodem zostały przytłoczone i zniekształcone przez futro. Warto byłoby ubrać inną bluzkę, zamiast tej białej, ponieważ nie za dobrze to wygląda. Wystarczy prosta, bez dodatków koszulka. Według mnie stylizacja jest bardzo zła.
tlen: Za dużo włosia, zdecydowanie za dużo. Nie jest to jakoś bardzo zła stylizacja, ale bardzo kłuje mnie w oczy ten ‘szalik’. Nie cierpię, kiedy w taki sposób zakładacie te okulary, swoją drogą są tu trochę zbędne.


Clevleen97: No cóż, ciekawa podstawa do jakiejś stylizacji lub ubranie do chodzenia 'po domu'. Mam dylemat, czy to jest hot czy też not? Widziałam outfity, które mnie raziły, a ten jest jak wg mnie za prosty, na stardoll nie przepadam za takimi, wolę takie, które wymagają odrobiny zmysłu smaku i kreatywności.
minerwaaa: Klasyczne zestawienie bieli z czernią, to zawsze dobry punkt wyjścia. Tu jedna na tym się skończyło. Strój na fitness, a gdzie buty?
jolka222: Twoja stylizacja powinna zostać bez oceny. Ta kombinacja ubrań przypomina mi strój na wf. Na twoim miejscu ubrałabym kilka dodatków. Polecam Skate Cap, jakieś trampki/adidasy, bransoletki i może coś jeszcze. Stylizacja jest zbyt prosta i jednak pozostaje bez mojej oceny.
tlen: Bardzo fajny strój do chodzenia po domu. Równie wyjściowy, co mój dres. Byłabym zaskoczona, gdybyś specjalnie wytypowała TEN strój do oceniania. Całkiem przyjemna twarz:)


Clevleen97: Fryzura od MikaKatia, nie najgorsza. Dobry makijaż. Zmieniłabym buty na jakieś masywniejsze, może lity. Ciekawie wykorzystane futerko, a szorty z wysokim stanem i zakolanówki świetnie się łączą, ale nie są wulgarne, za co też plus. Użycie spódnicy zepsułoby efekt.Pomyślałabym też nad jakąś torebką z niebieskim motywem.
minerwaaa:  Jestem trochę w kropce, bo zestawienie elementów jest ciekawe, stopniowanie faktur i odcieni przemyślane. Detal dobrze dobrany. Jednak zastanawiam się na jaką okazję może to być strój...jest elegancko, ale gdzie spódnica czy szorty cokolwiek... Powstaje pytanie co oceniam kompozycje , kolorystykę czy realność zastosowania? Czy moda to rzemiosło czy sztuka? (tak, tak wiem może być i to i to ). Reasumując sądzę, że za ta stylizacja zyska wielu zwolenników.
jolka222: Twoja stylizacja nie przypadła mi do gustu. Sam pomysł był dobry, ale gorzej z wykonaniem. Miało być gustownie, intrygująco, ciekawie, a nic z tego nie wyszło. Na początek ściągnęłabym podkolanówki. Zmieniałbym buty, które tutaj kompletnie nie pasują do futerka. Torebka ogólnie nie podoba mi się, ale jest sama w sobie kontrowersyjna, więc pasuje do twojego przesłania. Ogólnie mało co tutaj pasuje, ale miałaś fajny pomysł.
tlen: Pończochy mnie nie przekonują, wręcz odpychają. Nie, nie podoba mi się. Te futrzane okrycie wierzchnie zdominowało cały strój. Jedynie buty i torebka na +.

40 komentarzy:

  1. Hmm , jakieś taki inne ^^ popomx3

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się jedna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się Olcia473 :D . a reszta nie za ciekawa :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się kilka podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah no sooorryyy nie chciało mi się jej przebierać! :P

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza tym JASNE, że jej tak specjalnie nie przebrałam do oceny. Umiem swoją doll jakoś ładnie przebrać, ale akurat nie miałam weny twórczej i skończyło się tak, jak się skończyło :)

    Melisa272

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie z tymi paluszkami:0

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie moge zgłosić się do konkurencji?^^ Xx.Dark.xX

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie moge zgłosić się do konkurencji?^^ Xx.Dark.xX

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 2 mi się spodobały : (

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się tylko 2.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem najlepszą stylizacje ma MissJuljet200 c;

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko NOT NOT NOT ! Niestety :c Czekam na następne :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Qarcia123: W oczy rzuca się okropna twarz oraz straszna fryzura. Na rękach za dużo wszystkiego. Ogólnie nie podoba mi się. Jakoś te buty nie pasują do spodni... NOT!
    Nawet w mandze ("japońskim komiksie") nie wyglądałoby to dobrze -.-

    missjuliet200: ładnie, ale te buty troszeczkę mi nie pasują. HOT!

    Olcia473: Podobałoby mi się, gdyby zamiast czarnego futra, "komina" i butów było co innego. NOT!

    Melisa272: Podoba mi się, ale gdzie buty? xD HOT!

    Invincible_xD: Fajnie, tylko te buty... Pomimo to HOT!

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się podoba pierwsza stylizacja. Lubię taki styl. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiem ,że trochę nie udana stylizacja , ale czekałam na te hot or not dużo czasu i kilka razy zmieniałm stylizacje..;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza to fajna,ale ze względu na fryzurę i twarz dałam not.W trzeciej i piątej też dałam not.A reszta hot.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm ,,, Bardzo ladne kolorki ale najbardziej przykula moja uwage nr 2 ;)
    madziorek7788

    OdpowiedzUsuń
  19. Wg mnie najlepiej wypadła missjuliet200.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak wiem, moja stylizacja ni jest za ciekawa -,- ale wtedy nie miałam 'weny'.

    Pozdrawiam ;)

    Invincible_xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się stylizacja missjuliet200 .

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się Invincible_xD

    Wikunia24

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się niezbyt podobaja ;P. Najlepsza 2

    a można zgłaszać się jeszcze do kolejki ??

    ladybecia102

    OdpowiedzUsuń
  24. Ni podałaś kto następny ma się przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oddałam głosy. Jedna kreacja naj mi się spodobała. ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. no właśnie, a kto za tydzień? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. najładniejsza według mnie jest Melisa272 ale taka . . hmm. . zwyczajna .? Gdybym miala z nich wszystkich wybrać ikone mody to wybrała bym Olcia473 ale przypuszczam ,że przez tą stylizacje nie pokazała wszystkiego co potrafi .

    OdpowiedzUsuń
  28. w większej polowie NOT.


    miley_785-

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się te stylizacje nie podobały - ładna jest tylko jedna, nicka tej osoby nie będę podawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm .. Myslalam , ze w tym tygodniu mnie ktos zaskoczy , ale niestety nie :/

    OliviaDool

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak można się do tego zgłosic ? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko drugą i czwartą oceniłam na HOT,a reszta mi się nei zbyt spodobała i oceniłam reszte na NOT.

    OdpowiedzUsuń
  33. tylko Olcia473 dałam hot

    OdpowiedzUsuń
  34. Nic mnie tu jakoś nie zachwyciło... Każda stylizacja ma niedociągnięcia

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy można się zgłosić jakoś do tego Hot or Not?
    Jeśli tam to chciałabym zgłosić siebie na stardoll nazywam się julciasuper ; )

    OdpowiedzUsuń